Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Darth Miau
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dc. 17 feb. 2021, 22:26

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dc. 17 feb. 2021, 22:44

Hola! Doncs... bé, jo he vingut perquè tenia entès que es podia veure anime en català que ara que he escoltat alguna de les seves cançons m'ha entrat una mica de "mono" hahaha, a veure si ens guanyem l'accés a veure els posts ocults :profident: A part d'això... doncs gaire més sé que contar, sóc de Barcelona tinc 18 anys i com a la majoria d'aquí, m'agrada l'anime i els videojocs, espero que puguem fer alguna cosa interessant per aquí, adéu! ^^
 
Avatar de l’usuari
Cheshsh
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dc. 17 feb. 2021, 04:47

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dj. 18 feb. 2021, 05:47

Hola a tothom! No sé molt bé què dir de mi mateix :vermell:. Tinc 21 anys i ara mateix estic al Regne Unit, per això el meu català no és el millor, encara que ho intente xD. Encantat de coneixer-vos :paupau:
 
Avatar de l’usuari
JJCDoraemon
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dc. 24 feb. 2021, 13:51
Contacta:

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dc. 24 feb. 2021, 15:27

Que tal, lo siento yo de catalán no entiendo nada soy de México, encontré este foro por Kochikame y uso e traductor para medio entender los post, entro ocasionalmente pero ahora con la regla de nuevos usuarios no pude continuar disfrutando de kochikame durante el encierro :(
 
Avatar de l’usuari
GypsyTheHedgehog
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 86
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 08:48
Ubicació: Girona

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dc. 03 març 2021, 12:42

Benvinguts a tots 2 :D
Perdoneu si trigo a contestar, estic fent obres a l'habitació xD
El club super 3 el veia als 90, época d'en Petri, na Ruïnosa i en Mega Zero xD
El 3xl, el vaig començar a veure al principi a l'época .net. Em vaig registrar a la web a final de l'época .net i després van canviar a .cat xD
Gamecube és la meva preferida de Nintendo, sobretot perque es pot fer servir com una Dreamcast de Sega xD
(Sonic Adventure DX, Sonic Adventure 2 Battle, Soul Calibur 2, Crazy Taxi, Phantasy Star Online, Skies of Arcadia... xD)

Edit: Coi, no havia vist la 2a pàgina xD
Doncs hola a tots xD
GypsyTheHedgehog l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 04 març 2021, 09:33, en total s’ha editat 2 vegades.
Canal de YT https://www.youtube.com/channel/UC5MD2s ... 2_nsvzamwQ
Canal de Twitch: https://www.twitch.tv/gypsythehedgehog
Discord: Demaneu per missatge privat.
 
Oldsora
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dc. 03 març 2021, 20:20

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dc. 03 març 2021, 20:26

Hola gent! Em vai perdre a la seva epoca la serie d"avatar i avui la he acabada amb la meva xicota. Mi agradat tant que tinc moltisimes ganes de veure la de la Korra. Un plaer!
 
Avatar de l’usuari
Oyuki
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dg. 07 març 2021, 21:57

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dg. 07 març 2021, 23:49

Hola a tothom!! Quina il·lusió, veig que som tres persones seguides que tenim entre 27 i 30 anys hehe Això em fa sentir més acompanyada :P
Sóc aquí per dos motius, el primer perquè em vaig comprometre a contribuir a una entrada d'aquest fòrum, al qual és possible que em registrés anys enrere, i així ho he acomplert. I el segon, perquè l'escassetat de material en català a la televisió pública és lamentable i tinc ganes de tornar a veure anime en català i de descobrir altres sèries que m'han quedat pendents.
Em fa molta il·lusió tornar al món dels fòrums, vaig passar-hi tota la meva adolescència i feia anys que els tenia abandonats, així que és una retrobada molt bonica.

Salutacions des de Girona, i visca l'Empordà! (hehe)
Breaking the chain
 
Avatar de l’usuari
GypsyTheHedgehog
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 86
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 08:48
Ubicació: Girona

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dt. 09 març 2021, 17:42

Oyuki ha escrit:
Hola a tothom!! Quina il·lusió, veig que som tres persones seguides que tenim entre 27 i 30 anys hehe Això em fa sentir més acompanyada :P
Sóc aquí per dos motius, el primer perquè em vaig comprometre a contribuir a una entrada d'aquest fòrum, al qual és possible que em registrés anys enrere, i així ho he acomplert. I el segon, perquè l'escassetat de material en català a la televisió pública és lamentable i tinc ganes de tornar a veure anime en català i de descobrir altres sèries que m'han quedat pendents.
Em fa molta il·lusió tornar al món dels fòrums, vaig passar-hi tota la meva adolescència i feia anys que els tenia abandonats, així que és una retrobada molt bonica.

Salutacions des de Girona, i visca l'Empordà! (hehe)


Hola Oyuki! Benvinguda al fòrum! ^-^
Em passa igual amb la tele, tant la publica com la privada.
Haurem de tirar d'animelliure per fer-nos amb una bona colecció d'anime en català :3
Salutacions des del Gironès! ^-^
Canal de YT https://www.youtube.com/channel/UC5MD2s ... 2_nsvzamwQ
Canal de Twitch: https://www.twitch.tv/gypsythehedgehog
Discord: Demaneu per missatge privat.
 
sebast9f00
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 16:27

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dg. 14 març 2021, 12:43

Hola. Sóc estudiant d’Amèrica. M’encanta la llengua catalana i vull visitar Catalunya algun dia. Vull aprendre a parlar català. Puc entendre el català com a principiant, però el meu parlar no és molt bo. Per tant, estic fent servir Google Translate per a frases (està bé?). Em vaig unir a aquest lloc per accedir a pel·lícules i dibuixos animats catalans. Faig servir ccma.cat per a vídeos, però vull dibuixos animats perquè és més fàcil d’entendre .... crec.

He llegit el post sobre els usuaris nous que escriuen al fòrum per accedir als dibuixos animats, de manera que aquest és el primer de molts.

Espero comunicar-me algun dia sense google translate però de moment l’he de fer servir. Feu-me saber si això es permet (agrairé correccions gramaticals per poder escriure les meves notes més endavant).
 
marc_10
Usuari
Usuari
Entrades: 23
Membre des de: dg. 21 feb. 2016, 12:34

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dl. 15 març 2021, 13:34

Hola, jo vaig descobrir aquest lloc al 2018 o una mica abans, tan deboo tornar a poder veure els animes en catala
 
darkalfa
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dc. 17 març 2021, 19:48

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dc. 17 març 2021, 21:00

Hola
Aqui un de 40 anys de Barcelona. Fart de patrullas caninas li estic ensenyant al petit de casa els animes que veia de petit i tants bons records em porten
 
David_GT4
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dv. 19 març 2021, 19:55

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dv. 19 març 2021, 20:02

Hola a tots fa anys que estic per aquí pero fa temps que vaig perdre en meu usuari i contrasenya i he decidit torna-hi per aquí una salutació a tothom! Intentaré seguir les normes noves
 
Maximiko
Usuari
Usuari
Entrades: 0
Membre des de: dc. 17 març 2021, 04:46

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dl. 22 març 2021, 18:17

Hola a tod@s, vengo de Andalucía y me encanta todo lo que sea el anime y los dibujos de los años 80,90 espero poder aportar mas cositas en el futuro, un saludo a todos y encantado!
 
Reina1987
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dc. 24 març 2021, 16:27

Presentación

dc. 24 març 2021, 17:00

buenas tardes. Me presento. Soy Cristian. Y quisiera poder entrar en vuestro foro y o grupo para poder compartir experiencias y contenido. Me encantaría enseñar a mi niño lo que eres dibujos de verdad. Gracias
 
Avatar de l’usuari
Milandro
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dg. 28 març 2021, 14:05

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dc. 31 març 2021, 00:32

Hola a tothom! Acabo de descobrir aquesta web, amb ganes de participar!
Gràcies!
 
Sakuya
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dv. 02 abr. 2021, 22:50

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dl. 05 abr. 2021, 01:26

Hola a tots. Perquè m'imagino que la meva situació és com la de la resta xD. Sento si el meu català no és molt bo, estic aprenent i possiblement l'aquest escrivint malament... espero a poc a poc aprendre una mica mes!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants