Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Serperucaz
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: ds. 07 set. 2024, 00:06
Contacta:

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

ds. 07 set. 2024, 13:11

Bones,
Tenia un compte de anys que ha volat i era lurker habitual fins fa un temps. Ara amb l'anunci de la continuació d'alguns doblatges he decidit tornar-me a passar i així entrar-me mes de les novetats. Te nassos que hagi descobert el doblatge de Korra xafardejant Netflix estant avorrit.

SrJuanqui
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: ds. 21 set. 2024, 02:07
Ubicació: Granada

dg. 22 set. 2024, 13:13

Hola!
Em dic Juanqui, soc cambrer a Granada i estic aprenent català, per aixo m'agradaria veure els animes de la meva infancia per escoltar una mica de català en el meu dia a dia.
Alguns dels meus preferits son Shin Chan, La Màgica DoReMi, Doraemon...
Espero aprendre molt i creixer en aquesta comunitat!

Luckas
Usuari
Usuari
Entrades: 0
Membre des de: dg. 29 set. 2024, 02:23

dg. 29 set. 2024, 02:28

Hola, bones.
Acabo d'entrar al fòrum perquè estic interessat en la cultura japonesa. Concretament he començat a veure Kimetsu no Yaiba (Guardians de la nit) i m'està agradant força

vancarl23
Usuari
Usuari
Membre des de: dc. 04 set. 2024, 23:42

dl. 21 oct. 2024, 23:10

Bon dia. Em dic Carlos Puig Mundó, vaig neixer amb una discapacitat visual, soc afiliat a l'ONCE i estic lluitant per ser director de cinema, el meu últim curtmetratge es diu "La gran esmaixada" en homentatge a un anime que segurament tots recordareu (us deixo el trailer al final del missatge si el voleu veure). M'agrada l'anime, especialment One Piece, he crescut amb Bola de drac i hi han altres animes que m'encanten, el doblatge en català es el millor :)

Merci per la web i encantant de coneixe-us

patofet
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dl. 28 oct. 2024, 23:31

dt. 29 oct. 2024, 08:44

Bones, em dic David i soc d'un poble apartat de la província de Girona. Tinc 32 anys (encara que m'acosto als 33, però això queda entre nosaltres xD).

Sempre m'ha encantat l'anime en català, i poder veure sèries de tota mena ha estat part de la meva vida. Tinc debilitat per alguns clàssics com Bola de Drac i Slam Dunk, però també gaudeixo de cosetes més modernes quan puc. A part de l'anime, també soc molt aficionat als jocs de cartes, i últimament m'he enganxat bastant amb el One Piece TCG.

A casa tinc una petita col·lecció de videojocs i consoles, sobretot retro, però com que no tinc molt temps, vaig fent com puc! Si voleu parlar d'anime, videojocs, o intercanviar recomanacions de sèries, estic encantat de respondre!

Ens llegim pel fòrum!

JordisTale
Usuari
Usuari
Membre des de: ds. 02 nov. 2024, 23:19

dg. 03 nov. 2024, 00:44

Bones a tothom!
Em dic Jordi, tinc 35 anys i he mirat tota la vida Anime. He estat una mica "out" durant alguns anys, però el cert és que vaig veure quasi de casualitat Guardians de la nit i em va tornar a mossegar el cuquet.

Altres aficions son la lectura i els jocs de taula, en tinc una bona col·lecció tot i que em falta temps per jugar-hi (crec que això és la vida adulta).
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant