Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

GypsyTheHedgehog
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 86
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 08:48
Ubicació: Girona

Problemes amb la capturadora :O

dc. 31 març 2021, 00:02

Hola gent, tinc problemes amb la capturadora nova.
És una Elgato HD60 S+.
La Nintendo Switch me l'agafa perfectament.
Però quan faig servir l'adaptador/scaler d'euroconector a HDMI em surt "No hay señal".
He provat amb Gamecube i MegaDrive.
Sense l'adaptador aquest també m'ha passat.
A la Wii(la normal, no la Wii U), li vaig comprar un adaptador a HDMI, que es diu "Wii2HDMI". Quan la conecto a la capturadora em surt el mateix problema.
A la AverMedia LGP Lite no li passava. Només em donava problemes amb la PS3 però ho vaig solucionar amb un Crack del programa RECentral pel tema del HDCP.
Entenc que passi amb la PS3 per l'HDCP... Però amb Mega Drive? Si l'altre no tenia cap problema... Em sembla molt estrany :/
Creieu que podria fer servir l'Xbox One X de "pont" per veure si així aconsegueixo que la capturadora ElGato capturi MegaDrive o Gamecube? xD
Bé no sé, espero que em doneu alguna solució xD
M'agrada molt més la de ElGato perque té Instant GameView(no té retard del que passa al joc al que es veu al programa de grabació/streaming), cosa que la vella d'avemedia no té, i per tant no puc fer servir la pantalla del propi ordinador i ho he de veure a la TV. Si a sobre ho fes amb la meva veu, seria pitjor, perque se m'acoplaria la veu al gameplay del programa i no al que jo veig a la TV(com desincronitzar l'audio manualment xDDD). Que per un vídeo encara es podria grabar la veu per separat i després editar, però per streaming no xD
Per tant... Alguna solució per fer-ho amb ELGato HD60 S+? Splitters, cracks... Quelcom que em permeti fer streaming a Twitch amb la Mega Drive original i la capturadora ElGato xD(i ja si em serveix per altres consoles retro, molt millor xD)
Canal de YT https://www.youtube.com/channel/UC5MD2s ... 2_nsvzamwQ
Canal de Twitch: https://www.twitch.tv/gypsythehedgehog
Discord: Demaneu per missatge privat.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant