Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
Baenaclash
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: ds. 14 nov. 2020, 04:21

Kodi anime català

dc. 14 set. 2022, 06:06

Actualment es disponible un gran contingut d'anime a Kodi a través d'un gran número d'aplicacions. però el contingút d'anime en català, tot i que pressent, es encara escàs comparat amb aquest fòrum i està dispers i mal indexat.

¿S'ha pensat en fer servir aquesta plataforma? Es podria colaborar amb algún dels addons ja creats o crear-ne un de nou.

Si algú en sap quelcom o els gestors del fòrum i del continguts els interesa crec que es una bona opció, espero les vostres opinions.

Gràcies
 
Avatar de l’usuari
FrozenSinn
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dt. 16 nov. 2021, 10:11

Re: Kodi anime català

dg. 09 oct. 2022, 12:04

Ostres, jo només he fet servir Plex però les possibilitats que té Kodi sonen interessants.
 
jmvencatala
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dg. 05 març 2023, 01:15

Re: Kodi anime català

dg. 05 març 2023, 15:40

Doncs seria interessant tenir alguna cosa així. Algú que domini sap com posar-s’hi? Un add-on de contingut en català només.
 
Avatar de l’usuari
Protoss
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 308
Membre des de: dv. 15 oct. 2004, 00:59
Ubicació: Barnacity
Contacta:

Re: Kodi anime català

dc. 08 març 2023, 09:38

Hola! Feia temps que no escrivia per aquí, i com que el tema m'interessa i ja fa temps que estic utilitzant Kodi, us comento l'estratègia que segueixo jo:
  • Actualment teniu disponible una gran quantitat de material en català compartit a una unitat de Google Drive gràcies a l'esforç d'en @Bilkoff i de tota la comunitat. Aquí teniu l'enllaç, comenceu demanant accés de lectura
  • A Kodi, teniu plugins per a poder accedir al contingut del vostre compte de Google Drive (Enllaç aquí). Instal·leu-lo en el vostre Kodi i seguiu les instruccions per a vincular el vostre compte de Google (us recomano tenir a mà un dispositiu móbil per a escanejar QR durant el procés o en el seu defecte un ordinador)
  • Un cop completat el procés, haurieu de poder accedir a les Unitats compartides d'Animelliure

Jo faig servir una RaspberryPi 3B+ i puc reproduir la majoria de contingut disponible per streaming (obviament resolucions superiors a 1080p ja no). Si teniu problemes per reproduir-ho, sempre podeu canviar les configuracions del plugin per a forçar una resolució concreta ja pre-codificada per Google o reproduir el fitxer original.

En cas de voler un plugin que funcioni de manera nadiua, necessitareu per començar d'una base de dades amb enllaços als fitxers (en cas de voler accedir als enllaços d'una pàgina web, aleshores haureu de desenvolupar un parsejador HTML o si disposen d'API un programa per a poder tractar les respostes d'aquesta) i coneixements de Python (és el llenguatge de programació utilitzat en els plugins). Podeu prendre com exemple el plugin d'Alfa, que fa una cosa semblant (Enllaç aquí). Obviament aquest està molt més desenvolupat i pensat per a fer scrapping de multitud de pàgines diferents, així que la complexitat és molt superior al que es podria arribar a necessitar aquí.

Espero que això us ajudi!

Salut!
Imatge
 
javiermajo
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dt. 11 oct. 2022, 01:05

Re: Kodi anime català

dl. 13 març 2023, 14:50

Ei, com va jo porto mes de 8 mesos a full mirant d'omplir la meva biblioteca de continguts en català i estic trobant autentiques maravelles,estic utilitzant Plex ara per ara i espero poder pujar a un drive tot el que tinc pero ara per ara el que tinc son tres discs durs toshiba de 4tb a petar pero es una feinada la recerca a traves de grups de telegram,emule i altres,no se cuanta gent serem fent aquesta feina pero seria una passada que molta gent i pogues tindre alccès a aquests continguts d'una o altre forma .
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: Kodi anime català

dc. 29 març 2023, 18:16

Vaig crear un però el problema va ser el de sempre, que els vídeos van desaparèixer (vaig emprar streamcloud que tenia un temps de vida màxim i ara ja ni existeix).

1. S'ha de trobar un host que no els esborri i que admeti reproducció.
2. S'han de reencodejar els vídeos amb un format reproduïble (avi o mp4 amb només un àudio i resolució màxima FHD).
3. S'han de pujar els fitxers.

Fet això, si me passeu la llista d'enllaços jo no tinc problema a ficar-los a la base de dades i resucitar l'addon.

Ja vaig fer aquesta feinada amb 150 sèries, ara li tocaria a un altre. x'D
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Orestes91
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: ds. 23 gen. 2021, 13:48

Re: Kodi anime català

dv. 31 març 2023, 22:46

Protoss ha escrit:
Hola! Feia temps que no escrivia per aquí, i com que el tema m'interessa i ja fa temps que estic utilitzant Kodi, us comento l'estratègia que segueixo jo:
  • Actualment teniu disponible una gran quantitat de material en català compartit a una unitat de Google Drive gràcies a l'esforç d'en @Bilkoff i de tota la comunitat. Aquí teniu l'enllaç, comenceu demanant accés de lectura
  • A Kodi, teniu plugins per a poder accedir al contingut del vostre compte de Google Drive (Enllaç aquí). Instal·leu-lo en el vostre Kodi i seguiu les instruccions per a vincular el vostre compte de Google (us recomano tenir a mà un dispositiu móbil per a escanejar QR durant el procés o en el seu defecte un ordinador)
  • Un cop completat el procés, haurieu de poder accedir a les Unitats compartides d'Animelliure

Jo faig servir una RaspberryPi 3B+ i puc reproduir la majoria de contingut disponible per streaming (obviament resolucions superiors a 1080p ja no). Si teniu problemes per reproduir-ho, sempre podeu canviar les configuracions del plugin per a forçar una resolució concreta ja pre-codificada per Google o reproduir el fitxer original.

En cas de voler un plugin que funcioni de manera nadiua, necessitareu per començar d'una base de dades amb enllaços als fitxers (en cas de voler accedir als enllaços d'una pàgina web, aleshores haureu de desenvolupar un parsejador HTML o si disposen d'API un programa per a poder tractar les respostes d'aquesta) i coneixements de Python (és el llenguatge de programació utilitzat en els plugins). Podeu prendre com exemple el plugin d'Alfa, que fa una cosa semblant (Enllaç aquí). Obviament aquest està molt més desenvolupat i pensat per a fer scrapping de multitud de pàgines diferents, així que la complexitat és molt superior al que es podria arribar a necessitar aquí.

Espero que això us ajudi!

Salut!


Bones!
Com puc demanar acces al drive?
Gracies!
 
Avatar de l’usuari
toniddp
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dj. 30 març 2023, 16:49
Ubicació: Yachi Pirineu

Re: Kodi anime català

dt. 04 abr. 2023, 14:07

javiermajo ha escrit:
Ei, com va jo porto mes de 8 mesos a full mirant d'omplir la meva biblioteca de continguts en català i estic trobant autentiques maravelles,estic utilitzant Plex ara per ara i espero poder pujar a un drive tot el que tinc pero ara per ara el que tinc son tres discs durs toshiba de 4tb a petar pero es una feinada la recerca a traves de grups de telegram,emule i altres,no se cuanta gent serem fent aquesta feina pero seria una passada que molta gent i pogues tindre alccès a aquests continguts d'una o altre forma .


"Tres discs durs toshiba de 4tb" Buaaa quina de material, i quanta feina al darrere :)
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: Kodi anime català

dt. 11 abr. 2023, 13:58

Acabo de provar l'addon del google drive i va perfecte a l'ordinador. Puc canviar l'idioma i els subs sense problema.

Gràcies @Protoss.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
nageru90
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dg. 06 ago. 2023, 17:51

Re: Kodi anime català

ds. 19 ago. 2023, 16:11

bitERROR ha escrit:
Vaig crear un però el problema va ser el de sempre, que els vídeos van desaparèixer (vaig emprar streamcloud que tenia un temps de vida màxim i ara ja ni existeix).

1. S'ha de trobar un host que no els esborri i que admeti reproducció.
2. S'han de reencodejar els vídeos amb un format reproduïble (avi o mp4 amb només un àudio i resolució màxima FHD).
3. S'han de pujar els fitxers.

Fet això, si me passeu la llista d'enllaços jo no tinc problema a ficar-los a la base de dades i resucitar l'addon.

Ja vaig fer aquesta feinada amb 150 sèries, ara li tocaria a un altre. x'D


Es podria fer una cosa semblant a la que fa l'addon Palantir, per mi un dels millors i més qualitat ofereix: Pujar les series a uptobox mitjançant el servidor top. Pel que jo he vist no hi ha o hi ha molts pocs enllaços caiguts i és l'addon que més garanties té. No entenc molt de com es podria fer però si necessiteu ajuda aquí estic per donar idees o el que sigui. Merci
 
borihiv2041212
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 26
Membre des de: dg. 09 jul. 2023, 14:58

Re: Kodi anime català

dg. 20 ago. 2023, 10:30

Gràcies per la informació

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants