Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

Kitsune
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 12:08

L'Estat Delta

dt. 10 nov. 2020, 12:23

Hola gent!

Aquest és el meu primer post, però vinc amb energia :D

Ara ja feia un temps que tenia el record d'una serie feta amb rotoscòpia que s'havia emés pel 3XL però no era capaç de recordar-ne el nom. En el seu moment em va semblar molt impactant doncs era un estil completament diferent del que havia vist fins aleshores. Es tracta de fet, de la primera serie animada feta totalment amb rotoscòpia. Després de molt navegar per internet l'he trobat a http://p3xl.awardspace.info/series.html i en aquesta pàgina que ho explica en castellà: https://es.qaz.wiki/wiki/Delta_State_(TV_series)

La qüestió és que al voler-la tornar a mirar, no he pogut trobar cap enllaç online i em preguntava si a algú de vosaltres també li sona o se'n recorda o sap on poder-la visualitzar.
Tampoc l'he vist al magnífic "Llistat cronològic d'anime emès en català" desenvolupat per l'enzo1988 igual estaria bé afegir-la tot i que entenc que al ser rotoscopia igual no es considera anime...

Salut,

Kitsune
"Si no t'agrada la mà que t'ha repartit el destí, lluita per una de nova" - Naruto

Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2151
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: L'Estat Delta

dt. 10 nov. 2020, 14:02

Kitsune ha escrit:
Tampoc l'he vist al magnífic "Llistat cronològic d'anime emès en català" desenvolupat per l'enzo1988 igual estaria bé afegir-la tot i que entenc que al ser rotoscopia igual no es considera anime...

No és per estar feta en rotoscòpia (Aku no Hana també està feta amb rotoscòpia i sí que és un anime), és pel lloc de procedència, ja que no és una sèrie d'animació japonesa.

Per aquest mateix motiu tinc que moure el fil a l'offtopic :P
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online| Anime-Planet | Twitter |

Kitsune
Usuari
Usuari

dt. 10 nov. 2020, 14:26

Noo a Offtopic nooo si us plauu, pietaaaat!
Esperem que no quedi oblidat ;)
"Si no t'agrada la mà que t'ha repartit el destí, lluita per una de nova" - Naruto

Oyuki
Usuari
Usuari
Membre des de: dg. 07 març 2021, 21:57

dg. 07 març 2021, 23:52

Hola! Jo fa uns mesos vaig tenir la mateixa curiositat, recordava que m'havia impactat quan la van emetre al 3xL i buscant i buscant al final la vaig trobar i me la vaig poder descarregar, això sí, en anglès i sense subtítols. Podria mirar-te si trobo els enllaços que vaig descarregar si t'interessés ;)

Salut!
Breaking the chain

Kitsune
Usuari
Usuari

dl. 08 març 2021, 10:49

Ei, gràcies Oyuki!

La veritat és que me la vaig estar mirant en anglès jo també al no haver-ne trobat cap pista en català. Una pena és clar, però que hi farem...
Hauria estat guai que els capítols de series emeses en català es fessin públiques, o que hi hagués una plataforma d'streaming on veure-ho en la nostra llengua però és clar, sense finançament sempre és més fàcil dir-ho que fer-ho.

Salut!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant