Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
mishurprimo
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dc. 07 abr. 2021, 18:53

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dg. 11 abr. 2021, 20:23

Bones vinc a saludar,

Soc usuari de la pàgina d’Animelliure de fa temps, encara que últimament no hi he entrat, quins bons moments m’ha donat aquesta pàgina. Abans tenia un treball de nit i vaig fer servir molt les descarregues.

He vingut buscant la serie de the clone wars i el detectiu Conan i he vist que ara es un fòrum tancat, suposo que per evitar el tancament de la web.

Vaig veure kimagure, doctor slump, el goku fins el Buu, Trigun, Quedes detingut, etc. Segur que a casa de mons pares encara hi deu haver terrines de DVDs amb moltes d’aquestes :lol: .

També vaig fer servir molt la radio online per escoltar openings i endings a la feina, per cert, ja fa temps que no hi és, no?

Aprofito per agrair a tots els que han fet, fan i faran molta feina per mantindre aquesta web online. I si puc aportar alguna cosa ho faré.

Una gran salutació a tots, antics i nous membres.
 
Avatar de l’usuari
anthian
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dg. 11 abr. 2021, 21:12
Ubicació: Barcelona

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dg. 11 abr. 2021, 22:31

Hola a tots! Em presento, em dic Xavi, sóc dels 80's i básicament he passat tota la meva infància, adolescencia i part de la vida adulta veient Anime en Català i Castellà. Ara que seré pare i veient la merd** de dibuixos que fan (per norma general) a la tele, m'agradaria trobar contingut de la meva infància i, perqué no, conèixer de nous per a instruir al meu fill en aquest mon. Tan mateix, crec que puc ajudar amb consultes técniques de l'apartat offtopic i compartir el contingut que trobi d'altres fonts.
Tinc molt bon record de series com: Bola de Drac, Fly, Atori el ninja, Ranma 1/2, Musculman, Cinturó negre (Ginger), Detectiu Conan, Dome, El gran sushi, Slayers (tot i que aquesta la vaig veure en castellà), ... i bé, la llista seria interminable xD També m'interesen totes les películes de l'estudi Ghibli i películes de culte com Hotaru no naka, que la vaig veure a tv3 en català. Amb moltes ganes de participar i compartir el que trobi d'altres fonts!
--
Elen síla lumenn'omentielvo, yenyë Anthian, I enwina Tibian Istar
 
Kcluuqczeas
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dc. 14 abr. 2021, 22:37

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dc. 14 abr. 2021, 22:44

Bona nit! Porto ja molt de temps utilitzant animelliure però mai he parat a participar, i ara que es necessita participació per veure alguns aparts del fòrum he decidit animar-me. Els meus animes preferits en català son Inuyasha i La llei de Ueki!
Fins aviat i anem parlant per aquí!
 
Avatar de l’usuari
Jem
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: ds. 17 abr. 2021, 11:57

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

ds. 17 abr. 2021, 13:23

Bones! Jo també passava pel fòrum els últims anys per descarregar algunes sèries fugaçment, i poder tardava mesos en tornar a passar. Ara que hem de participar per poder accedir a tot, mola perquè així també podré conèixer a més gent a qui li agradi l'anime i el manga. De manga encara no n'he llegit gaire, però animes he crescut amb Sakura, Bola de Drac, Sailor Moon, Lamu, Ginger, Ranma... Bé, un fotimer. Lo millor és que sempre veig algú recomanant algún anime que no he vist, per lo que sempre tindré contingut per anar veient. Ens anem llegint! :)
 
ghibliq1995
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: ds. 17 abr. 2021, 16:55

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

ds. 17 abr. 2021, 17:40

Hola! He visitat animelliure alguns cops, aquest cop m'he registrat, i passo a saludar-vos :D M'agrada molt el detectiu Conan, quina sort que continuen fent el doblatge en català
 
pwiz
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dl. 19 abr. 2021, 12:27

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dl. 19 abr. 2021, 15:29

Hola a tots,
m'acabo de enregistrar per poder gaudir d'anime antic en català del que veia a la tele de petit. Segur que redescobreixo alguna joia.
 
Avatar de l’usuari
GypsyTheHedgehog
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 86
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 08:48
Ubicació: Girona

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dj. 22 abr. 2021, 15:02

Benvinguts a tots els nous :D
Llegiu les normes i passeu-ho bé al fòrum! :)
Canal de YT https://www.youtube.com/channel/UC5MD2s ... 2_nsvzamwQ
Canal de Twitch: https://www.twitch.tv/gypsythehedgehog
Discord: Demaneu per missatge privat.
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dl. 10 maig 2021, 19:19

Hola! Sóc Otohure i tinc 11 anys, sóc valenciana, així que espero no ficar molt la pota a l'escriure, jaja. Així que disculpes si dic alguna expressió valenciana.

• Fa poc que vaig descobrir l'anime en català i m'agrada moltíssim.

• El meu anime favorit es Bola de Drac.

• També és la primera vegada que participo en un fòrum, així que espero que vagi bé. Encantada!
Otohure l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 21 juny 2021, 18:26, en total s’ha editat 3 vegades.
 
Avatar de l’usuari
Irsss
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 34
Membre des de: dv. 30 oct. 2020, 10:19
Ubicació: El país dels somnis
Contacta:

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dt. 11 maig 2021, 11:16

Bones!
Fa uns mesos que estic registrada al forúm, ja havia participat algún cop peró ara amb tema uni he estat bastant ocupada! M’agrada molt l’anime en catala i en japones. També tinc una gran colecció de figures de resina i de tot tipús.

Espero que vagi tot bé. Encantada!

Pd: tinc 19 i em dic irsss
 
Avatar de l’usuari
xmd
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dt. 11 maig 2021, 23:07

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dt. 11 maig 2021, 23:19

Hola bona nit! Teniu un fòrum prou guai. Havia visitat la vostra web en el passat, i un amic m'ha recomanat registrar-me per poder veure tot el contingut pujat, que tinc ganes de tornar a veure Shin Chan haha.
 
dobleamarilla
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dv. 14 maig 2021, 23:59

Hola

ds. 15 maig 2021, 00:05

Hola soc nou, Força Barça i visca lanime
 
Avatar de l’usuari
Odolwa
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dv. 21 maig 2021, 14:55

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dv. 21 maig 2021, 15:07

Hola a tothom!

Feia anys que coneixia aquest fòrum però mai m'havia animat a registrar-me. Sóc del 89, vaig créixer amb Bola de Drac, Musculman, Fly, Dr. Slump, Ranma, Street Fighter II V i tot el que passaven pel 33 i després pel K3 (Detectiu Conan, Shin-Chan, Cowboy Bebop, Trigun...). Trobo que d'aquella època daurada ja en fa massa anys, i em fa molta llàstima l'estat actual de l'anime (i en general del doblatge) en català. Espero poder parlar per aquí de les nostres sèries de la infància i de com està el panorama, i eventualment poder accedir als enllaços per poder veure contingut en català, en vista que les plataformes no mouen fitxa. Si cal fer pressió perquè Netflix, Disney+ o qui sigui es posi les piles, m'hi apunto de cap.

Ens llegim per aquí!
 
Avatar de l’usuari
GypsyTheHedgehog
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 86
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 08:48
Ubicació: Girona

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dl. 31 maig 2021, 06:57

Benvinguts a tots! :D
Passeu-ho bé al fòrum! :D
Canal de YT https://www.youtube.com/channel/UC5MD2s ... 2_nsvzamwQ
Canal de Twitch: https://www.twitch.tv/gypsythehedgehog
Discord: Demaneu per missatge privat.
 
damnat
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: ds. 14 nov. 2020, 14:56

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dj. 03 juny 2021, 02:22

Hola fòrum!

Fa anys i panys que feia servir animelliure per aconseguir diverses sèries de principis dels 90, i amb les noves restriccions ho vull seguir fent i colaborant al fòrum.

Salut!
 
tenachi
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dv. 04 juny 2021, 21:34

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dv. 04 juny 2021, 21:36

Molt bones!

DOncs buscant buscant he arribat aqui. A veure si trobo els Simspson en català

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants