Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

GypsyTheHedgehog
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 86
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 08:48
Ubicació: Girona

Videojocs preferits del 2020

dv. 01 gen. 2021, 16:13

Eis, doncs faig aquest fil perque posem els nostres jocs preferits del 2020.
Cadascú té els seus gustos, per tant no és una veritat oficial de que aquest o aquell siguin els millors, sino els que més ens agraden, ok? xD
Aclarat aquest punt... Comencem.

De tots els que van sortir al 2020, el que més em va agradar, i el més esperat, i, alhora, inesperat, va ser Streets of Rage 4.
Esperat perque tots els que vam creixer amb aquesta saga als 90 en les nostres SEGA Mega Drive o a emuladors o ambdós, sempre em desitjat que existís aquest joc.
Inesperat perque, ja creiem que no el veuriem mai. Ja sabeu, Half Life 3, Sonic Adventure 3, Shenmue 3... Els jocs que mai surten... xD(Tot i que al final Shenmue 3 sí ha sortit xD)

Després hi ha el Dragon Ball Z Kakarot. Fa temps que esperava poder jugar un jrpg d'acció 3D de Bola de Drac xD De fet, vaig pensar en pillar el DBZ Sagas per eBay, versió NGC, i jugar-lo amb Action Replay, però importar d'Estats Units pot ser força car, sobretot en impostos d'iva i l'arancel en duanes xDTambé hi havia el DBO, un MMORPG, però van tancar servidors fa mil xD Només quedava llavors, els rpg d'Advance, que son en 2D vista des de dalt, amb sprites, rotllo Zelda DX/Oracle/Minish de GB/GBC/GBA xD Per tant, Dragon Ball Z Kakarot ve a omplir aquest buit xD

Següent, Ghost of Tsushima. Crec que és la primera vegada que un joc completament nou, IP completament nova, em sorprén i m'agrada tant com aquest, en tota la generació de PS4/XONE.
M'ha agradat ficar-me a la pell del personatge i del context historic, tot i que hi han coses que m'agradava més la seva companya que el salva quan cauen derrotats al principi xD

Resident Evil 3 Remake.
Sempre m'ha agradat la saga per les pelis(les basades en els jocs no, les altres, les de hollywood xD)
El cas és, que en els jocs, m'agrada la jugabilitat "moderna"(càmara a l'espatlla del personatge) però l'ambientació dels primers Resident 1, 2 i 3; que amb el rotllo de les càmeres fixes i jugabilitat "tipus tanc" que en diuen, per a mí el fa injugable xD Per tant, crec que la solució a això son els remakes del 2 i el 3 que ha fet capcom darrerament. Els clàssics de PS1, amb l'ambientació clàssica dels clàssics, però amb grafics moderns, tercera persona i càmera a l'espatlla del personatge(espatlla=hombro, esquena=espalda, per si algú es confón xD)

Doncs aquests han sigut els meus xD
Tot i que del Resident Evil 3 Remake, només en vaig poder jugar la Demo xD Però ja el tinc :3

Provaré altres jocs que han sortit al 2020, aquest 2021.
Això sí, aquest any ja tinc al punt de mira el Balan Wonderworld, que beu molt del Billy Hatcher de NGC en quant a jugabilitat... I el personatge aquest que sembla un mag, clarament és un redisseny d'en Nights, del joc Nights Into Dreams de Sega Saturn xD(De fet, ja tinc el Balan Wonderworld comprat a Steam, només ha de sortir per poder-lo descarregar xD)
Doncs au, ara us toca a vosaltres :3
Canal de YT https://www.youtube.com/channel/UC5MD2s ... 2_nsvzamwQ
Canal de Twitch: https://www.twitch.tv/gypsythehedgehog
Discord: Demaneu per missatge privat.

Frida
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dl. 04 gen. 2021, 14:22
Ubicació: BCN

Re: Videojocs preferits del 2020

dl. 04 gen. 2021, 14:39

Ai, jo també em vaig fer amb el Streets of Rage 4! Uns mesos més tard, però. Em va agradar molt, encara que el vaig deixar tot just al boss final perquè no conseguia derrotar-los... ^^U sóc de poca paciència. En tot cas, a tots els fans de Streets of Rage, és molt recomanable (encara que cap supera al 2).

Els meus videojocs top de 2020 són FFVIIRemake, The Last of Us 2, 13 Sentinels i Persona 5 Royal (ja vaig jugar a l'original i encara que se m'ha fet pesat, segueix sent un joc increïble). Ara mateix estic jugant a OMORI, que va surtir el dia de Nadal, i és una mena d'Undertale però més fotut amb els seus temes, però m'està tornant boja, és una passada.

GypsyTheHedgehog
Arashinchu
Arashinchu

dl. 04 gen. 2021, 18:38

Frida ha escrit:
Ai, jo també em vaig fer amb el Streets of Rage 4! Uns mesos més tard, però. Em va agradar molt, encara que el vaig deixar tot just al boss final perquè no conseguia derrotar-los... ^^U sóc de poca paciència. En tot cas, a tots els fans de Streets of Rage, és molt recomanable (encara que cap supera al 2).

Els meus videojocs top de 2020 són FFVIIRemake, The Last of Us 2, 13 Sentinels i Persona 5 Royal (ja vaig jugar a l'original i encara que se m'ha fet pesat, segueix sent un joc increïble). Ara mateix estic jugant a OMORI, que va surtir el dia de Nadal, i és una mena d'Undertale però més fotut amb els seus temes, però m'està tornant boja, és una passada.

El SoR 4 me l'he passat un fotimer de vegades xD Una d'elles, la tinc pujada al canal de YT xD
I m'agrada més el SoR 1 que el SoR 2 xDDD Tant per la jugabilitat(la trucada a la poli), les físiques del joc(pots fer cops a tots 2 costats si vas prou rápid amb el D-Pad) com per la música xD(sobretot la round 1, la round 3 i el boss de final de cada nivell).
FF7 no el vaig jugar mai en el seu dia, o sigui que de moment vull jugar al normal, i ja tinc comprat el remake per quan acabi l'altre xD També tinc pendent de provar el Persona 5 :3

Frida
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dl. 04 gen. 2021, 14:22
Ubicació: BCN

dl. 04 gen. 2021, 23:43

GypsyTheHedgehog ha escrit:
El SoR 4 me l'he passat un fotimer de vegades xD Una d'elles, la tinc pujada al canal de YT xD
I m'agrada més el SoR 1 que el SoR 2 xDDD Tant per la jugabilitat(la trucada a la poli), les físiques del joc(pots fer cops a tots 2 costats si vas prou rápid amb el D-Pad) com per la música xD(sobretot la round 1, la round 3 i el boss de final de cada nivell).
FF7 no el vaig jugar mai en el seu dia, o sigui que de moment vull jugar al normal, i ja tinc comprat el remake per quan acabi l'altre xD També tinc pendent de provar el Persona 5 :3

Ostres, doncs me n'alegro molt que vulguis provar el FF7 original abans del Remake! És el millor que pots fer, ja entendràs després. Encara que entenc que molta gent no vulgui jugar primer l'original perquè els anys que té es noten, però com a història completa és una passada. I el Persona 5, què puc dir, una altra joïa (suuuuuuuuuper llarga, pero tota una experiència amb molt d'estil i OST increïble).

gpjoan
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dt. 12 feb. 2019, 13:45

dt. 05 gen. 2021, 01:02

Bona vesprade. Avore a mi m'agrade molt el resident evil 3 remake. LLastime que fore mase curt de duraccio.

GypsyTheHedgehog
Arashinchu
Arashinchu

dt. 05 gen. 2021, 14:18

Frida ha escrit:
GypsyTheHedgehog ha escrit:

Ostres, doncs me n'alegro molt que vulguis provar el FF7 original abans del Remake! És el millor que pots fer, ja entendràs després. Encara que entenc que molta gent no vulgui jugar primer l'original perquè els anys que té es noten, però com a història completa és una passada. I el Persona 5, què puc dir, una altra joïa (suuuuuuuuuper llarga, pero tota una experiència amb molt d'estil i OST increïble).

Volia aprofitar la retrocompatibilitat de PS3 amb PS1 però el FF7 original es carísim, per tant l'he pillat a Steam xD I pel tema retro, no pateixis, la consola que més faig servir avui dia porta amb mi 30 anys xDDD (Sega Mega Drive)
Persona 5, m'espero una bona OST venint d'Atlus, que ara pertany a SEGA, i els que som fans de Sega, Sonic, Streets of Rage, Golden Axe, Shinobi, Jet Set Radio, Crazy Taxi... etc... Sabem a que ens exposem xD

gpjoan ha escrit:
Bona vesprade. Avore a mi m'agrade molt el resident evil 3 remake. LLastime que fore mase curt de duraccio.

En el moment que va sortir, només vaig provar la demo, però em va encantar. Ara per nadal m'he comprat el joc complet :)

RudraCNG
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

dt. 05 gen. 2021, 16:03

Ostres, aquest any passat certament he jugat molt poca cosa nova. La majoria del meu temps de videojocs l'he dedicat a rejugades o a descobrir clàssics o jocs d'altres anys. Segurament escolliria la primera part del remake de Final Fantasy VII, no les tenia totes però penso que han fet molt bona feina, han allargat el joc per on calia i alhora, no se sent "adulterat".

juandalf
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dl. 04 gen. 2021, 22:25

dt. 05 gen. 2021, 16:14

Un dels meus favorits del 2020 ha sigut el remake del Tony Hawk's Pro Scater 1+2, que va portar-me un altre cop a l'adolescència. Sé que no ha sigut un joc meravellós, però a mi m'ha agradat força.

Tinc pendent comprar-me el Ghost of Tsushima quan vaixi prou de preu (és el típic joc que si el compres el primer dia, et costa 60€ o més, però passat un temps val menys de la meitat).

Un altre que tinc pendent seria l'Ori and the Will of the Wisps, segona part de l'Ori and the Blind Forest i que esperava poder aconseguir-ne l'edició col·leccionista, però no ha pogut ser. Així doncs, m'hauré de conformar i comprar-ne l'edició normal. Si no els coneixeu, doneu-li una ullada que són d'una bellesa artística extraordinària.

Saluts!

GypsyTheHedgehog
Arashinchu
Arashinchu

dt. 05 gen. 2021, 17:49

RudraCNG ha escrit:
Ostres, aquest any passat certament he jugat molt poca cosa nova. La majoria del meu temps de videojocs l'he dedicat a rejugades o a descobrir clàssics o jocs d'altres anys. Segurament escolliria la primera part del remake de Final Fantasy VII, no les tenia totes però penso que han fet molt bona feina, han allargat el joc per on calia i alhora, no se sent "adulterat".

El retro sempre està present :3 Jugo tant amb la Master System, Mega Drive, Saturn, Dreamcast, com amb Famicom, Super Famicom, Nintendo 64, Gamecube, alguna cosa d'Xbox clàssica, PS1 i PS2 :3 Però sobretot Mega Drive, que és el més fàcil de jugar perque com que tinc l'RGB Stereo per MD1, ja el tinc posat al mateix AV i no el canvio mai, sino he de canviar de tele, que de moment no és el cas xD

juandalf ha escrit:
Un dels meus favorits del 2020 ha sigut el remake del Tony Hawk's Pro Scater 1+2, que va portar-me un altre cop a l'adolescència. Sé que no ha sigut un joc meravellós, però a mi m'ha agradat força.

Tinc pendent comprar-me el Ghost of Tsushima quan vaixi prou de preu (és el típic joc que si el compres el primer dia, et costa 60€ o més, però passat un temps val menys de la meitat).

Un altre que tinc pendent seria l'Ori and the Will of the Wisps, segona part de l'Ori and the Blind Forest i que esperava poder aconseguir-ne l'edició col·leccionista, però no ha pogut ser. Així doncs, m'hauré de conformar i comprar-ne l'edició normal. Si no els coneixeu, doneu-li una ullada que són d'una bellesa artística extraordinària.

Saluts!

Sí que és veritat que mica en mica va baixant de preu el Ghost of Tsushima, però a aquest li està costant una mica xD La gent sap que és bò, i a la que baixa una mica de preu van tots a comprar-lo i llavors torna a pujar xD

Madok
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dl. 01 feb. 2021, 12:01

dc. 03 feb. 2021, 14:56

Coincideixo amb el Street Of Rage 4, i afegeixo el Ride4

ElDel23
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dc. 03 feb. 2021, 20:00

ds. 06 feb. 2021, 02:09

Em va impressionar molt Ori and the Will of the Wisps i Trine 4, disseny gràfic, estil, música, animació i un ambient de conte de fades!
És una llàstima que no es fes cap videojoc basat en les series aventures de Sylvan:(

lexisadvance
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dv. 08 gen. 2021, 02:35

dg. 07 feb. 2021, 20:55

Sin duda el millor joc que he jugar en el 2020 va ser Hades, també va ser el meu primer roguelike (o roguelite)
He jugat mes de 100 hores lol

Midori
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dg. 14 feb. 2021, 19:12

dg. 14 feb. 2021, 19:51

Es nota molt que ets un fan incondicional de SEGA!
Per la meva part, el joc de l'any és FF7R. Crec que és l'exemple ideal de com fer un bon remake d'un joc llegendari. Després, Ghost of Tsushima també em va encantar, té una ambientació brutal. I com no, Yakuza Like a Dragon, que recomano a tothom. Ningú es pot perdre les aventures tant emocionants de l'Ichiban.

JJCDoraemon
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dc. 24 feb. 2021, 13:51
Contacta:

dv. 26 març 2021, 11:51

Para mi el juego del año fue Tony Hawk Pro Skater 1+2, es lo que mas jugué de lo que salio en el año junto con Fall Guys

crinapsis
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 11 maig 2021, 20:38

dc. 12 maig 2021, 19:27

Com que no tinc la PS4 i no hi ha manera de que treguin el Final Fantasy VII Remake per PC. Haig de dir que el meu joc preferit del 2020 va ser l'Ori and the Will of the Wisp.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant