Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dt. 26 nov. 2013, 11:18

Jo hi jugaré quan sigui molt, molt barat.
L'anàlisis de Dayo xD


Jo ara estic amb el Battlefield 4. Quin desastre de campanya i com li pesa ser un joc de la next-gen retallat per cabre en aquesta: Popping excesiu, carga de textures lentíssima, falla de físiques... Tot i això, el multijugador es divertidissim, com sempre. Pero es que la campanya és... te 3 finals que es diferencien en una o dos linies de text i un dels coleccionables està buguejat, a més que hi ha errors de disseny on si t'avances una mica a la posició de la teva patrulla, pots trobar-te de ple amb el punt de spawn dels enemics abans que apareguin i tels trobes de cara.
El joc en si es genial, pero pateix que sigui un joc de PS4-ONE adaptat a les limitacions de PS360.

i Tearaway per Vita, molt més tranquil, magia de Media Molecule, com sempre.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Moustache
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 21:50
Ubicació: Volcanic Rim

Re: Jocs i trofeus

dc. 27 nov. 2013, 19:40

Aquest tio pensa igual que jo, només que jo l'he disfrutat mínimament per jugar-lo col·locat.

Lo de la festa és així, el joc et força i quasi t'obliga a que mantinguis relacions amb els paios que surten a l'història, és més complicat evitar-ho que liarte amb els tios (i si no ho fas la història continua com si res, no té cap efecte argumental). Que és Ellen Page, faré tot el possible per evitar que algú s'aprofiti d'ella... és meva...

És molt curt, però malgrat la narració fragmentada dels collons que et porta boig sense cap sentit, es fa força entretingut ja que vols veure si ho arreglen, però no arriva mai. La proposta és interessant i amb els mitjans dels que disponien no té perdó el producte que ens han venut. Tot i així, l'escena de la persecució en motocicleta L'HE VISCUDA, és ultrarealista, no he vist un aspecte técnic tant cuidat com aquesta escena... mai, crec. Però després et "deixen controlar l'escena" (sarcasm)
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dv. 29 nov. 2013, 06:05

Ara estic amb el Black Flag i començo a estar tip de tant vaixell. Moltes de les illes no tenen cap interès. Un carta dins d'una ampolla i/o mapa del tresor... y arreando que es gerundio. :blink: ¬¬

Sort dels viatges ràpids, que si no... El pitjor de tota la saga sens dubte.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dl. 02 des. 2013, 22:42

A mi del Black Flag me'n han parlat força bé però potser s'han passat amb tant vaixell pel mig. En qualsevol cas, fins que no estigui ben barat no serà digne del meu interès real...això o que me'l deixin, com porto fent amb els 3 últims AC xd

Per part meva estic acabant de platinar KH, re-acabant el Rayman Legends i poca cosa més. Algún dia d'aquest em posaré amb el Amazing Spiderman que me'l van deixar i tampoc estic massa onfire últimament aixi que poca cosa més a jugar.

Nanit!!
Imatge
 
Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2438
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 14:51
Ubicació: Al Bar de Ciències de la UAB

Re: Jocs i trofeus

dj. 05 des. 2013, 03:45

He de dir que la saga dels Batman Arkham Asylum i City està força bé, quan l'Origins baixi de preu me'l pillaré sens dubte. I que el Civilization V amb les dues expansions és el millor joc d'estratègia al que he jugat mai, sense exagerar gens.
Imatge
 
Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2438
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 14:51
Ubicació: Al Bar de Ciències de la UAB

Re: Jocs i trofeus

dl. 23 des. 2013, 01:33

Bioshock Infinite, FarCry 3 i The Witcher 2 comprats a les rebaies de Steam. Tinc feina aquest nadal :lol:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

ds. 15 feb. 2014, 22:37

I pel mes de Març es confirma que ens regalen el fabulós TR. Aquests de PS PLUS ho están petant. Quina ganga, tu!!
Imatge
 
Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2438
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 14:51
Ubicació: Al Bar de Ciències de la UAB

Re: Jocs i trofeus

dg. 16 feb. 2014, 17:39

A gog.com estaven regalant el Dungeon Keeper original ja que treuran la continuació aviat. I vaja, molts dels meus amics estan que no caguen amb el Dark Souls 2...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

ds. 03 maig 2014, 12:06

Platí 57 Lego Piratas del Carib. El meu 1º platí de PS3 de l'any, per fi xd
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dg. 30 nov. 2014, 20:18

Fa unes findes enrerra vaig platinar l'últim GOW que sense ser res de l'altre món se'm va fer un joc força distret. Vosaltres com aneu?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dl. 01 des. 2014, 09:06

Fins dalt. Ara amb FarCry 4. M'agrada més el 3, on no feies tant de recadero i pelele fent les feines que la resta no vol o pot fer. No justifica la masacre que comets com es feia al 3.

També GTA V, per PS4. En primera persona. Impresionant, tot i que molt més dificil si jugues en primera persona.

Assassin's Creed IV: Black Flag quan no havien aparegut aquests dos davant.

Assassin's Creed Unity el tinc per començar. Em va tocar una copia digital a un sorteig. Primer va el 4 i que segueixin treient pedaços. El joc està trencat i és injugable, encara, tot i els 3 pedaços, un de 2.7Gb, que han tret.

Watch_Dogs: Aparcadíssim. Un altra joia d'Ubisoft, la nova EA. Un joc fet amb desgana, amb el checklist d'incloure les coses que han agradat d'altres jocs. Sense ànima, amb una historia ridícula, un protagonista sense carisma i amb aires de ser el que no pot ser. Ni els 8 mesos de retràs li han fet bé. Probablement, una de les pitjos experiències quan condueixes dels últims temps.

I League of Legends, sempre LoL al mig robant temps.

I no nomeno el que tinc pendent de 3DS, WiiU, Vita o 360.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dv. 05 des. 2014, 14:20

BOOM!

Street Fighter V anunciat en exclusiva per Playstation 4 i PC.

Imatge
 
Avatar de l’usuari
Niko Halen
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 46
Membre des de: dv. 22 abr. 2011, 13:19

Re: Jocs i trofeus

dc. 31 des. 2014, 14:11

Deixo per aqui el meu steam per si voleu fer unes partidetes :yeah:

http://steamcommunity.com/id/NikoHalen/
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Re: Jocs i trofeus

dg. 01 feb. 2015, 21:28

A mi em passa igual, Maki, em falta temps per jugar a tot el que voldria. Aquest capde m'he passat el Tintín de PS3 i not bad. És distret almenys xd
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: Jocs i trofeus

dl. 02 feb. 2015, 00:07

Peculiar la teva llista de prioritats si dius que no tens temps per jugar al que vols i et passes el dia jugant al Tintin.

Jo ara amb el Grim Fandango, que ja tocava. I Amb The Last of Us PS4 per obrir i el Assassin's Unity per continuar.
A la 3DS petat el Layton i la máscara de los prodigios perque m'ha arribat el Smash Bros després de 4 mesos de guanyar el concurs. Gracies Nintendo Europa.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants