Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Es busca Antiguitats en VHS

dg. 29 ago. 2021, 19:19

Perfecto, pues. No hay prisa alguna, tebas_king, con saber que el proyecto va hacia delante ya es suficiente :yeah: (En mi caso además tardaré tiempo en verlos, que primero quiero leer el manga, así que tengo muuuuchos meses por delante comprando los tomos de Arechi :lol:).

tebas_king ha escrit:
Gracias a ebi, por guardar los VHS tanto tiempo (y por ir de verdad a mirar a casa de sus padres, jajajaj).


Y que lo digas, mira que ha pasado veces que se ha dicho de tener cintas pero luego nunca salen a la luz xD Por suerte de vez en cuando sale alguien como ebi, que realmente las tiene, las busca, y las comparte... Así que muchas gracias por adelantado :D

Pd, lástima que falten 2 capítulos, pero bueno, de momento ya nos podemos dar por más que satisfechos, pudiendo rescatar casi íntegro un doblaje del que ya se daba por perdido ^^u
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Es busca Antiguitats en VHS

dc. 08 set. 2021, 15:05

Informo de como va el asunto. Ya he hecho 2 capítulos. El primero estaba 100% completo, el 2 al 98%, se paró la grabación cuando empezó el opening y esto ha ocasiaonado que se pierda ela vance en catalan, como si lo tenia el capitulo 1.

Pero de la calidad, para mi un 10 de 10.

Seguramente antes de navidad la tenga toda.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Es busca Antiguitats en VHS

dg. 15 gen. 2023, 21:31

Tebas nos debes city hunter, primer aviso.
terminator l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 15 gen. 2023, 21:35, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Es busca Antiguitats en VHS

dg. 15 gen. 2023, 21:32

terminator ha escrit:
Tebas nos debes city junter, primer aviso.


Perdí los audios.
 
romasol
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: ds. 06 març 2021, 23:13

Re: Es busca Antiguitats en VHS

dc. 07 juny 2023, 00:12

yotah ha escrit:
Jo tinc alguns VHS repescats de botigues de segona mà. Alguns els vaig ripejar fa anys.
Us deixo aquí els enllaços:
Pequeñecos (Muppet Babies) - En busca del pequeñeco perdido [Doblatge original RTVE]

Pequeñecos (Muppet Babies) - ¿Quién tiene miedo a la oscuridad? [Doblatge original RTVE]

Quatre grapes (Rugrats) - Les dents postisses de l'avi - El trauma de la mare [Doblatge català TVC]

Quatre grapes (Rugrats) - Persones o robots? - Repartiment espacial [Doblatge català TVC]


Són tots VHS, el vídeo té la qualitat que té i el meu reproductor VHS és mono.

A banda d'això, tinc diversos VHS amb el doblatge original de T5 de Super Mario Bros. 3. També un VHS de 4 hores de dibuixos de TVE 1 de quan encara no posaven ni mosca. Hi ha, entre d'altres coses, dos capítols en castellà de Candy Candy, un mig tallat, crec que dos capítols dels Pequeñecos, no sé si tallats, algún capítol de Daniel el travieso, Los Diminutos, La aldea del arce... Una mica el que feien a TVE als 80. Després tinc un VHS amb un capítol en català de City Hunter 3. I després, ja no tan estrany, 3 capítols VHSRip del primer volum d'Utena en castellà, amb els subtítols en castellà a les cançons i els crèdits finals de 5 minuts del final de la cinta.


Bona nit! Yotah, segueixes tenint la sèrie Los Pequeñecos??. No la trobo enlloc... :no:
 
Gil
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 27 jul. 2023, 15:49

Re: Es busca Antiguitats en VHS

dj. 27 jul. 2023, 17:14

A veure si es troben joies d'aquells temps!
 
IvanPoweR
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dt. 01 ago. 2023, 20:52

Re: Es busca Antiguitats en VHS

dc. 02 ago. 2023, 12:56

Yo creo que tengo algo del Nan Roig y creo que completa la de Buck Rogers todo en Catalán.
Por desgracia tengo perdida toda la de Oliana Molls, pues fueron al contenedor por error.
Y tambien tengo la de FarScape toda en Catalán.
 
flipflip
Usuari
Usuari
Entrades: 11
Membre des de: dg. 26 ago. 2012, 15:39

Re: Es busca Antiguitats en VHS

dc. 17 gen. 2024, 22:15

Encara tinc alguns VHS que grabava a casa els meus pares, però la majoria seran de bola de drac o ranma. Dubto molt que hi hagi animes raros ni pelis.
 
srgank67
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 29 feb. 2024, 08:41

Re: Es busca Antiguitats en VHS

dj. 29 feb. 2024, 15:03

Miraré pel traster perque em penso que tinc algunes cintes VHS de Dragon Ball. Com les traspaseu a digital? Utilitzeu algún probrama en especial?
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Es busca Antiguitats en VHS

dj. 29 feb. 2024, 22:36

srgank67 ha escrit:
Miraré pel traster perque em penso que tinc algunes cintes VHS de Dragon Ball. Com les traspaseu a digital? Utilitzeu algún probrama en especial?


te envio mp
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants