Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
gial2008
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: ds. 29 jul. 2023, 06:47

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dg. 17 set. 2023, 08:03

Bon dia a tothom !

Vaig estar registrat a Animelliure durant anys i panys. No vaig participar mai als forums, era dels que anava mirant la pàgina web principal i quan m'interessava algun contingut doncs el baixava, fa temps que no entrava, ara sóc pare, tinc dos feres de 3 i 5 anys, i m agradaria que puguin gaudir dels animes igual que vaig fer jo en el seu moment! i en la seva llengua, que cada cop costa més tot... gràcies ens veiem per aquí.
 
Avatar de l’usuari
Abv1206
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: ds. 21 maig 2022, 00:23
Ubicació: Catalunya

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

ds. 30 set. 2023, 14:16

Bones!
Em trobo en la mateixa situació que el gial2008 (a excepció que les meves dues feres son gats :lol: ), de tant en tant he entrat per aquí fa un anyets per veure quins nous animes estaven traduïts al català.
Si tinc res de contingut per a compartir per aquí no dubtaré a fer-ho!

Salutacions!
A. Bonet
 
Avatar de l’usuari
Unknown Pseudoartist
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dc. 09 nov. 2022, 18:02
Ubicació: Unknown Lands
Contacta:

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dg. 05 nov. 2023, 00:07

Hola, vaig arrivar l'any passat and molta energia i ganes de participar i aportar al forum, i sento haver estat desaparegut de cap i volta. La veritat es que hi han passat algunes coses molt importants a la meva vida personal i gent estimada i tot aquest any vaig estar sentint-me força malament. De fet em vaig replantetjar la idea de deixar totalment la música i altres hobbies perque no tinc el cap per res.

De totes maneres, espero que tot vaigi be amb tothom acì, i que despres de tot el forum sigui amb activitat decent. Sembla que encara que molt poc a pop estàn passant cosas amb el doblatge català i tant de bo en un parell més d'anys o poc mes la situaciò torni a ser quasi com als bons tempts :)
 
Avatar de l’usuari
Wrrzag
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dg. 24 des. 2023, 21:24

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dl. 25 des. 2023, 01:27

Hola! Fa anys voltava per aquí (anònimament) però entre una cosa i l'altra vaig deixar-ho. Ara estic reprenent el tema multimèdia i espero digitalitzar coses vàries (en català o no), ja us ho aniré dient!
 
lr42
Usuari
Usuari
Entrades: 0
Membre des de: dv. 10 feb. 2023, 22:01

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

ds. 20 gen. 2024, 15:24

Bones a tots, crec que com la majoria de vosaltres entrava a Animelliure feia anys sense compte i ara hi he volgut tornar a entrar per recuperar moltes de les meravelles d'infància.
 
kratos_gbm
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 28 jul. 2023, 23:44

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dj. 22 feb. 2024, 22:50

Bones, porto temps utilitzant la web pero mai em vaig registrar fins l'any passat.
 
Besson
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 30 oct. 2020, 12:34

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

ds. 30 març 2024, 09:59

Hola a tothom, jo estic mes o menys en la mateixa situació i ara començo a entrar de nou, espero que puguem reviure una mica el forum ja que vec que hi ha poques entrades ultimament, tinc coneixements en edició de video i muntatge si algu necessita algun tipus d'ajuda en muntatges podria donar un cop de mà. Gràcies a tothom per fer més gran la comunitat. :)
 
Avatar de l’usuari
TreEkos
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dg. 06 des. 2020, 20:25

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dl. 08 abr. 2024, 19:15

Hola bona tarda, no tinc vergonya, fa anys que estic registrada pero mai havia dit res :huh:
Em dic Jessica, i tinc molta "morriña" de tornar a veure animes de quan era petita i els veia a TV3, sobretot ara que estic vivint a Salamanca

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants