Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
 
Avatar de l’usuari
Petiso
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1383
Membre des de: dg. 22 feb. 2004, 18:06
Ubicació: Tirán-Lirán
Contacta:

Es busca Antiguitats en VHS

dc. 30 maig 2007, 16:59

Hola !

Doncs això, si algú te cintes de VHS antigues, estaria be poder-les "recuperar" i salvar. Siguin de anime, series, programes, el que sigui.

La idea seria ripejar antiguitats que la gent pugui tenir. Per exemple: un programa del Persones Humanes, un Vostè Jutja, un La vida en un xip, Un Oliana Molls (que ara algú ha fet una petició i me l'ha fet recordar), moments del Club Super 3 de fa anys, moments del Sense títol, algun Força Barça... Estic segur que hi ha gent que té programes d'aquests en VHS i crec que podriem crear un post "d'antiguitats" posant emisions senceres de fa anys.

Si algú té VHS (o Betas o Video2000 o "coses pitjors"...) que ho digui i mirarem com ho podem fer per fer uns ripejos en condicions. :babejar:

Adéu !
Imatge Imatge
 
Orphen
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 574
Membre des de: dv. 30 des. 2005, 17:54
Ubicació: Calella
Contacta:

dc. 30 maig 2007, 17:32

jo ja et mirare una mica a veure que, que per aqui casa corren moltes cintes d'aquestes :P

Dema postejare a vere que he trobat (o edito el misatge o t'envio un PM, com et vagi milllor)

EDITO: el que he trobat fins ara son gravacions de pelicules, i una cinta que es de l'adeu a Sarrià (antic estadi de l'Espanyol), algun especial de cap d'any... a part d'aixo, lo altre no es de gaire interes... seguire buscant a vere
Orphen l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 31 maig 2007, 20:02, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
黒い嵐 -- Kuroi Arashi (Tempesta Negra)
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dj. 31 maig 2007, 17:12

Cinta VHS de VideoXoc, tota ella (amb alguns capitols de Fly cap al final, aixi empalmant el final amb el VideoXoc).

També tinc en VHS la ceremonia d'apertura dels Jocs Olimpics de Barcelona, lo que no recordo és en quin idioma. Crec que tambe tinc les de clausura i apertura dels paralimpics, pero la veritat es que són més aburridotes.

I no se qu emes puc tenir que serveixi.... Videos d'aquells de quan el barça guanyava la lliga, per mi, el milor, la Lliga de'n Jordi Culé, la de la temporada 90-91.
Ja en parlarem per el irc
Imatge
 
jester1
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 56
Membre des de: ds. 18 set. 2004, 00:11
Ubicació: A un cap de catalunya

dg. 03 juny 2007, 21:44

Doncs jo crec que tinc tots els programes de Manga! que van fer fa anys pero no se com extraure el contingut de la cinta. ^^u .
 
VoRo

dt. 05 juny 2007, 00:53

Jo tinc "historia de andromeda" esta plena de pols pero si a algú li fa gràcia ja la ripeare. :yeah:

Per a jester1:
Amb una targeta capuradora (son les tipiques per poder veure la tv a l'ordinador) es pot fer, ronden els 40 euros ^^u
 
rvg
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 102
Membre des de: dg. 26 feb. 2006, 18:36
Contacta:

dt. 05 juny 2007, 22:40

Això és ciencia-ficció?????
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 971
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

dc. 06 juny 2007, 19:56

Per a capturar nomes audio no cal targeta, conectes la sortida de audio del reproductor al micro del pc i pots ficar a gravar directament.
Per a conectarlo necesites un cable RBG, que es del tipus que son tres cables junts, dos de audio i un de video. Llavors amb un adaptador de els dos de audio a minijack (micro-auriculars) i ja esta
Bilkoff l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 11 jul. 2007, 12:01, en total s’ha editat 1 vegada.
 
javi92

dj. 07 juny 2007, 13:02

alguien tiene los capis 36 41 42 43 44 45 y 46 de fly? esque aunq sea si alguien los tiene y puede sacar el audio plz
 
Avatar de l’usuari
connedi
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 10 ago. 2005, 18:42

dj. 07 juny 2007, 14:21

encara em recordo, cuan era petit, cuan la superma desapareix, y la comencen a buscar, y primer la troven en blanc y negre, despres els colors
y despres la fan volar, em va marcar aixo xDDDDDDDDDDDDDD
 
jester1
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 56
Membre des de: ds. 18 set. 2004, 00:11
Ubicació: A un cap de catalunya

dv. 08 juny 2007, 17:25

Ok, ho provare a vore que tal surt.
 
Avatar de l’usuari
ackman
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 401
Membre des de: dt. 02 maig 2006, 15:17

dg. 10 juny 2007, 19:23

Jo com en jester1, tinc no tots pero molts dels capitols del programa "manga!", també probaré a veure si puc extreure els audios :)

Per cert, voldria fer una petició i es dels millors moments de LA COSA NOSTRA!! Jo la tenia grabada i algun filldeputa se me la va quedar (llàstima que no sé qui), la van emetre un 30 de desembre del 99 (crec recordar). Era bonissim i sortien totes les millors imitacions de La Cosa Nostra. Si algú ho tingués em faria la persona més feliç del món, perque ho recordo ja molt vagament... :(
 
Naulu

Re: Es busca Antiguitats en VHS

dt. 12 juny 2007, 20:35

Jo tinc en vhs una pelicula anime , però em falta un tros ( molt poc)del principi, crec k es diu Ania, la tinc des de temps remots, no la he borrada precisament per xò, si interessa...
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

dt. 12 juny 2007, 20:51

Naulu, pot ser q fos Arió ?

Si és aquesta crec q tinc un vídeo per allà guardat a algun HD :p

Sigui com sigui, no te'n desfacis !
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
josetaro
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 321
Membre des de: dg. 17 jul. 2005, 15:53
Ubicació: la Terra, Rubí, Barcelona
Contacta:

dj. 14 juny 2007, 12:33

la que diu serà Anya, la princesa de les neus
 
Naulu

dj. 14 juny 2007, 19:21

Ei biterror no és Arió, ho he mirat i es akesta k diu en josetaro de la princesa de les neus crec, si mai interessa ja ho sabeu doncs. :yeah:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants