Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

Gamertags XBOX360

dl. 10 des. 2007, 14:08

Doncs per si no queda prou clar el títol, doncs aquí es podrien anar posant els gamertags de la gent del fòrum i tal.
Perquè no sigui dit que faig algun tipus de discriminació els aniré posant per ordre alfabètic, d'usuaris del fòrum i no de gamertag, (o ho intentaré, no us fieu massa de mi xD).
Bé, aniré posant el gamertag en si i no només el nom, a veure si queda una mica maco : P

De moment poso només la imatge en si, si preferiu que la posi amb enllaç al perfil per tafanejar "achievements" i tal dels usuaris, doncs ho dieu. I si teniu alguna altra suggerència també ho dieu : P

Aynodok:
Imatge
Bertucho:
Imatge
DaNoNe:
Imatge
eugeni128:
Imatge
Gokusashi:
Imatge
Gotenks:
Imatge
HerS:
Imatge
Lizarus:
Imatge
Maki:
Imatge
Moustache:
Imatge
pawmc:
Imatge
Pliskin:
Imatge
Punch!:
Imatge
Ran:
Imatge
Risck:
Imatge
shaidarol:
Imatge
Siegriefd:
Imatge
Teparta:
Imatge
theflyingdove:
Imatge
Vincent:
Imatge
vipmuzum:
Imatge
wachimiro:
Imatge

...
Bé, també deixo unes comptes "genèriques" per entrar a basars d'altres zones:
USA:
Gamertag: Animelliure USA
email: animelliure_usa@hotmail.com
password: 12345678
Aynodok l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 25 març 2009, 00:44, en total s’ha editat 24 vegades.
 
Avatar de l’usuari
Punch!
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1180
Membre des de: dc. 13 oct. 2004, 14:48
Ubicació: Za Warudo
Contacta:

Re: Gamertags XBOX360

dl. 10 des. 2007, 14:35

Imatge
Imatge

Afegeix-me!

Tot i que a partir d'ara no estaré gaire disponible ><

PD: Leeeeeeeeeeeeeeeeeeent
Imatge
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1964
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

dc. 16 gen. 2008, 23:53

Uff feia una eternitatq eu no passaba per aqui, ara tornare a estar actiu espero.

Imatge
Imatge

El meu gamertag, no jugare fins d'aqui un mes, que la consola l'hi e deixat a un amic que sino no estudio per la autoescola, no cal que m'agregueu si no teniu el gears o el Dance Stage Universe son els unics que tinc fins que pugui modificar el meu lector de manera facil. D'aqui un mes veureu el que es bo..... :yeah:
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dj. 17 gen. 2008, 00:21

Tot serà qüestió d'entrenar el DDR : P
Al GoW sóc massa dolent pel multi xD

Afegit al post principal : P
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1964
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

dj. 17 gen. 2008, 00:28

Al DDR quasi no he jugat, per que just el vaig comprar al moment de desfer-me de la consola, pero si el tens ja practicarem.

Al gears molta gent quan juga al principi no l'hi agrada jo inclos, pero quan has apres com funciona tot es realment divertit, ja t'agregare i t'obligare a jugar i segur que t'agradara.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
Siegriefd
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 224
Membre des de: dv. 18 ago. 2006, 10:49
Contacta:

dj. 17 gen. 2008, 14:47

Aqui va el meu

Imatge
Imatge

Avere si allgu sanima a fer coop del halo en llengendari :yeah:

Adeu!!
Imatge
"Esta noche no tendrás ojos ni oídos ni legua, vagarás por el infierno ciego, sordo y mudo y todos los muertos sabrán que eres Héctor, el iluso que creyó matar a Aquiles"
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dj. 17 gen. 2008, 15:40

ah! o sigiu que el xoxard eres tu! xD
despres t'agrego, i si vols, fem una coop a l'halo, pero amb metagame, pero cla, despres d'examens xD
 
DaNoNe

dj. 17 gen. 2008, 15:54

Aquí va el meu

Imatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Siegriefd
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 224
Membre des de: dv. 18 ago. 2006, 10:49
Contacta:

dj. 17 gen. 2008, 19:01

ah! o sigiu que el xoxard eres tu! xD


Que ens coneixem d'alguna altre web?Qui es o que es betagame?

Adeu!!
Imatge

"Esta noche no tendrás ojos ni oídos ni legua, vagarás por el infierno ciego, sordo y mudo y todos los muertos sabrán que eres Héctor, el iluso que creyó matar a Aquiles"
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dj. 17 gen. 2008, 19:07

Siegriefd ha escrit:
Que ens coneixem d'alguna altre web?Qui es o que es betagame?

no no, es que tava jugant a l'assassin's quan m'ha agregat un tal xoxard, i jo pensava que seria algun guiri amb els que jugu al cod4 o a l'halo3 xD
el metagame és allo que a al campanya actives la puntuació (on les calaveres), i que al obtenir més de X punts per pantalla, et donen un logro (activant les calaveres fan de mnultiplicador, si et maten treuen, blabla)
tens totes les calaveres? xD
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dj. 17 gen. 2008, 19:09

wachimiro ha escrit:
Al gears molta gent quan juga al principi no l'hi agrada jo inclos, pero quan has apres com funciona tot es realment divertit, ja t'agregare i t'obligare a jugar i segur que t'agradara.

Aix... Va, et donaré una oportunitat xD.
Però no és que no m'agradi el joc, simplement és que al multi sóc massa dolent xD

Uzu ha escrit:
despres t'agrego, i si vols, fem una coop a l'halo, pero amb metagame, pero cla, despres d'examens xD

A ell l'agregues i a mi em borres :'( XD
A mi el metagame també m'interessa, que només tinc el de la primera missió : P

Siegriefd ha escrit:
Qui es o que es betagame?

És metagame. És jugar les missions de campanya amb el sistema de puntuació activat en tots contra tots. Si s'aconsegueix una puntuació mínima, és un logro per missió.

Apa, post actualitzat : P
Quina vida que ha portat el wachimiro! XD

EDIT: Ayu: lent...
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dj. 17 gen. 2008, 19:13

doncs un dia despres d'examens podem quedar tots els de l'halo i fem la campanya coperativa en llegendari i metagame i calaveres i ens ho passem (bé, o mitja campanya, que la del arca és ETERNA)

percert, ja que hi soc, remember d'altre post sobre halo 3, i vore si quedem xD
Hi ha una sèrie de logros a l'halo 3 que es més fàcil / millor aconseguir-los fent partides dedicades a això.
Per això, a veure qui del fòrum té l'Halo 3, una XBOX360, i una conta Live! Gold i s'anima a passar una estona jugant per aconseguir logros ajudant-nos entre tots i tal (evidentment, per aconseguirlos tothom).
Els logros són:
Imatge
I bé, no sé ben bé com va lo de fer partides d'aquestes amb amics, així que si algú sap que entri i ho comenti.
Bé, a veure si la gent s'anima.
 
Avatar de l’usuari
Siegriefd
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 224
Membre des de: dv. 18 ago. 2006, 10:49
Contacta:

dj. 17 gen. 2008, 19:25

Jo de calaveres nhe aconseguit 2,perque laltre dia em van invitar un que tinc agregat com amic i vam fer les ultimes dos misions (mode llegendari) amb 4 players. El llegendari es xungu si u fas amb 1 o 2 pero si som 4 ja et dic jo que tu pases amb un moment.

Jo del halo online no en tinc gaire idea,pero em sembla que els logros ke has posat son sobre partides igualadas.El que es podria fer,es despres de completar el llengendari,crear una partida privada(si es que es pot) i alla fer els logros.

Adeu!!
Imatge

"Esta noche no tendrás ojos ni oídos ni legua, vagarás por el infierno ciego, sordo y mudo y todos los muertos sabrán que eres Héctor, el iluso que creyó matar a Aquiles"
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dj. 17 gen. 2008, 19:28

La del Arca i la del Covenant, que per algo es necessiten 50000 punts enlloc dels 15000 que es demanen a les altres XD.

Respecte als logros online, el que jo no sé és... es poden fer partides classificatories amb amics? I bé, la resta ja ho vaig respondre a l'altre fil XD
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1964
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

dj. 17 gen. 2008, 21:30

Que us sembla si per la setmana que be quedem tots un dia que ens vagi mes o menys be a tots i juguem al halo al mode dels logros, jo no tinc el joc pero demano el joc i que em tornin la consola i llestos....

Proposo dimart 22 a partir de les 6.

Els que s'apuntin que posin quin dia us va be i eixis decidim, per cert el Xoxard al gears es un patata XD :xiulant:
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants