Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
.:MorPheuS:.
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1344
Membre des de: dg. 08 gen. 2006, 12:17
Ubicació: Barcelona
Contacta:

[Projecte] Zeitgeist - The Movie

dg. 25 gen. 2009, 11:43

Bones,

doncs resulta que fa temps vaig descobrir una pel·lícula força interessant: Zeitgeist. És una pel·lícula força currada que va de 3 temes: la religió (en aquest cas, cristiana), els atemptats de l'11-S i el sistema econòmic mundial, i tot amb un fil argumental que els connecta (més informació aquí).

Després d'una matada d'un servidor, he aconseguit traduir, sincronitzar i fer alguns efectes als subtítols. Ara bé, el que queda per fer és:

1) Correcció.
2) Revisió de temps. En general he optat perquè cada línia comenci i acabi en centèsimes múltiples de 5 (0, 5, 10, 15, 20...), ja que m'ha semblat que quadra prou bé i és més senzill després de revisar. A més, he mirat diverses vegades el vídeo i no em fa l'efecte que hagi quedat desincronitzat.
3) Si es tenen ganes, posar algun estil. Si es vol, es pot canviar alguna cosa de colors, efectes o demés. Ara bé, val més no canviar la font i la mida del Default perquè sinó hi ha una colla de \move que s'hauran de tocar, i és una mica emprenyador
4) Incrustar subtítols, que no sé ni com es fa ni quins codecs es fan servir.

Si algú em pot donar un cop de mà, benvinguda serà l'ajuda. Ara mateix tinc els subtítols, l'àudio, la font que tinc al Default (Tekton Pro), el vídeo i el torrent per baixar el vídeo.

Vinga, qui s'hi apunta? :yeah:

:adeu:
Imatge
 
tesa
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2004
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 18:16

dg. 25 gen. 2009, 11:56

Bones, amb el 1), 2) i 3) et puc ajudar sense problemes. El 4) me l'hauria de mirar més, que avui dia això dels códecs se'm segueix fent complicat d'entendre. Ja diràs.

Que vagi bé.
 
xxx001
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 534
Membre des de: dj. 28 set. 2006, 00:34
Ubicació: none

dg. 25 gen. 2009, 12:56

el pas 4) es una linea a un script avisynth.
loadplugin("vsfilter.dll")
DirectShowSource("DC-video.avi",audio=false)
textsub("DC-subtitols.ass")
 
Avatar de l’usuari
Paufiri
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 282
Membre des de: dj. 23 ago. 2007, 15:44
Ubicació: qui sap... :o

dg. 25 gen. 2009, 17:02

per els subtituls es tenia que crear un *.ssa crec i després l'havies d'incorporar amb el virtualDub crec, però no men recordo gaire, encara que un dia ho vaig fer.
 
Avatar de l’usuari
.:MorPheuS:.
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1344
Membre des de: dg. 08 gen. 2006, 12:17
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dl. 26 gen. 2009, 16:35

Molt bé, doncs està adjudicat:
1, 2 i 3 --> tesa
El 4 el provaré de fer amb aquest script, sinó, et demanaré ajuda, xxx001.

Aquesta tarda, quan arribi a casa, et passaré els fitxers, tesa. I llavors, amb la calma, que és una d'aquelles coses que no ve d'un pam :mrgreen:

Moltes gràcies a tothom que s'ha ofert :yeah:

:adeu:
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants