Jo tinc alguns VHS repescats de botigues de segona mà. Alguns els vaig ripejar fa anys.
Us deixo aquí els enllaços:
Pequeñecos (Muppet Babies) - En busca del pequeñeco perdido [Doblatge original RTVE]

Pequeñecos (Muppet Babies) - ¿Quién tiene miedo a la oscuridad? [Doblatge original RTVE]

Quatre grapes (Rugrats) - Les dents postisses de l'avi - El trauma de la mare [Doblatge català TVC]

Quatre grapes (Rugrats) - Persones o robots? - Repartiment espacial [Doblatge català TVC]

Són tots VHS, el vídeo té la qualitat que té i el meu reproductor VHS és mono.
A banda d'això, tinc diversos VHS amb el doblatge original de T5 de Super Mario Bros. 3. També un VHS de 4 hores de dibuixos de TVE 1 de quan encara no posaven ni mosca. Hi ha, entre d'altres coses, dos capítols en castellà de Candy Candy, un mig tallat, crec que dos capítols dels Pequeñecos, no sé si tallats, algún capítol de Daniel el travieso, Los Diminutos, La aldea del arce... Una mica el que feien a TVE als 80. Després tinc un VHS amb un capítol en català de City Hunter 3. I després, ja no tan estrany, 3 capítols VHSRip del primer volum d'Utena en castellà, amb els subtítols en castellà a les cançons i els crèdits finals de 5 minuts del final de la cinta.