Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
ivanmahmoud
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dl. 23 gen. 2023, 20:10

(Projecte) Millora de qualitat Yuyu Hakusho

dj. 26 gen. 2023, 19:58

Bona tarda, he començat un projecte de millora de la qualitat de Yuyu Hakusho.
He reescalat la imatge, he millorat el colors i he intentat arreglar alguns efectes visuals.
També he provat a ficar-ho a una IA per millorar més la qualitat, però d'això encara no estic del tot segur.
La meva intenció, a part de la millora de qualitat, és ajuntar diversos episodis per blocs d'1-2 hores (encara no he decidit) i sense els openings i endings al mig.
Tot això perquè sigui més còmode de reproduir a TVs antigues, que és on tinc intenció de reveure la sèrie.
Sé que a molts no us agraden els animes antics amb una millora de qualitat, però és un projecte d'ús personal i que he pensat que podria interessar a algú més.
(La TV ja s'encarrega d'afegir el toc retro :lol: ).
Imatge
Imatge
Tinc la majoria del capítols en una qualitat decent i els estic reescalan a 1440x1080 (estic pensant de fer-ho a una resolució inferior també)
Em falten quasi la meitat dels capítols. El compte que utilitzava fa anys l'he perdut i he hagut de crear aquest i encara no tinc accés als posts i links.
Si surt bé i m'agrada el resultat, m'agradaria fer-ho amb més animes que tinc pensat veure de 0 com One piece, Inuyasha, Slum Dunk...
Què us sembla? S'accepten critiques i suggeriments.
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: (Projecte) Millora de qualitat Yuyu Hakusho

dj. 26 gen. 2023, 23:58

A mi personalment no m'agrada gens aquest tipus de colors, queda massa artificial. Igualment ja hi ha una release bona, si fas aquesta versió no se la descarregarà ningú.
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: (Projecte) Millora de qualitat Yuyu Hakusho

dv. 27 gen. 2023, 08:16

No entiendo el remasterizar los capitulos existiendo una veraion 1080p japonesa. Y lo de saturar los colores y que yusuke tenga la piel naranja, tampoco.
 
Avatar de l’usuari
ivanmahmoud
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dl. 23 gen. 2023, 20:10

Re: (Projecte) Millora de qualitat Yuyu Hakusho

dv. 27 gen. 2023, 20:30

tebas_king ha escrit:
No entiendo el remasterizar los capitulos existiendo una veraion 1080p japonesa. Y lo de saturar los colores y que yusuke tenga la piel naranja, tampoco.

Teniu raó. Error meu. No tenia accés als posts del fòrum i no vaig veure que hi havia una versió en 1080. Estava treballant amb una versió que crec no arribava a 720 de fa molts anys.
Però el retoc de la imatge no ha sigut només tocar la saturació, però si que és cert que a alguna toma es veu una mica taronja la pell, hi ha bastants tons de pell diferents d'un mateix personatge en un mateix capítol. He de retocar això, ja en la versió 1080p.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: (Projecte) Millora de qualitat Yuyu Hakusho

dv. 27 gen. 2023, 23:17

ivanmahmoud ha escrit:
tebas_king ha escrit:
No entiendo el remasterizar los capitulos existiendo una veraion 1080p japonesa. Y lo de saturar los colores y que yusuke tenga la piel naranja, tampoco.

Teniu raó. Error meu. No tenia accés als posts del fòrum i no vaig veure que hi havia una versió en 1080. Estava treballant amb una versió que crec no arribava a 720 de fa molts anys.
Però el retoc de la imatge no ha sigut només tocar la saturació, però si que és cert que a alguna toma es veu una mica taronja la pell, hi ha bastants tons de pell diferents d'un mateix personatge en un mateix capítol. He de retocar això, ja en la versió 1080p.


Mi version no la pilles para hacer esas cosas, si quieres hacer esos inventos usa otras cosas, no me he dado yo el curro que me he dado para que ahora la profanes de esa forma...
 
Avatar de l’usuari
ivanmahmoud
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dl. 23 gen. 2023, 20:10

Re: (Projecte) Millora de qualitat Yuyu Hakusho

dg. 29 gen. 2023, 20:55

terminator ha escrit:
ivanmahmoud ha escrit:
tebas_king ha escrit:
No entiendo el remasterizar los capitulos existiendo una veraion 1080p japonesa. Y lo de saturar los colores y que yusuke tenga la piel naranja, tampoco.

Teniu raó. Error meu. No tenia accés als posts del fòrum i no vaig veure que hi havia una versió en 1080. Estava treballant amb una versió que crec no arribava a 720 de fa molts anys.
Però el retoc de la imatge no ha sigut només tocar la saturació, però si que és cert que a alguna toma es veu una mica taronja la pell, hi ha bastants tons de pell diferents d'un mateix personatge en un mateix capítol. He de retocar això, ja en la versió 1080p.


Mi version no la pilles para hacer esas cosas, si quieres hacer esos inventos usa otras cosas, no me he dado yo el curro que me he dado para que ahora la profanes de esa forma...


Lo siento hombre, no pretendía ofender ni profanar el trabajo de nadie. Soy nuevo en el foro y se me había ocurrido juntar los capítulos por comodidad para reproducir en una tv antigua. Entiendo que no quieras que meta mano a tu versión. Culpa mia! Gracias por la versión 1080 igualmente!
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: (Projecte) Millora de qualitat Yuyu Hakusho

dl. 30 gen. 2023, 01:30

ivanmahmoud ha escrit:
terminator ha escrit:
ivanmahmoud ha escrit:
Teniu raó. Error meu. No tenia accés als posts del fòrum i no vaig veure que hi havia una versió en 1080. Estava treballant amb una versió que crec no arribava a 720 de fa molts anys.
Però el retoc de la imatge no ha sigut només tocar la saturació, però si que és cert que a alguna toma es veu una mica taronja la pell, hi ha bastants tons de pell diferents d'un mateix personatge en un mateix capítol. He de retocar això, ja en la versió 1080p.


Mi version no la pilles para hacer esas cosas, si quieres hacer esos inventos usa otras cosas, no me he dado yo el curro que me he dado para que ahora la profanes de esa forma...


Lo siento hombre, no pretendía ofender ni profanar el trabajo de nadie. Soy nuevo en el foro y se me había ocurrido juntar los capítulos por comodidad para reproducir en una tv antigua. Entiendo que no quieras que meta mano a tu versión. Culpa mia! Gracias por la versión 1080 igualmente!


No pasa nada, solo que si quieres hacer algo con alguna release, mejor pedir permiso a su autor antes :yeah:
 
Avatar de l’usuari
capy18
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 102
Membre des de: dt. 10 març 2009, 22:08

Re: (Projecte) Millora de qualitat Yuyu Hakusho

dt. 31 gen. 2023, 14:55

L'únic que crec que està bé de la release que vols fer és treure els openings i endings, per la resta, no faria falta.
En cas de fer filtres i coses així, abans de fer-ho de franc truca a Selecta que almnys et pagaran el despropòsit i ho treuran com a nova versió 4k ultramaster

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants