Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
kutxitril
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dg. 06 jul. 2008, 19:23

Capità planeta & Hattori?

dt. 04 nov. 2008, 13:31

Algú té informació de si es tenen raws, audio o algo per tirar endavant una release de capità planeta?

Y de Hattori el ninja? En Karlitus i l'osKy continuaran la release que van anunciar?

Moltes gràcies a tots per la feina que feu
 
verohs

dc. 04 feb. 2009, 02:31

ningu té cap novetat sobre el tema?

la veritt k magradaria tornar a mirar el Capità Planeta jeje :jaja:
 
Avatar de l’usuari
Risck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1275
Membre des de: dt. 15 març 2005, 17:13
Ubicació: mmm.. bona pregunta...
Contacta:

dj. 05 feb. 2009, 19:36

El capità Planeta igual que com sèries com les tortugues Ninja o els bobobbs és millor no tornar-les a veure. T'espatllen el bon record que tenies d'elles xD
Imatge
 
Diego
Usuari
Usuari
Entrades: 21
Membre des de: dc. 04 feb. 2009, 20:24

dj. 12 feb. 2009, 13:36

el capita planeta ... millor oblidar-ho :bleh:
 
Avatar de l’usuari
mossman
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 76
Membre des de: dg. 19 oct. 2008, 19:31
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re:

dc. 30 des. 2009, 19:58

Diego ha escrit:
el capita planeta ... millor oblidar-ho :bleh:


A mi també m'interessaria tornar a veure i tenir las series de Capità planeta, Tortugues ninja i bobobobs.
I no crec que espatlli res torar-ho a mirar.
 
suburu
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 595
Membre des de: dv. 19 des. 2003, 11:25
Ubicació: Perdio por el mundo

Re: Capità planeta & Hattori?

ds. 02 gen. 2010, 11:22

Aquest tema hauria d'anar a peticions. Aquí es posen els temes sobre projectes que es tenen pensats fer en animelliure. Si lo que vols és demanar la sèrie o a veure si algú la té ho hauries de posar a peticions.

PD: Els Bobobobs ja està compartida sencera aquí en animelliure.
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 336
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: Capità planeta & Hattori?

dg. 08 nov. 2020, 00:59

Del Capità Planeta van fer un petit crossover a una sèrie que es diu "OK K.O. seamos héroes" Es l'episodi 34 i es titula "El poder es vuestro" xD. A mi em va fer gràcia sobretot perquè la veu dels dos personatges de la sèrie que apareixen fent el crossover son les veus originals angleses de la sèrie: verificat. Us deixo l'enllaç. Teniu en compte que es una aparició amb l'estil de la sèrie que s'emet, però al final del capítol l'estil és el de la sèrie del Capità Planeta. No us desvelo res més: mireu el fragment i ja direu, però jo em vaig quedar bocabadat en el bon sentit.

https://youtu.be/P60LvSitH4w
 
Sanmar
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: ds. 07 nov. 2020, 16:17

Re:

dl. 09 nov. 2020, 13:20

Risck ha escrit:
El capità Planeta igual que com sèries com les tortugues Ninja o els bobobbs és millor no tornar-les a veure. T'espatllen el bon record que tenies d'elles xD


A mi no me importaria volver a ver "les tortugues Ninja", pero si que es verdad que ver ahora las series de tu infancia es diferente porque no las recordabas de esa manera, supongo que no es lo mismo verlo con ojos de niño que ya adulto. Pero si te gustaba de pequeño te gustara de mayor solo que no puedes ser demasiado critico con ella.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants