Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
XeniusDelta

Tengen Toppa - Gurren Lagann

dv. 21 nov. 2008, 11:49

Bones, l'altre dia va venir un amic a casa, amb la USB 8GB i em diu, vols un anime prou friki? Jo, com bon seguidor vaig acceptar, i resulta que és interessant i tot. De totes maneres està sub en castellà, pero si us interessa es podria anar muntant. De totes maneres si trobo l'anime en jap i el subtitulo a català (un pal pero si s'ha de fer es fá) es podria muntar.
Espero els vostres comentaris
 
Avatar de l’usuari
Risck
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1275
Membre des de: dt. 15 març 2005, 17:13
Ubicació: mmm.. bona pregunta...
Contacta:

dv. 21 nov. 2008, 22:14

potser m'equivoco, però em sembla que no ets conscient de la feina que porta fansubejar una sèrie, i més d'uns 25 capítols com és el cas... Sincerament no li veig molt futur al projecte.. perì si t'hi veus amb cor endavant :yeah:
Imatge
 
XeniusDelta

dv. 21 nov. 2008, 22:30

Bé, potser si, pero no ho faria sol clar, a més 25 caps, no crec que sigui tant, si es troba una bona versió, i comparant-la amb el castella, no seria gaire complicat crear subs i insertar-los. A més, si podem fer animelliure una mica mes gran millor...
Si hi ha algu interessat en ajudar (i amb nivell, ja que jo soc novell) es pot fer. Fins un altra
 
Avatar de l’usuari
Lucci
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1136
Membre des de: dl. 01 oct. 2007, 22:52

ds. 22 nov. 2008, 23:10

Un fansub en català la va començar, Espiral D. Fansub, però tenien un fòrum gratuit i ha caducat i ara no ho trobo pas.

Si els trobes podries provar de col·laborar amb ells.
 
Avatar de l’usuari
Albalat
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 188
Membre des de: dj. 10 abr. 2008, 15:48

dv. 02 gen. 2009, 06:11

Lucci ha escrit:
Un fansub en català la va començar, Espiral D. Fansub, però tenien un fòrum gratuit i ha caducat i ara no ho trobo pas.

Si els trobes podries provar de col·laborar amb ells.


sí, exactament Espiral D. Fansub, van traure a soles el primer capítol de Tengen Toppa - Gurren Lagann allà per l'agost crec. El fòrum com bé dius va caducar i el que portaven entra mans no semble que vaje a continuar. per fer-se una ullada està a l'emule segurament.

XeniusDelta, si vas a traduir del castellà cita el treball del fansub corresponent perquè a lo millor s'agafen un cabreig de tres pars de collons com ja he vist en un cas semblant. Tot dir que molts passen dels fansubs anglesos com de la merda. De totes maneres, fes lo que vulgues, eres lliure.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants