Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12
 
Avatar de l’usuari
Paufiri
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 282
Membre des de: dj. 23 ago. 2007, 15:44
Ubicació: qui sap... :o

dl. 23 feb. 2009, 20:53

com es pot allargar tant una discusió només per les pàgines aquestes..?? xD
Imatge
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dl. 23 feb. 2009, 21:20

Sr.Popo ha escrit:
y la discusió venia per si amb la nova "serie" partint de 0 serien capacos de fer la saga d´en vegeta-freazer amb 20 episodis(uns deieu que si, altres que no). Com no será una serie partint de 0, sino una remasterització, la poden fer com vulguin.....

Això ho diràs tu.
Uzu ha escrit:
Molt bé, si són capaços de fer AMB RELLENO, un volum del manga, en 5 episodis, creus que no són capaços de fer SENSE RELLENO, sis volums del manga en menys de 25 episodis?


I ja es sabia de sempre que seria un maquillatge tallant el relleno.

p.d.: nigthcirk, més de la meitat de l'antiga era relleno. de fet, gairebé dues terceres parts, si al final fan la remasterització en 100 episodis.
 
Avatar de l’usuari
Sr.Popo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 136
Membre des de: dc. 08 juny 2005, 16:29

dt. 24 feb. 2009, 08:09

Uzu ha escrit:
Sr.Popo ha escrit:
y la discusió venia per si amb la nova "serie" partint de 0 serien capacos de fer la saga d´en vegeta-freazer amb 20 episodis(uns deieu que si, altres que no). Com no será una serie partint de 0, sino una remasterització, la poden fer com vulguin.....

Això ho diràs tu.


m´encanta, per que al final sempre t´has de quedar amb la ultima paraula...

que singinifica "això ho diràs tu"?

no es veritat que la faran com voldran?

no entenc la teva actitud.... :no:
Imatge
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dt. 24 feb. 2009, 08:13

Uzu ha escrit:
Molt bé, si són capaços de fer AMB RELLENO, un volum del manga, en 5 episodis, creus que no són capaços de fer SENSE RELLENO, sis volums del manga en menys de 25 episodis?

^

La discussió venia d'això. Tu "no, no és un volum".
 
Avatar de l’usuari
Sr.Popo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 136
Membre des de: dc. 08 juny 2005, 16:29

dt. 24 feb. 2009, 08:33

Uzu ha escrit:
Uzu ha escrit:
Molt bé, si són capaços de fer AMB RELLENO, un volum del manga, en 5 episodis, creus que no són capaços de fer SENSE RELLENO, sis volums del manga en menys de 25 episodis?

^

La discussió venia d'això. Tu "no, no és un volum".


Uzu.....

a veure..... despres del tema dels volums, per que tot quedes més clar i no discutissim eternament......he parlat clarament de 150 pagines!!!

pero ni en aixo estem dacord?

em dona igual si es 1 volum o no.... jo els tinc a casa i sé el que tinc. el que esta clar es que son 150 pagines.

i la discusió venia perque NO creia que poguessin fer en 20-25 capituls la lluita de vegeta i freazer. Pero mira.... es la meva opionió. crec que respectable com qualsevol altra.
Imatge
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dt. 24 feb. 2009, 08:35

Veus? Es que et quedes amb l'anècdota i no amb el què -.-
El volum, les pàgines... em donen igual.
Namek són sis vegades Raditz. Si Raditz es pot fer perfectament en 4 episodis, pq no poden fer Namek en 24?
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

dt. 24 feb. 2009, 15:31

Sr.Popo, si no u saps ja tu dic jo i si no vusca pel foro, k el uzu no sap k vol dit la paraula OPINIO teu dic per experiencia, tot savem k al final trucaran a luzu i li demanaran consell per fe la serie o la remasterizacio o lo k sigue :adeu: :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Sr.Popo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 136
Membre des de: dc. 08 juny 2005, 16:29

dt. 24 feb. 2009, 16:55

Uzu ha escrit:
Veus? Es que et quedes amb l'anècdota i no amb el què -.-
El volum, les pàgines... em donen igual.
Namek són sis vegades Raditz. Si Raditz es pot fer perfectament en 4 episodis, pq no poden fer Namek en 24?


Jo no em quedo amb cap anecdota.

per poderse fer...... i tant que es posible!!

ara, si em sembla logic fer vegeta-namek-freazer amb 24 episodis....

doncs no!!

que el que jo opini no importa...? doncs llavors no se peruqe escribim en aquest foro.

xaiman ha escrit:
Sr.Popo, si no u saps ja tu dic jo i si no vusca pel foro, k el uzu no sap k vol dit la paraula OPINIO teu dic per experiencia, tot savem k al final trucaran a luzu i li demanaran consell per fe la serie o la remasterizacio o lo k sigue


doncs no ho sé..... ja que fa força temps que no escric per aqui..... encara que hi soc desde fá anys.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dt. 24 feb. 2009, 18:37

Uzu ha escrit:
Veus? Es que et quedes amb l'anècdota i no amb el què -.-
El volum, les pàgines... em donen igual.
Namek són sis vegades Raditz. Si Raditz es pot fer perfectament en 4 episodis, pq no poden fer Namek en 24?


Home potser si pero la saga Frizer penso jo que duraria algo més de 24 episodis tiu, pensa que en la sèrie de debò a Namek hi posen poca palla i dura del 50 i poc (si no m'equivoco) fins al 90 i pico o 100, per tant, amb 24 episodis ho veig difícil que la facin. Diria que si no vaig equivocat la saga més llarga és la de Boo (i la pitjor de totes), després ve la saga de Frizer (un bonisim lloc per acabar la sèrie ja que al final Goku és el superguerrer llegendari de qui totes les llegendes parlaven), la de Cél·lula (un altre bon lloc per donar per acabat BD fent que Gohan és el més fort tot superant el nivell de superguerrer de Goku, Vegeta i Trunks ) i la dels androides (força curteta, com a molt 7 o 8 episodis) i després la saga Radiz.

Després de pensar-ho Jo faria la sèrie aixi:

Recompte:

Saga Radiz 5 episodis
Saga Vegeta i Nappa 15 episodis (tbé s'inclou a Kaito i Goku entrenant-se)
Saga Namek 35 episodis
Saga androides 7 episodis
Saga Cèl·lula 18 episodis
Saga Boo uns 40 epidosis més.

Total 120 episodis, si la sèrie antiga tneia 292 dividit entre dos = 146.
Tpoc m'equivoco de massa.

Nightsirk!!
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dt. 24 feb. 2009, 21:52

xaiman, ves a plorar i molestar a altre lloc, que com sempre, "escrius" sense saber ni tenir ni punyetera idea. Aiii que t'ensenyaven per aprovar i no per aprendre...
Per cert, recorda de plorar que la gent va a molestar-te a tu.

I qui parla de ser lògic Sr.Popo?
Per començar, algú veu lògic aquesta remasterització? Llavors?
No he parlat en cap moment ni de lògic ni de sentit comú ni de res, simplement he dit "si han pogut fer Raditz amb relleno en 5 episodis, Namek sense relleno la fan en 20 episodis sobradament".
Que ho poden fer sobradament? En això tots estem d'acord.
Que no agrada? Pos fale, com ja he dit, ni em ve ni em va.


Nightsirk, no sé si has llegit el manga, però fes-ho si no ho has fet i veuràs que Namek és curta, androides és curtíssima, Cèl·lula és curtíssima i Boo és curta.

No compareu amb l'anime amb relleno, ja que se'l passen pel forro, recordeu-ho, que sembla que no us en recordeu d'això.

p.d. per lo d'abaix: ta mol tor t. Si has de citar alguna norma, tingues la decència de llegir-te-les totes, i quan infringeixi una desena part del que infringeixes tu (vol dir dividir per 10) em vens i m'ho dius. De moment, no molestis i ves a plorar a altre lloc, si et plau, pesat. I com diries tu: avore xaval no ia cap norma k digue ke tinc k ascriure y si no u antes te buskes un traducto k no astem a escola aixo es un pais lliure i ascric el kem sur de la punta de la ... i si te fa mal els ulls d plura te fikes ulleres
Uzu l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 24 feb. 2009, 22:43, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

dt. 24 feb. 2009, 22:34

chavalet chavalet, primer i k principalment tu tindries k save, esk no tens k porta coses als post k no tenen res a vore i los pikes al seu lloc mantens o te faig un divuixet?

k pasa k te corres, sempre igual ¿tu especialment tu mestas fen fora ami? k ki te penses k eres, te recordo k presisament tu no eres mes k un usuari "normal" i no pot fe calla a ningu i encara menys fe fora a ningu :adeu: :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dt. 24 feb. 2009, 23:39

Va, no us piqueu més que al final fareu que sembli que soc bon pavu jo (quan soc el primer k tbé em pico que consti xD)

Doncs una mica de raó tens Uzu, el manga és curtet en comparació a l'anime el que passa és que com a la gran majoria d'animes relanteixen l'acció.

Però Uzu, tu t'imagines els capítols de BD a saco del pal còmic?

pk jo no xD

Nightsirk!!
 
Avatar de l’usuari
Sr.Popo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 136
Membre des de: dc. 08 juny 2005, 16:29

dc. 25 feb. 2009, 08:33

Yo no sé..... pero esto parece de chiste!

vamos a ver... a alguien que ni le va ni le viene si hacen la saga de vegeta-freazer en 20, 25 o 35 capitulos...¿porque remarca continuamente la realización de esta en 20-24 episodios?

Que yo sepa, ni siquiera la Toei ha dicho de cuantos capitulos contará la saga, con lo cual tanto lo que dices tu..... como lo que yo digo es completamente posible. Tu opinion es exactamente igual de valida que la mia.

Yo hablo en todo momento de que veo poco logico hacer una saga tan larga en ese numero de capitulos, ya que un anime no es un manga y debe de tener un ritmo distinto.

Lo que si esta claro... y en eso coicidimos todos, que para hacer esta "presunta" chapuza no hacia falta que hubieran hecho nada.
Imatge
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dc. 25 feb. 2009, 08:46

Y dale... Namek NO es larga.
Como mucho es seis veces más larga que Raditz, como llevo diciéndote todo este rato.
Si Raditz con relleno son 5, Namek sin relleno tiene que ser, como muchísimo, de 6*5.

El anime suele tener un ritmo distinto del manga por UNA razón: R·E·L·L·E·N·O.

Tu ves un anime SIN relleno, y es mucho más rápido que un manga.
Hay cantidad de animes que en dos episodios se han ventilado un volumen.
 
Avatar de l’usuari
Sr.Popo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 136
Membre des de: dc. 08 juny 2005, 16:29

dc. 25 feb. 2009, 09:07

Uzu ha escrit:
Y dale... Namek NO es larga.
Como mucho es seis veces más larga que Raditz, como llevo diciéndote todo este rato.
Si Raditz con relleno son 5, Namek sin relleno tiene que ser, como muchísimo, de 6*5.

El anime suele tener un ritmo distinto del manga por UNA razón: R·E·L·L·E·N·O.

Tu ves un anime SIN relleno, y es mucho más rápido que un manga.
Hay cantidad de animes que en dos episodios se han ventilado un volumen.


a ver, esa es tu opinion. Vuelvo a repetir que mientras con Raditz pasan un par de dias (en la historia, incluyendo la lucha) la saga de Vegeta-Freazer pasan un año largo... y suceden muuchas más cosas, ¿que se pueden contar rapido? pues claro! pero no lo encuentro logico.

¿que tu si? estupendo!! en serio, pero solo la Toei nos podrá sacar de dudas una vez se sepa cuanto dura la saga vegeta-freazer.

Un anime se puede hacer como les dé la gana, pero vamos, Bola de Drac nunca se ha caracterizado por zanajar los temas especialmente rapido. Con lo cual al trasladarlo al anime Sin relleno deberia de seguir el mismo patron.

El ritmo de un manga tb lo marca uno mismo.... depende de lo rapido que lo leas... :profident: , el anime es diferente tenga o no relleno.
Imatge
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants