Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dg. 08 set. 2013, 23:30

Si, sens dubte el AC IV serà un Piratas del Caribe adaptat a la saga AC. Si fa uns anys manaven els zombies sembla que ara la cosa s'està dividint una miqueta...només ens falta el AC walking dead amb zombies de 1800 ;) xd

Personalment, trobo el AC 2 el millor de llarg de la saga i tot i que el 3, adopta moltes coses interessants que recorden una mica a RDR (només una mica, són jocs diferents) crec que el 3 joc no s'ha treballat suficientment només pel fet de tenir que treure joc per any i està ple de bugs i la cosa no acaba de funcionar com tindria. Però...wait, estem parlant de Ubisoft...bé, ara tot quadra :lol:

La setmana que ve arriba KH collection...quines ganes!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

Re: Jocs i trofeus

dg. 06 oct. 2013, 22:45

Hola xiquets, últimament m'he enganxat molt al ULTIMATE Marvel vs. Capcom 3. És pur HYPE i haurieu de pillar-lo a la veu de JA. (estic reclutant penya xD)

Mostra de combo (sembla xungo però és super fàcil xD) by jo mateix. Full HD.


Sessió al primer en arribar a 10 combats guanyats, pur hype, remontade épiques i espectacle...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 766
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

Re: Jocs i trofeus

dl. 07 oct. 2013, 00:30

Jo he estat reclutat pel GTAV:

I love u Trevor!! XD

Avui m'he acabat la trama principal ... se m'ha fet força curta, però ha estat bé!
Ara a veure quan "arreglen" l'online per a que vagi dignament i provar, mentrestant, missions secundaries i passatemps xD
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dl. 07 oct. 2013, 09:05

Jo també vaig acabar dissabte les missions principals. Crec que li falta una de clímax al final, agafant (com el botifler del Duran) la tercera via, els objectius finals son una mica meh i no te aquella persecució final com al 4 amb les llanxes a motor.

En qualsevol cas el joc es molt bo. Extremadament divertit. Les emisores de radio son bones, les conversacions son genials, la ultima misió de Masacre de Trevor és increiblement surreal s'agafa amb moltes ganes. I el putissim triatló de mitja hora destrossant el polze.

Ara estic amb els videos recollint les cartes abandonades per San Andreas i me n'adono de la de llocs que no s'han fet servir per a res. Rockstar podria llençar tranquilament 5 DLCs com els de GTA IV i aprofitar-los, a més de altres DLCs relacionats amb més emisores de radio o ampliant les que ja hi han.

I bé, divendres aquí, dissabte a la resta del món, Pokemon X/Y

Peeeer cert, sembla que Yourgamecard ha petat. Aquesta que porto jo a la firma te bona pinta. Actualitzeu-vos.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

Re: Jocs i trofeus

dl. 07 oct. 2013, 19:21

Doncs la historia no m'ha agradat gens, misions repetitives i a més vaig triar el final més dolent... Franklin -> erase.

Però fer el gamba és divertit.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dl. 07 oct. 2013, 19:47

I jo que m'he tornat a instal·lar l'Skyrim a les tres expansions...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dl. 14 oct. 2013, 22:21

Tothom parla genial del nou GTA i me'n alegro molt per vosaltres. Jo francament no me'l he comprat i per ara no tinc intenció de fer ho però mai se sap en un futur proper. Sens dubte té que ser un bon joc i fa bona pinta però no em crida suficientment.

Per la meva banda li he estat donant canya al KH i fua...quins records de quan el jugava amb 14 anys...massa!! Vaig aconseguir petar a tots els bosses alternatius que quan era adolescent no vaig poder petar tipo al deu de la mort de la torre del rellotge o al mateix Sephirot. Aquest darrer el vaig guanyar amb una certa gana de venjança ja que més d'un cop m'havia quedat apunt de guanyar lo i no ho havia aconseguit (quins temps aquells de PS2 xd)

Per altra banda, miraré de platinar lo però em queda la part més pesada aixi que anirà per llarg si no m'hi poso fort aviat :lol:

Avui s'ha fet oficial la collection 2.5 amb KH 2 FM, Birth by sleep FM i el re cooded de NDS amb cinemàtiques. Pena del Drep drop distance de 3DS que no l'han pogut llicenciar però bé, amb aquests 2 i les cinemàtiques del re cooded em comformo i molt xd

Tema yourgamercard, cert, sembla que han petat. Porten 4 o 5 mesos sense funcionar. Tard o d'hora canviaré les de la pàgina original. La que fas servir, Maki va molt bé, jo fa temps que també la faig servir.

Nanit!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Jocs i trofeus

dv. 18 oct. 2013, 16:34

Algú s'ha comprat el pokémon x/y ?
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dv. 18 oct. 2013, 22:28

El X. Vaig a per la quarta medalla.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Jocs i trofeus

ds. 19 oct. 2013, 11:36

Maki ha escrit:
El X. Vaig a per la quarta medalla.


Jo ja tinc les 8 i m'he passat la lliga. També tinc X. Passam el teu còdi amic, el meu és 1418-7240-9784
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

ds. 19 oct. 2013, 13:18

3582-9043-2514 :)
Imatge
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Jocs i trofeus

ds. 19 oct. 2013, 14:35

Ja està, t'he agregat. Ets de tipo volador, jo sóc veneno.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dt. 19 nov. 2013, 13:09

Després de més de 90 hores tinc el platí del KH cada cop més aprop i no ha sigut gens fàcil. Em falta acabar me la partida en fàcil que ja vaig per l'últim món i tornar me a passar el joc en nivell normal. Deu n'hi do la feinada que m'està portant. :adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dg. 24 nov. 2013, 12:42

Ahir em vaig passar el DLC 400 days del joc Walking Dead i per 2,5 euros que em va costar no està mal però reconec que el DLC és força justet. La part bona és que aquest DLC et presenta als secundaris del Walking que sortirà a principis de l'any que ve la qual cosa doncs ja està bé ja que aixi els anem coneixent.

També ahir em vaig passar el Thomas was alone. Un joc aixi tipo indie una mica paranoic sobre un rectangle que es diu Thomas i que intenta trobar la essència de la seva vida i que es creu que està sol (més o menys xd). Joc 100% recomenat i val molt la pena.

Bon dia!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

Re: Jocs i trofeus

dl. 25 nov. 2013, 22:44

Imatge

No jugueu a aquesta merda infecta.

Mala narració, jugabilitat placebo i NO HI HA POSSIBILITATS DE CAGARLA. David Cage eres un mierdas.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants