Jo probablement per les rebaixes també faré el salt a la nextgen. No conec gaire el material de PS4, però crec que Uncharted te bona pinta.
Enviat des del meu VF-895N usant Tapatalk
Moderadors: Moderadors, Webmaster
orikaiser ha escrit:Finalment ja he fet el salt a la nextgen, i vaig aprofitar la oferta de nadal de la PS4 500GB per 299€, més el CoD Black Ops III per uns 59€. Tot i així seguiré compaginant-ho amb la PS3, i acabar d'aconseguir alguns objectius que em falten del GTA V, com acabar el cop final del Pacific Standart, sent l'amfitrió.
Nightsirk ha escrit:orikaiser ha escrit:Finalment ja he fet el salt a la nextgen, i vaig aprofitar la oferta de nadal de la PS4 500GB per 299€, més el CoD Black Ops III per uns 59€. Tot i així seguiré compaginant-ho amb la PS3, i acabar d'aconseguir alguns objectius que em falten del GTA V, com acabar el cop final del Pacific Standart, sent l'amfitrió.
També tens el BO III? Doncs agrega'm i un dia fem unes partidetes.
Recomano que qui no tingui el bloodborne edició GOTY, ara està per la store per 30 € Una passada de preu. Jo me'l vaig comprar ahir i la setmana vinent el començo.
orikaiser ha escrit:Nightsirk ha escrit:orikaiser ha escrit:Finalment ja he fet el salt a la nextgen, i vaig aprofitar la oferta de nadal de la PS4 500GB per 299€, més el CoD Black Ops III per uns 59€. Tot i així seguiré compaginant-ho amb la PS3, i acabar d'aconseguir alguns objectius que em falten del GTA V, com acabar el cop final del Pacific Standart, sent l'amfitrió.
També tens el BO III? Doncs agrega'm i un dia fem unes partidetes.
Recomano que qui no tingui el bloodborne edició GOTY, ara està per la store per 30 € Una passada de preu. Jo me'l vaig comprar ahir i la setmana vinent el començo.
Ja em passaràs el teu ID, el meu és el mateix d'aquí el fòrum.