Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

emorroide
Usuari
Usuari
Entrades: 0
Membre des de: dg. 03 gen. 2021, 21:24

Re: Videojocs preferits del 2020

ds. 21 ago. 2021, 17:18

Jo faré una menció poc usual.
Del 2020 no he tingut ocasió de jugar a res, tret d'un joc de smartphone:
Final Fantasy War of Visions
Si algú ha jugat al FF Tactics sabrà bé del que va. Es el mític FF, però li afegim petits escenaris on tenen lloc les lluites, gairebé tots diferents entre ells. A més de millorar, equipar, i en aquest cas triar branques de talents, hem de jugar amb l'altimetría i les distancies, pel que les profesions dels personatges que incloguem al nostre equip tindràn un paper mes diferenciat. Si pugem a un punt elevat amb un heroi que utilitza arc, podrem atacar a tots els enemics, mentres que si portem espassa, o som lluitadors ens exposarem mes. Es el que mes m'ha enamorat.
Hi ha molts personatges propis del joc, i de tant en tant treuen per invocar els dels mítics FF (en unes setmanes treuran a Cloud, Tifa, Barret i Aerith) de manera temporal, y tornen a repetir al cap d'un temps la possibilitat d'invocarlos.
Aquí sí que haig de reconèixer que es el típic joc k funciona amb energía (tot i que està montat perqué sigui molt raro que et quedis sense) i amb invocacions limitades per mitjà de diamants que vas guanyant al fer misions.
Una història que no te l'acabes, força bona però amb guió pobre; events cada setmana o cada dos setmanes, gremis, multijugador en temps real en cooperatiu i pvp...
Això sí, ocupa molt d'espai, tant que en el meu cas vaig tenir qje borrarlo del telèfon i instalarlo a l'ordinador pel BlueStacks 5.

Pazuzu
Usuari
Usuari
Entrades: 0
Membre des de: dl. 16 nov. 2020, 20:15

dc. 29 set. 2021, 19:05

probablement el joc que més hagi gaudit de 2020 va ser animal crossing.
és pitjor que l'anterior però disfrutable

Abr4
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dv. 20 nov. 2020, 14:34

dc. 06 oct. 2021, 19:12

Doncs a mi em mola molt el warzone, ja que em vaig desenganxar del cod fa molts anys i aquest títol m'ha tornat a enganxar

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants