Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Uzumiya
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 569
Membre des de: dg. 18 jul. 2010, 19:38

Re: Jocs i trofeus

dt. 02 jul. 2013, 22:31

Jo acabo de començar TLOU.

Qui collons va plantejar opció de jugar modo sigilo i no posa una punyetera opció de moure els cadàvers? :front:


També vaig començar partida al Bioshock Infinite. Genial. Meravellós. Se'm va esborrar el save de més de 6 hores. Drop fins a nou avís...

Del Dark Souls ja estic per matar al jefe final, en faré 3 NG segurament per a treure el platino. Per cert, viciar a l'Ayu al dark souls, logro desbloqueado.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

Re: Jocs i trofeus

dc. 03 jul. 2013, 15:08

Uzumiya ha escrit:
Jo acabo de començar TLOU.

Qui collons va plantejar opció de jugar modo sigilo i no posa una punyetera opció de moure els cadàvers? :front:

Els has de moure abans de matarlos! Però si, és una cagada xD

Per cert, és obligatori pillar tots els artefactes, sobretot al final, que aporten un granet de sorra a l'argument. M'ha agradat molt el final.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dj. 04 jul. 2013, 00:54

Del TLOU només sento que coses bones per tant, serà compra obligada dintre d'un temps.

Del dark Souls he avançat una miqueta últimament i em vaig petar al bitxo-cabra aquell toh loco, i vaig arribar abaix de tot de les catacombes on amb l'ajuda d'un amic que vaig invocar em va ajudar a petar al boss i vaig poder tocar la 2 campana...ja era hora!! :P

No platinaré el Dark Souls, per mi és massa feina i no estic per tanta gresca però és un joc que m'està sorprenent molt positivament, això si, estic morint moltissimes vegades i hi ha cops que tiraria el comandament per la finestra de com un s'ofusca...a la que et despistes fins i tot un mosquit et rebenta :lol:

PS: Si podeu, baixeu-vos el tekken que han posat free a la store, no té desperdici.

PS2: Avui he començat a baixar el battlefield 3. Fa bona pinta aixi que li donaré una oportunitat. Ja us diré.
Imatge
 
Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2438
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 14:51
Ubicació: Al Bar de Ciències de la UAB

Re: Jocs i trofeus

dv. 05 jul. 2013, 01:29

Final Fantasy VII a Steam per 11€ :xiulant:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

Re: Jocs i trofeus

dv. 05 jul. 2013, 02:15

Nightsirk, el Tekken free es una merda, tant el tipus de joc, com el pay2win o la merda de gent que hi juga, a més no sé qui ha sigut el puto geni de ficar "especials" a un Tekken, vale que venen molt, però el de Kazuya està molt overpowered... Pilla't el Tekken Tag Tournament 2 que li dona 3943851289561756123 voltes.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dl. 08 jul. 2013, 23:06

Ja he jugat al tekken aquest free i si, el Kazuya és un dopat de merda però n'hi ha que no es queden enrera com la pija tonta rica que fot combos a tort i a dret i com és lenta són fàcils de controlar, o el Law que en tots els tekkens que he jugat (porto amb la saga desde tekken 3) sempre ha funcionat bé.

El tournament 2 vaig jugar a la beta i no semblava mal joc, aviam si quan baixin de preu me'l pillo.

PS: Al dark souls per fi he arribat a la ciutat de la llum...quina il·lusió ^^
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dt. 09 jul. 2013, 00:14

Lo del The Last of Us és terrible. Fa que jugar a qualsevol altre joc et sagnin els ulls.
Ara, a part del LoL, obviament, el Gravity Rush i l'Animal Crossing estic fent el Gears of War 3 en cooperatiu amb un amic i bé... m'és un joc lleig. Entretingut però lleig i amb uns pragonistes clònics i soporifers, realment insoportables, ni Markus Fenix, ni Dominic Santiago (Mad World), ni Cole ni Baird, tots tallats amb el mateix patró d'ultratestosterona i tot a parlar amb crits i chascarrillos inaguantables. Crec que com a historia podria haver donat més de sí. Al primer directament no hi ha. El segon encara te un punt d'interés, pero el tercer acabes a llocs que no saps ni que hi has anat a fer.
Bé, el cas es que quan acaba la sessió de Gears he començat el Far Cry 3 i tot i que es Ubisoft i que quant salta una recompensa de uPlay em ric de lo fluixa que me la porta i que gràficament sembla molt bo, però a la que t'apropes te més bichos que la historia de Naruto, m'està agradant. És ampli, ets lliure, es nota que està ampliat molt artificialment amb molts col·leccionables per a que el joc duri, pero el nucli del joc està força bé. També el jugo a la 360.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dt. 09 jul. 2013, 12:45

Jo l'ultim que he jugat, parlo de PC, és el Deadpool. Un superheroi de Marvel i el joc és una conya es si mateix. Un DMC amb tocs d'humor on juguem al joc que el prota vol fer. Entrentingut i no té res d'envejar a la resta de jocs similars.
Imatge
 
Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2438
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 14:51
Ubicació: Al Bar de Ciències de la UAB

Re: Jocs i trofeus

dl. 15 jul. 2013, 20:45

Ofertes de Steam. Bioshock Infinite al 50%, Borderlands 2 66%, The Witcher 2 75%, Hitman 75%, etc, etc... La cartera treient fum, com sempre.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dl. 15 jul. 2013, 23:40

Bio Infi que está pels 25-30 € llavors? Gens malament i segur que s'endú algun premi a finals d'any que les revistes especialitzades li ha donat una nota altissima!!

PS: Em paso l'últim capítol i platino the walking dead. Dir que trobo que és un joc molt entretingut. 100% recomenat.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
OVA GAIDEN
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 734
Membre des de: dc. 24 nov. 2010, 11:55
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dv. 19 jul. 2013, 01:41

hey agregenme en el post principal plisss... deje mi gamecard una pagina mas atras....
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dc. 31 jul. 2013, 03:14

T'he inclòs però la pàgina va malament aixi que fins que no s'arregli no puc fer massa més. Salutacions!!

PS: Platí 51 the walking dead. Joc 100% recomenat ;)
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dg. 18 ago. 2013, 21:01

Dark Souls superat. Us he de dir que aquest joc és quasi de 10, en seriu, una passada.

He acabat amb nivell 130 i bastant dopat amb armadura de gegant i escalant a magia amb la espasa llum de la lluna o algo aixi. Piromancia + 15 i totes les magies agafades.

Sisplau, us recomano a tots que el jugueu i el passeu tot i que no crec que faci falta comentar ho ja que tots sou molt bons gamers i ja sabeu del que us parlo. No crec que el platini, més que res pels milagros...em fot molta mandra fer los tots però qui sap?

:adeu:

PS: Al Septembre KH collection...quines ganes!! ^^
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dv. 06 set. 2013, 17:04

Mare meva quin final més dolent el de AC3. La lluita final patètica i en general, tot i que trobo9 que és un bon joc té coses que no acaben de quadrar a més de que te cents de bugs que no fan mal al joc però si a la vista xd

Trobo que s'ho han volgut treballar una mica però han quedat curts. Bé, després de 16 hores de fer història i algunes missions secundàries deixo ja practicament el joc per adentrarme la setmana que ve en el KH collection.

Com aneu vosaltres?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dv. 06 set. 2013, 18:19

De tots els AC, em quedo amb el primer. La resta, remixes afegint-hi algunes coses noves. No em va agradar gens el canvi de personatges ni d'èpoques. L'Altair is the number one. :profident:

Això sí, per a mi, el 3 és el pitjor de tots. 2 hores i en vaig tenir prou. A veure el 4 què tal... Tot i que penso que és una fantasmada.
Un Pirates "Assassin's" del Carib "Creed". :lol:
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants