Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 337
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

[Oferiment] Dracs i masmorres

dv. 01 juny 2012, 00:46

Salutacions a tothom

Ja fa un temps que un usuari d'una web, crec així, amiga em va deixar unes cintes de video on hi tenia aquesta fantástica serie que, bé molts de vosaltres, la vau veure en "latino" o possiblement en castellà (diria que si que es va fer, però no n'estic segur). Doncs bé, encara no li he comentat a aquest usuari, però ara per ara es un altre projecte que no me'n puc encarregar i que cedeixo a qui li pugui interessar.

Detalls:

- El més important d'entrada és que la sèrie no està completa li falten els 7 primers capítols segons em van comentar. Tot i així és un detall que jo mateix corroboraré, ja que no conec l'estat dels audios i demés, abans de deixar-ho a qui es vulgui encarregar del projecte.

- La serie ja està extreta de les VHS i passada a DVD: caldria extreure els audios d'aquests. Ja sé que he dit que no conec l'estat dels audios i així és, doncs jo no em vaig encarregar de la digitalització, per tant encara no en sé res.

- Fa un temps em vaig baixar tota la serie en versió anglesa amb qualitat DVDrip acceptable, format "avi".

- Evidentement, si algú tingués els altres capítols, seran benvinguts per poder tenir la serie completa.

Única condició:

- Que aquest projecte es pengi conjuntament a 3 webs: Animelliure, Totsrucs i Filibusteros, básicament.

El mode de distribució el podeu posar vosaltres tot i que, tal i com estan les coses, crec que el P2P és el més adequat.

Un darrer detall als ripejadors: prefereixo que us ocupeu del projecte si no teniu d'altres oberts o molt pocs, doncs després se us acumula la feina i no voldria que us passes això de tenir massa coses i agafar-ne més per qualsevol motiu. Bé doncs, espero que em digueu alguna cosa quan pugueu fer-vos càrrec del projecte.

Com sempre, dono les gracies a qui pugui fer possible aquest projecte.

Si tinguéssiu cap problema amb alguna de les webs de distribució, sis plau, no dubteu a comunicar-m'ho.
 
Avatar de l’usuari
Sangus103
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 46
Membre des de: dj. 17 juny 2010, 10:44

Re: [Oferiment] Dracs i masmorres

dt. 22 gen. 2013, 23:36

Jo vai trovar Dragones y Mazmorras en castellá, completa... pero no sabia que s'habia doblat al catala :S
tot i que molt millor >_<
si vols puc colavorar amb els capitols que falten, pero com ja he dit, amb l'audi en castella.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants