Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

elcapichef
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 11:00
Ubicació: Blanes
Contacta:

De quins animes us agradaria que publiquessin videojoc??

dg. 21 feb. 2021, 14:13

Hola Hola!

Veient que no hi ha cap tema sobre això al fòrum, m'agradaria plantejar-vos de quins animes us agradaria que publiquessin un videojoc.

Ara mateix estic en plena època de comprar tots els videojocs d'animes com: Captain Tsubasa, DBZ Kakarot, My Hero One's Justice (Boku no Hero), One Piece Pirate Warriors, Attack On Titan 2: Final Battle,... Sense comptar els especials com el Jump Force, que la veritat és que m'està agradant moltíssim.

A mi m'agradaria que surtís un videojoc sobre Yu Yu HAkusho, crec que entre l'OVA especial, la noticia del Live Action a Netflix de One Piece i Yu Yu Hakusho. Ho desitjo molt, me'l compraria amb totes les extres hahaha.

Us llegeixo!
Hey hey hey! Sóc el Capi!

Danibros94
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dl. 15 feb. 2021, 17:29

Re: De quins animes us agradaria que publiquessin videojoc??

ds. 27 feb. 2021, 11:55

Jo estic jugant al d'Slam Dunk que han tret al mòvil, Està força bé, son partits de 3vs3 i m'estic viciant bastant, us el recomano

Electroplay
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dv. 26 feb. 2021, 22:02

dl. 01 març 2021, 00:13

Danibros94 ha escrit:
Jo estic jugant al d'Slam Dunk que han tret al mòvil, Està força bé, son partits de 3vs3 i m'estic viciant bastant, us el recomano

Ja sé quin joc em dius. És entretingut, però crec que s'han pasat massa amb la fòrmula Pay to win. Els nous personatges són carísims, sempre en events quasi impossibles d'aconseguir. Sí, és cert que a les dues o tres setmanes pots comprar el personatge per monedes (a un preu ridículament car), però en aquestes setmanes qui haja pagat té un avantatge molt fort amb les noves mecàniques del personatge.

GypsyTheHedgehog
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 86
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 08:48
Ubicació: Girona

dc. 03 març 2021, 12:00

Yu Yu Hakusho i Slam Dunk ja n'hi han de jocs.
Yu Yu Hakusho: Teniu Yu Yu Hakusho, Yu Yu Hakusho Tobukests, Yu Yu Hakusho 2 i Yu Yu Hakusho Final a la SUper Famicom(Super Nintendo japonesa). A la SEGA MegaDrive n'hi han un parell: Yu Yu Hakusho Gaiden i Yu Yu Hakusho Makyo Toitsusen o quelcom així xD
A La PS2 teniu Yu Yu Hakusho Dark Tournament, Yu Yu Hakusho Forever, i Yu Yu Hakusho 120.
A la GBA crec que n'hi ha algun també.
D'Slam Dunk, n'hi ha un fotimer a la Super Famicom, jo em quedaria amb el heat up, que és el que te millor jugabilitat. A la Mega Drive n'hi ha un també d'Slam Dunk, i un altre a la Sega Saturn.
Podeu descarregar els emuladors de ZSNES per Super Nintendo/Super Famicom, i per la MegaDrive hi ha el Gens o el Kega. Per Saturn hi ha el Yabuse, i per PS2 hi ha el PCSX2.Aconseguiu les bios per jugar jocs japonesos i a veure si us agraden els jocs :3
Canal de YT https://www.youtube.com/channel/UC5MD2s ... 2_nsvzamwQ
Canal de Twitch: https://www.twitch.tv/gypsythehedgehog
Discord: Demaneu per missatge privat.

gwillem8
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 09 març 2021, 19:35

dt. 09 març 2021, 21:31

A mi em semblaria genial que es faci un joc de Trigun. Crec que fa temps hi havia una idea proposada per SEGA, però crec que al final la van cancel·lar

JJCDoraemon
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dc. 24 feb. 2021, 13:51
Contacta:

dv. 26 març 2021, 11:59

Me gustaria un juego nuevo de Ranma 1/2 el ultimo creo fue en PS1, algo de aventura o uno nuevo de pelea

Chenkaiser
Usuari
Usuari
Entrades: 21
Membre des de: ds. 27 març 2021, 13:07

ds. 27 març 2021, 16:55

El millor joc de Yuyu Hakusho és el de la Sega Mega Drive, sense cap mena de dubte.

Quines partides em feia amb la meva colla d'amics jugant a 4 alhora. I quins riures :lol:

GypsyTheHedgehog
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 86
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 08:48
Ubicació: Girona

dt. 30 març 2021, 23:45

Per cert, l'Evangelion de Nintendo 64, és exclusiu del Japó però és genial.
Emulador: Project 64 feia servir a l'época xD
Si teniu una N64 PAL, podeu comprar una N64 japonesa(consola sola) i fer servir els cables i comandaments de la N64 PAL. Ara bé, no us funcionara en TV CRT PAL, CRT ha de ser NTSC, sino LCD xD(compte amb la policia del retro xDD)
Tinc el Love Hina de Dreamcast, original i complet, però no entenc res perquè està tot en japonès(i a sobre és un RPG) xD
De fet, a la Dreamcast hi ha també joc de Sakura Card Captor i de Berzerk :O
Si m'en recordo de més els vaig posant, que potser algun que us agradaria ja existeixi i no hu sabieu xD Ara bé, cal dir que la majoria d'aquests jocs son exclusius del Japó xD

Pd: A la PS2 teniu l'Arc. No se si heu vist l'anime... Arc The Lad(va arribar a Europa i està en castellà). I no se si 1 o 2 de l'Orphen.
A PS1 hi ha l'Inuyasha Feudal Fairy Tale(NTSC-J i NTSC-U).
Canal de YT https://www.youtube.com/channel/UC5MD2s ... 2_nsvzamwQ
Canal de Twitch: https://www.twitch.tv/gypsythehedgehog
Discord: Demaneu per missatge privat.

elcapichef
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 11:00
Ubicació: Blanes
Contacta:

dv. 30 abr. 2021, 19:04

GypsyTheHedgehog ha escrit:
Yu Yu Hakusho i Slam Dunk ja n'hi han de jocs.
Yu Yu Hakusho: Teniu Yu Yu Hakusho, Yu Yu Hakusho Tobukests, Yu Yu Hakusho 2 i Yu Yu Hakusho Final a la SUper Famicom(Super Nintendo japonesa). A la SEGA MegaDrive n'hi han un parell: Yu Yu Hakusho Gaiden i Yu Yu Hakusho Makyo Toitsusen o quelcom així xD
A La PS2 teniu Yu Yu Hakusho Dark Tournament, Yu Yu Hakusho Forever, i Yu Yu Hakusho 120.
A la GBA crec que n'hi ha algun també.
D'Slam Dunk, n'hi ha un fotimer a la Super Famicom, jo em quedaria amb el heat up, que és el que te millor jugabilitat. A la Mega Drive n'hi ha un també d'Slam Dunk, i un altre a la Sega Saturn.
Podeu descarregar els emuladors de ZSNES per Super Nintendo/Super Famicom, i per la MegaDrive hi ha el Gens o el Kega. Per Saturn hi ha el Yabuse, i per PS2 hi ha el PCSX2.Aconseguiu les bios per jugar jocs japonesos i a veure si us agraden els jocs :3

Si si, els he jugat tots i m'encanten, però em referia més a consoles actuals, m'agradaria veure'ls amb gràfics com els de naruto ninja storm o el db fighterz.
Hey hey hey! Sóc el Capi!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants