Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

V0ldem0rt
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dg. 14 març 2021, 10:18
Ubicació: BDN
Contacta:

Re: Presentacions! [Fil perquè et presentis a la comunitat d'Animelliure]

dj. 25 ago. 2022, 09:10

Bon dia a tothom !

Vaig estar registrat a Animelliure durant anys i panys. No vaig participar mai als forums :kk: :jiji: , era dels que anava mirant la pàgina web principal i quan m'interessava algun contingut doncs el baixava. :xiulant: No sé si farà un parell d'anys em vaig tornar a registrar, em va ser impossible recuperar l'anterior registre, suposo que vàreu fer neteja a la base de dades d'inactius.

Bé doncs em teniu per aquí, jo no puc aportar gaire però faré el què pugui. ;-)

Salut i gràcies per ser-hi ! :yeah:

Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 384
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

dj. 29 set. 2022, 19:32

Molt Bones de Nou! Feia mil que no pasaba pero aquí? Tot be per aquí de nou???
Espero que sí, intentaré participar-hi mes. :adeu: ^^
Imatge

Unknown Pseudoartist
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dc. 09 nov. 2022, 18:02
Ubicació: Unknown Lands
Contacta:

dv. 25 nov. 2022, 18:25

Hola a tothom! Sembla que no es millor moment per començar a partitipar, ja que el forum no te la activitat que es podria esperar. Pero tot i així, i com a nostalgic de les epoces deuradas "dels forums de tota la vida", m'encantaria contribuir d'alguna manera.

Soc una persona que va començar a fer "covers parodia" de música de videojocs de manera totalment accidental, fent el pallasso per simplement fer riure una mica a la gent. Amb el temps i la pràctica, però, estic aprenent molt i millorant dia tras dia, així com tenit la gran sort de contar amb músics de veritat que colaboran tocant instruments pels meus arrangements i mes.

Normalment faig música principalment per una comunitat i concurs de música de videjocs anomenada Dwelling of Duels, on tinc gaire be tot el que faig des de l'any passat, tant les coses que son "parodia en solitari" com cossetes mes series amb músics colaborant, i de vegadas jo colaborant amb altres també.

I recentment, tras fer uns cuants remixes de videojocs clàssics de Bola de Drac Z (la saga Butouden de la SNES principlament) estava pensant en fer un petit álbum o EP amb totes aquestes cançóns, i m'agradaria compartir algunes d'aquestes cosses al forum.

De moment deixo una mostra d'un remix del tema d'en Vegeta al videojoc DBZ Super Butouden 1, amb clips de veu del Vegeta català com si el mateix estigués "cantant a una tornada força enganxosa" :D, espero que os agradi (o al menys us faci riure una miqueta!)
https://cubeatic.com/index.php/s/KztAs4wmicS3rqP

I be, això es tot per ara, suposo. Espero participar mes subint i contribuir una mica a que el foro no estigui tant "mort" :)

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant