Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 336
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

[Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dj. 27 maig 2010, 17:58

Be doncs, com diu el titol de l'assumpte, estic buscant els capítols de les fabuloses tortugues ninja.

He fet una recerca exhaustiva per tot Internet i de moment l'unic lloc on hi he trobat capítols de la nomenada serie es a la de "Comparteix". Tot i així, suposo que ha hagut gent que n'ha volgut descarregar els episodis i poden comprovar que tots o la gran majoria tenen 1 o cap font per compartir. També en alguna altre web n'he trobat episodis, però tot i així segueixen sent insuficients.

També he buscat altres alternatives per trobar la sèrie però de moment res. De moment, només he trobat un episodi que no hi ha penjat a Internet.

Així doncs faig una crida a tota persona que tingui VHS de la sèrie de "Les Fabuloses Tortugues Ninja" per poder reviure la nomenada serie, doncs, que jo hagi vist, a Internet només está, practicament completa (ja està completa), en castellà. Si algú té algun conegut, algun amic, un veí, un parent, qui sigui, amb algun episodi grabat de "Les Fabuloses Tortugues Ninja" serà benvingut. Amb això, em comprometo fermament a fer la recerca, captura, montatge i finalització de la sèrie, en el cas que TV3 no torni a emetre la sèrie, ja que emetre una sèrie de gairebé 200 capítols que ja s'ha emès i, a més, tan antiga, dubto força que la puguin tornar a emetre, i tothom que hi vulgui ajudar serà benvingut.

A continuació el llistat d'episodis en procés de revisió d'àudios.

Llegenda:

No trobat àudio en català
Revisant l'audio
Disponible amb àudio català
Falta algun tros petit d'audio

Temporada 1
Rastre de tortugues
El Trinxant demana voluntaris
Obsessió per les rates
Adolescents motoritzats de la Dimensió X
Trinxats i estellats


Temporada 2
El retorn d'en Trinxant
Les increïbles tortuges minvants
El montre que va sortir de les clavegueres
Les màquines entremaliades
La maledicció de l'ull diabòlic
El cas de les pizzes assassines
La mosca entra en escena
La invasió de les granotes engañades
De l'arbre caigut no en feu estelles
La més brillant policia de Nova York
Joves de la Dimensió X
La dona gat del Canal 6
El retorn del Tecnòdrom


Temporada 3
Sota els nostres carrers
Judici a les tortugues
Ataqueu l'Irma gegant
L’hàmster maltès
Tortugues del cel
Un canvi inesperat
El blues d'en Burnes

La cinquena tortuga
L'hora del Rei Rata
Les tortugues al centre de la Terra
La innocència de l'April
L'atac del gran MACC
L'espasa Ninja del no res
20.000 llegues de viatge subterrani

Porta'm davant el teu cap
Four Musketurtles

Tortugues, tortugues per tot arreu
Cowabunga trinxeraire
Segrestadors de l'espai

Càmara trucada
Verds d'enveja
El retorn de la Mosca
Casey Jones, heroi fora de la llei
El monstre mutant
Invasors de la Dimensió X
Pizza trinxada
Super Rocamassissa i Bebop el poderós
Comte amb la Lotus
Reviure el passat
Capdecuiro, el terror dels aiguamolls
L'aniversari d'en Michelangelo
Usagi Yojimbo
El cas del quimono vermell

Usagi vol tornar a casa
La creació del Capmetàlic
En Capdecuiro coneix el Rei Rata
L'exterminador de tortugues
El gran Boldini
El mapa desaparegut

Tota la banda es aquí
El Girbix
El senyor Ogg va a la ciutat
La ciutat d'en Trinxant
Adéu mosca

El gran robatori
La gran irrupció

El gran boom

Temporada 4
El pla 6 de l'espai exterior
Tortugues de la selva
En Michelangelo fa el juganer
Tortugues de Pequín
La mare d'en Trinxant
4 tortugues i un bebè
Tortugomania
Rondo a Nova York
El planeta de les tortugues
Com es diu la cançó?
Amenaça mestre, amenaça
Superheroi per un dia
En Raphael els mata de riure
Tornant a l'ou
El fill del retorn de la mosca II
En Bebop i Rocamassissa conquereixen l'univers
En Raphael troba parella
Fuetada, la tortuga malvada de la Dimensió X
En Leonardo es desenmurria
Les rates-llop del Canal 6
Prodigi el Michelangelo s'encongeix
El gran Zip ataca
Donatello atura el temps
Adéu Flor de Lotus
Rebel sense aleta
Les aventures de Rinhoman
En Michelangelo coneix en Bugman
Pobre tortugueta rica
Per a que serveix en Michelangelo?
El reportatge de la Dimensió X
La graduació d'en Donatello
El gran afer dels botons de puny
Leonardo versus Tempestra
L'Estallicó desapareix
En Raphael condueix com un boig
Més enllà de la nebulosa d'en Donatello
La gran bacinada de l'insecte gegant
Els soldats del peu es revolten
Leonardo volador no identificat


Temporada 5
Les tortugues y la llebre
Una vegada hi havia una màquina del temps
El germà dolent
En Michelangelo coneix en Super Gecko
El mutant
En Donatello s'ho passa malament
En Michelangelo es torna a trobar en Bugman
L'home brossa ho empastifa tot
Napoleó Bonagranota el colós dels aiguamolls
En Raphael contra el volcà
El senyor de les mosques
El clon d'en Donatello
El mutant de gel
En Leonardo se n'encarrega
La radio pirata
La tortuga de les 1000 cares
Leonardo, el renaixement d'una tortuga
En Zach i els marcians
Benvinguts novament, Polarisoids
Michelangelo la tortuga sagrada

Planet of the Turtleoids: Part 1
Planet of the Turtleoids: Part 2

Aquests dos són uns capítols força especials doncs en la meva recerca de trobar els noms dels capítols en català vaig veure en l'arxiu d'un diari que aquests capítols els van emetre com si fos una pel·lícula, fora de l'horari infantil. Us concreto: va ser el dimecres 28 de juliol de 1993 a les 15,15 per TV3 (hora en la que sempre feien una pel·lícula, fos la que fos). He d'afegir que només ho van emetre una segona vegada, va ser el dimecres 8 de desembre de 1993 a les 11:10. Si algú tingués aquesta RARESA de "pel·lícula /episodis especials" seria per donar-li un premi i tot :lol:
NOTA: si us hi fixeu, són els unics capítols en tota la serie amb 1ª i 2ª part.

Temporada 6
Comença el rock and roll
En Kragenstein viu!
Súper Irma
Aventures de tortuguetes
L'espasa de Yurikawa
El retorn del tortugoide
La revenja de l'Shreeka
Massa calent per tocar-ho
Malson a les clavegueres
El fantasma de les clavegueres
En Donatello supera en Fuetada
La desaparició d'en Leonardo
Les serps ataquen!
El Polly vol una pizza
El senyor amabilitat
Detectiu en acció


Temporada 7
La torre del poder
El rovell no descansa mai
Un assumpte gelat
Venècia d'una closca
Incultes
La placa de foc
S'ha acabat el bròquil
L'espasa nova d'en Trinxant
La reina perduda de l'Atlàntida
Les tortugues a l'Orient Express
Vacances a Holanda
Apagada general al Nord
Elemental, estimades tortugues
La nit de la tortuga negre
El nen de les estrelles
La llegenda d'en Koji
Presidiaris de la Dimensió X
Cinturó blanc, cor negre
La nit dels dolents
L'atac dels Neutrins
Fuga del planeta dels Tortugoides
La revenja de la mosca
L'Atlàntida es desperta
En Dirk Savage, caçador de mutants!
La invasió dels Krangazoides
Terra de combats
En Trinxant vencedor!


Temporada 8
Agafeu en Trinxant!
La furia del Rei Rata
Estat de xoc
Busca la Ruina!
Ruina al carrer!
Entra Krakus
Les ciber-tortugues
L'expedició de les tortugues


Temporada 9
El ninja desconegut
Dregg de la Terra
La ira de Medusa
La nova mutació
La confrontació
Fracció de segons
Carter, el garant de la llei
En Cercafat


Temporada 10
El retorn d'en Dregg
El començament del final
Poder al cub
Una tortuga oportuna
Les tortugues doblen el poder
El mafiós de la Dimensió X
El dia que va desaparèixer la Terra
Dividir i conquerir
lupinsansei l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 23 juny 2013, 02:36, en total s’ha editat 15 vegades.
 
Avatar de l’usuari
oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1858
Membre des de: dv. 20 nov. 2009, 16:42

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dj. 17 juny 2010, 18:50

hola, conozco una amiga que tenia vhs's pero no se de cuantos estariamos hablando, le preguntare aver si puede echarle una ojeada y decirme cuantas cintas tiene xD
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 336
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dj. 17 juny 2010, 20:33

Gracias OskY! Tot el que sigui Les fabuloses tortugues ninja, sigui l'episodi que sigui, siguin els VHS que siguin serà benvingut ^^. :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Sedmikrasky
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 89
Membre des de: dl. 16 abr. 2007, 19:21

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dj. 17 juny 2010, 22:52

Jo tinc els primers capítols en castellà VHS (diria que els sis primers i en els VHS originals xD) i uns quants més doblats en català en altres VHS.

Però ho sento molt.Ara per ara, per a mi no és prioritari digitalitzar-les (tinc altres coses que per l'estat de conservació i/o nivell de raresa són més importants).

Que vagi bé :adeu:
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 336
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dv. 18 juny 2010, 00:01

Hep hep Sedmikrasky! Ningu a dit que hagis de fer tota la feinada de digitalitzar les VHS que tens ^^ ;) Jo mateix me'n puc encarregar de fer-ho, si em puguessis deixar les VHS, és clar. Només m'interessen les que estan en català, doncs son les que vaig a falta d'audios. T'agrairé molt que me les poguessis passar. Gràcies.
 
Avatar de l’usuari
Sedmikrasky
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 89
Membre des de: dl. 16 abr. 2007, 19:21

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dv. 18 juny 2010, 01:09

lupinIII ha escrit:
Hep hep Sedmikrasky! Ningu a dit que hagis de fer tota la feinada de digitalitzar les VHS que tens ^^ ;) Jo mateix me'n puc encarregar de fer-ho, si em puguessis deixar les VHS, és clar. Només m'interessen les que estan en català, doncs son les que vaig a falta d'audios. T'agrairé molt que me les poguessis passar. Gràcies.


What? xDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Ni de conya. Ho sento, tots els VHS que tinc a casa són sagrats (i més ara, que els tinc perfectament conservats en un lloc on no tenen humitat ni els hi toca directament el sol). O sigui no es mouen del armari.

Es cert que m'he de posar a catalogar i a digitalitzar el material que tinc. Quan hagi catalogat tot el material que tinc, t'asseguro que et passaré el llistat de capítols que tinc i l'estat en què es troben els àudios (que era el que volia dir, que sabràs quins capítols tinc).
I si, realment fossin necessaris, els digitalitzaria. Ara bé, ja et dic que hi ha moltes coses molt més importants (p.e. els films d'animació de producció o co-producció espanyola).
 
Avatar de l’usuari
624715380
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1754
Membre des de: dt. 02 gen. 2007, 21:50
Ubicació: Hospitals & WC's

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dv. 18 juny 2010, 10:37

lupinIII hem sembla tenir record que a "8tv" feien les tortugues ninja, ara no ho se si les fan, però si que recordo que feien emissió de capítols.

També això que dius del "comparteix" jo vaig començar a baixar capítols d'allí fa molt de temps i en tinc força de gravats i guardats en dvd's, però el que no se es on tinc aquests dvd's, pero si recordo que vaig arribar a baixar uns 50 i algo capítols.

Si els trobo, ja els pujaré.
Imatge
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 336
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dv. 18 juny 2010, 11:28

Sedmikrasky ha escrit:
lupinIII ha escrit:
Hep hep Sedmikrasky! Ningu a dit que hagis de fer tota la feinada de digitalitzar les VHS que tens ^^ ;) Jo mateix me'n puc encarregar de fer-ho, si em puguessis deixar les VHS, és clar. Només m'interessen les que estan en català, doncs son les que vaig a falta d'audios. T'agrairé molt que me les poguessis passar. Gràcies.


What? xDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Ni de conya. Ho sento, tots els VHS que tinc a casa són sagrats (i més ara, que els tinc perfectament conservats en un lloc on no tenen humitat ni els hi toca directament el sol). O sigui no es mouen del armari.

Es cert que m'he de posar a catalogar i a digitalitzar el material que tinc. Quan hagi catalogat tot el material que tinc, t'asseguro que et passaré el llistat de capítols que tinc i l'estat en què es troben els àudios (que era el que volia dir, que sabràs quins capítols tinc).
I si, realment fossin necessaris, els digitalitzaria. Ara bé, ja et dic que hi ha moltes coses molt més importants (p.e. els films d'animació de producció o co-producció espanyola).


D'acord d'acord, respecto la teva decisió y la teva postura.
Ostres doncs si, si que aniria bé com a minim saber quins capítols tens, així els podria comparar amb els que tinc i tindré i saber quins tindrien mes prioritat que d'altres. Ja et dic d'entrada que el llistat que tinc no es precisament curt: tots ordenats segons l'ordre anglès. Això si també es necessari temps.
624715380 ha escrit:
lupinIII hem sembla tenir record que a "8tv" feien les tortugues ninja, ara no ho se si les fan, però si que recordo que feien emissió de capítols.

També això que dius del "comparteix" jo vaig començar a baixar capítols d'allí fa molt de temps i en tinc força de gravats i guardats en dvd's, però el que no se es on tinc aquests dvd's, pero si recordo que vaig arribar a baixar uns 50 i algo capítols.

Si els trobo, ja els pujaré.


Gràcies 624715380. I si, jo també estic amb la feina de baixar aquests capítols per si de cas. He de comentar que entre els capitols que tinc i aquests de "Comparteix" son un total de 137 capitols, dels 193 que té la serie original.

Sobretot en falten gairebé tots de la Temporada 2, algun de les temporades 3ª, 4ª, 5ª; pocs de la 6ª; alguns de la 7ª; gairebé tots de la 8ª i tots de la 9ª i 10ª temporada. Si, si 10 Temporades xDDD però són 8 capitols per cada temporada a les 3 darreres.
lupinsansei l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 28 gen. 2011, 23:14, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
624715380
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1754
Membre des de: dt. 02 gen. 2007, 21:50
Ubicació: Hospitals & WC's

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

ds. 19 juny 2010, 03:58

lupinIII ha escrit:
624715380 ha escrit:
lupinIII hem sembla tenir record que a "8tv" feien les tortugues ninja, ara no ho se si les fan, però si que recordo que feien emissió de capítols.

També això que dius del "comparteix" jo vaig començar a baixar capítols d'allí fa molt de temps i en tinc força de gravats i guardats en dvd's, però el que no se es on tinc aquests dvd's, pero si recordo que vaig arribar a baixar uns 50 i algo capítols.

Si els trobo, ja els pujaré.


Gràcies 624715380. I si, jo també estic amb la feina de baixar aquests capítols per si de cas. He de comentar que entre els capitols que tinc i aquests de "Comparteix" son un total de 140 capitols clavats, dels 194 que té la serie original.

Sobretot en falten gairebé tots de la Temporada 2, algun de les temporades 3ª, 4ª, 5ª; pocs de la 6ª; alguns de la 7ª; gairebé tots de la 8ª i tots de la 9ª i 10ª temporada. Si, si 10 Temporades xDDD però són 8 capitols per cada temporada a les 3 darreres.


Jo no se els capítols que tinc ven be, però si trobo els dvd's et diré quins son i tal.
Imatge
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 336
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dg. 20 juny 2010, 13:24

Si, sisplau, diguem els que son i així m'estalvio de baixar-los xDD. Ja es prou feina esperar-me 2 mesos per un sol capitol.
 
Avatar de l’usuari
624715380
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1754
Membre des de: dt. 02 gen. 2007, 21:50
Ubicació: Hospitals & WC's

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dg. 20 juny 2010, 20:02

lupin de moment no els trobo vaig estar remenant ahir i aquest mati entre els dvd's que tinc i no els trobo, si veus que et serà molt mal de cap esperar, doncs ves baixant capítols per si de cas no els acabes trobant :b
Imatge
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 336
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dl. 21 juny 2010, 14:41

Si, si no et preocupis, jo ja els vaig baixant de mica en mica. Només una cosa, no recordarás pas quin capitols eren? A veure, vull dir, quina temporada eren. 3ª? 4ª? Si eren de la tercera posava "Tortugues_ninja_ 3x....avi" (Pel número 3) o si eren de la 4ª igual pero amb un 4 en comptes d'un 3. Si no te'n recordes no passa res jo seguiré baixant els de la temporada 3, que ja costen ja :ein: Tot i així gràcies per l'esforç de cercar-los :yeah: Fins un altra :adeu:

PD: aix perdona, 624715380, ja t'havia preguntat això dels capitols. Be tot i axí si recordes la temporada ja seria molt de fet, doncs la 3ª temporada passa dels 40 capitols igual que la 4ª.
 
Avatar de l’usuari
624715380
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1754
Membre des de: dt. 02 gen. 2007, 21:50
Ubicació: Hospitals & WC's

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dl. 21 juny 2010, 17:11

lupin et podria dir de cap aixi mes o menys que de la temp1 en tenia bastants, de la 2 no tants de la 3 també una bona pila i la 4 crec que 5 o 8 mes no crec, però ara t'ho dic aixi una mica de cap, però si recordo que de 2 de 4 temporades en tenia bastants en comparació les dos altres.
Imatge
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 336
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dl. 21 juny 2010, 17:17

D'acord d'acord. Si els arribes a trobar en sortirem de dubtes ^^ Gracies per respondre.
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 336
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: [Recerca de VHS] Les fabuloses tortugues ninja

dc. 07 jul. 2010, 21:41

Algú mes pot oferir alguna cinta de video on hi tingui grabats alguns episodis de "les fabuloses tortugues ninja"? :huh:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants