Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 336
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: Es busca Antiguitats en VHS

dj. 05 oct. 2017, 13:27

Hola a tothom. Conec un noi que té la sèrie de Mazinger Z gravada en català en cintes de video. Potser li falten un parell o 3 i no sé en quin estat es troben les cintes. ¿Interessa?
 
lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: Es busca Antiguitats en VHS

ds. 11 nov. 2017, 15:36

Imatge

Hola, sabeu si aquesta pelicula està en català per internet?

PD: jo la tinc en català en VHS, però no la puc veure :( (ho sé perquè posa "Gossos milionaris" a la portada)
 
Avatar de l’usuari
evilgio88
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 312
Membre des de: dv. 23 març 2007, 16:11
Contacta:

Re: Es busca Antiguitats en VHS

dg. 12 nov. 2017, 21:03

jo estic buscan un pelicula que es diu, El principe de los trolls, i que jo sapiga aqui va arriabar nomes amb doblatge neutre que es deia , pero, no deixa de ser audio latino. No existeix en cap altre idioma a de mes del latino i l'angles que es la versio original.

Yo la tinc en VHS si algú te mitjans per poderlar convertir a digital se le deixaria per que fes el ripejat.

Imatge

https://g.co/kgs/zWwCSk

https://www.youtube.com/watch?v=upmOIyNZnhI
Imatge
Tanta pau porteu com descans deixeu!!
 
ENORM
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 53
Membre des de: dt. 02 maig 2006, 20:37
Contacta:

Re: Es busca Antiguitats en VHS

dv. 24 nov. 2017, 18:17

evilgio88 ha escrit:
jo estic buscan un pelicula que es diu, El principe de los trolls, i que jo sapiga aqui va arriabar nomes amb doblatge neutre que es deia , pero, no deixa de ser audio latino. No existeix en cap altre idioma a de mes del latino i l'angles que es la versio original.

Yo la tinc en VHS si algú te mitjans per poderlar convertir a digital se le deixaria per que fes el ripejat.

Imatge

https://g.co/kgs/zWwCSk

https://www.youtube.com/watch?v=upmOIyNZnhI


Hola! Jo podria passar-lo a dvd. Sóc de Barcelona...
 
lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: Es busca Antiguitats en VHS

dv. 24 nov. 2017, 22:33

ENORM ha escrit:
evilgio88 ha escrit:
Yo la tinc en VHS si algú te mitjans per poderlar convertir a digital se le deixaria per que fes el ripejat.


Hola! Jo podria passar-lo a dvd. Sóc de Barcelona...



Hola ENORM! com digitalitzes tu els VHS? :juas: jo porto ja dies intentant fer-ho però els resultats no són del tot satisfactoris ^^u , no fa exactament el que jo li demano i ho haig de tornar a fer o fer-ho per parts.
M'agradria saber fer-ho per a poder digitalitzar els meus VHS ;-) :adeu:

En aquest fòrum vaig escriure una mica sobre el que faig servir i el meu problema digitalitzant: viewtopic.php?f=6&t=20683
 
david80scat
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

Re: Es busca Antiguitats en VHS

dt. 12 des. 2017, 20:12

Bones,

Escric aquí, perquè crec que obrir un tema no val la pena, i com que es tracta de cintes de vídeo doncs resulta que ahir passejant pel poble vaig veure que en un contenidor algú havia llançat una caixa plena de cintes de vídeo. Les vaig recollir i ara les tinc a casa. Entre moltes pel·lícules que hi havia, m'ha captat l'atenció a aquestes que a continuació publico en una foto. Ho publico a veure si algú té interès. De les pel·lícules si les voleu saber (tot i que crec que cercant pel google es podrien trobar en millor format) en faré una llista i la publicaré.
Imatge

PD: Qui goza llançar cintes de vídeo? Mare meva, si tenen més valor que un móvil de última generació xD.
 
Avatar de l’usuari
kakarotto2017
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 707
Membre des de: dv. 26 ago. 2016, 16:46
Ubicació: En El Altre Mon

Re: Es busca Antiguitats en VHS

dc. 13 des. 2017, 16:40

yo en su dia tuve como 500 vhs originales fueron a parar todos al contenedor casi me hernio,,, hoy en dia las busco en dvd por suerte hice fotos de todos los que tuve y asi puedo recordarlos jeje
 
Avatar de l’usuari
kakihara
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 51
Membre des de: dg. 04 gen. 2015, 03:54

Re: Es busca Antiguitats en VHS

dg. 31 des. 2017, 16:44

Jo tinc alguns vhs interessants, com Lensman, Dominion Tank Police o diverses hentai, entre altres. En total unes 30 pel·lis i la resta capitols incomplets. Per si esteu buscant alguna cosa en concret, digueu-me.
 
Avatar de l’usuari
rocksteady_beat
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dc. 31 gen. 2018, 22:40

Re: Es busca Antiguitats en VHS

dc. 31 gen. 2018, 23:35

Bones,
Jo tinc els Rugrats la Pel.lícula, i els Rugrats a París amb VHS. També tinc Doraemon i les mil i una aventures; i Doraemon i el secret del Laberint. Però suposo que aquestes dues últimes ja deuen estar penajdes amb bona qualitat.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Es busca Antiguitats en VHS

dj. 01 feb. 2018, 00:17

rocksteady_beat ha escrit:
Bones,
Jo tinc els Rugrats la Pel.lícula, i els Rugrats a París amb VHS. També tinc Doraemon i les mil i una aventures; i Doraemon i el secret del Laberint. Però suposo que aquestes dues últimes ja deuen estar penajdes amb bona qualitat.

Rugrats (almenys les pelis) es van doblar en catala? Molt curios, m'agradaria escoltar ni que sigui alguna mostra.

PD: Veig que fins i tot van doblar alguns capitols de la serie, no ho sabia: https://www.todocoleccion.net/cine-peli ... ~x86306600

Si pots pujar els audios t'ho agrairia.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Es busca Antiguitats en VHS

dj. 01 feb. 2018, 14:00

Rugrats si que van doblar alguns capitols en català. L'anomenaven ''A quatre grapes''
 
lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: Es busca Antiguitats en VHS

dj. 01 feb. 2018, 15:32

Rugrats/A quatre grapes, tenen alguna cosa en català a la xarxa de bilbioteques:

si algú és de Sant Adrià de Besós:
http://sinera.diba.cat/search~S175*cat?/Xrugrats&searchscope=175&SORT=DZ/Xrugrats&searchscope=175&SORT=DZ&SUBKEY=rugrats/1,23,23,B/frameset&FF=Xrugrats&searchscope=175&SORT=DZ&8,8,

És un VHS, a saber en quin estat es troba ;)

i potser aquesta altra peli tingui l'àudio en català:
http://sinera.diba.cat/search~S175*cat?/Xrugrats&searchscope=175&SORT=DZ/Xrugrats&searchscope=175&SORT=DZ&SUBKEY=rugrats/1,23,23,B/frameset&FF=Xrugrats&searchscope=175&SORT=DZ&7,7,

Encara que el més segur és que només siguin els subs en català ^^u

I això és tot el que surt sobre "Rugrats" al seu buscador: http://sinera.diba.cat/search*cat/?searchtype=X&searcharg=rugrats&searchscope=175&submit=Cercar

Esperem que hi hagi sort
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Es busca Antiguitats en VHS

dv. 09 feb. 2018, 14:23

Ofereixo els 3 dvds de ninja scroll serie de tv per qui vulgui fer un ripeig.

Explicació: Ahir vaig pasar per una botiga de objectes de segona mà i al apartat dvds em vaig topar amb els tres dvds de la serie ninja scroll.
3e un regalet. Osigui que si algu es compromet a fer la release li pujo les 3 isos a mega. ;-)
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 971
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

Re: Es busca Antiguitats en VHS

dv. 09 feb. 2018, 18:36

xagasa ha escrit:
Ofereixo els 3 dvds de ninja scroll serie de tv per qui vulgui fer un ripeig.

Explicació: Ahir vaig pasar per una botiga de objectes de segona mà i al apartat dvds em vaig topar amb els tres dvds de la serie ninja scroll.
3e un regalet. Osigui que si algu es compromet a fer la release li pujo les 3 isos a mega. ;-)

No vares fer una release tu mateix? viewtopic.php?f=66&t=20428
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Es busca Antiguitats en VHS

dv. 09 feb. 2018, 19:00

Bilkoff ha escrit:
xagasa ha escrit:
Ofereixo els 3 dvds de ninja scroll serie de tv per qui vulgui fer un ripeig.

Explicació: Ahir vaig pasar per una botiga de objectes de segona mà i al apartat dvds em vaig topar amb els tres dvds de la serie ninja scroll.
3e un regalet. Osigui que si algu es compromet a fer la release li pujo les 3 isos a mega. ;-)

No vares fer una release tu mateix? viewtopic.php?f=66&t=20428



Crec que es refereix a la serie. Que son 13 episodis.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants