Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 387
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

Re: [PROJECTE] Dragon Ball

dj. 02 feb. 2012, 22:31

3xl ha escrit:
Com bé sabeu, aquesta nit estrenem “Bola de Drac”, la sèrie original. Emetrem dos capítols cada dia (de dilluns a diumenge) i també els tindreu disponibles a http://www.3xl.cat

Alerta, però, perquè els capítols només estaran disponibles durant 48 hores. Des de les 21.30 del dia en què s’emeten fins que hagin passat 2 dies. És menys temps del que teníem fins ara, però això és degut al fet que emetem més capítols i per contracte només en podem tenir 5 simultàniament a la web. Per tant, la fórmula ha de ser aquesta.

Aprofitem per recordar-vos que els capítols que veurem durant les dues primeres setmanes tenen alguns canvis aplicats, però no tots. Ara, el que veurem són modificacions a openings i endings i la imatge remasteritzada. Notareu la millora…

Un cop passades les dues setmanes, veurem la resta de novetats. Estem treballant contra rellotge per aplicar-les…
Imatge
 
Avatar de l’usuari
oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1858
Membre des de: dv. 20 nov. 2009, 16:42

Re: [PROJECTE] Dragon Ball

dv. 03 feb. 2012, 03:01

Ya dije en el primer post que es una version que me ago para mi, me gustan estas raws que e encontrado a 720x540 y h264, y tambien por el tema de los audios, soy ese tipo de personas que le gustan mas las cosas cuando se las hace uno mismo xD. Así que si no interesa no la voy a subir, y de momento parece que no xD. La voy a subir a rapidshare por que se la pasare a una persona. Si alguien la quiere que me envie privi y le ire pasando los enlaces.

Ya tengo los 2 primeros echos. podeis ver la calidad de las raws en el primer post.

:adeu:
 
Sonia
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dv. 03 feb. 2012, 03:23

Re: [PROJECTE] Dragon Ball

dv. 03 feb. 2012, 03:32

oSkY ha escrit:
Ya dije en el primer post que es una version que me ago para mi, me gustan estas raws que e encontrado a 720x540 y h264, y tambien por el tema de los audios, soy ese tipo de personas que le gustan mas las cosas cuando se las hace uno mismo xD. Así que si no interesa no la voy a subir, y de momento parece que no xD. La voy a subir a rapidshare por que se la pasare a una persona. Si alguien la quiere que me envie privi y le ire pasando los enlaces.

Ya tengo los 2 primeros echos. podeis ver la calidad de las raws en el primer post.

:adeu:



Hola oSKY he encontrado esta web por casualidad y me gustaría poder tener esta serie ya que soy catalana pero por trabajo no puedo verla por el 3xL. Esta serie la vi entera cuando la empezaron a emitir allá por los años 80. Si fueses tan amable de publicarla te estaría eternamente agradecida, es más, mucha gente te lo estaría si pusieses tus links como veo que has hecho con la de Z kai que por cierto la pondré a descargar ahora haber cuanto me tarda porque esto del emule lleva su tiempo.

Espero una respuesta ya sea con que lo publicas tu mismo o mandas un privado con los enlaces, seria mejor la publicación porque supongo que te lo pedirá mucha gente.


Gracias!!!
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: [PROJECTE] Dragon Ball

dv. 03 feb. 2012, 15:11

Jo no he dit que no interessi, només he fet una pregunta per saber quines característiques tindria la release i si realment canvia molt de las tropecientas releases que hi ha. Si dius que ho fas a 720x540 h264 (box japonesa?) amb els àudios nous d'ara i les parts censurades, em sembla xulo (si també, les poques censurades que no fiquin es subtitulin).

Lo que si que no hi ha es una release en VO, llastima que no puguin subtitular-la el 3xl!
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
KetoDB
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 82
Membre des de: dl. 15 maig 2006, 13:22

Re: [PROJECTE] Dragon Ball

dv. 03 feb. 2012, 17:46

Si que interesa si, y mucho!! al menos por mi parte jeje te agradeceria muxo que los publicaras o sino me los puedes enviar por mp, un saludo y gran trabajo el ke aces tio, graciass!! :yeah:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1858
Membre des de: dv. 20 nov. 2009, 16:42

Re: [PROJECTE] Dragon Ball

dv. 03 feb. 2012, 19:09

Kero ha escrit:
(box japonesa?) amb els àudios nous d'ara i les parts censurades, em sembla xulo (si també, les poques censurades que no fiquin es subtitulin).

Lo que si que no hi ha es una release en VO, llastima que no puguin subtitular-la el 3xl!


Si, es de la BOX japonesa, y sobre el tema de subtitular las escenas censuradas yo no lo hare, si alguien quiere colaborar podia añadirles un .ass o .srt lo que sea, y asi seria mas completa, el capi 1 y 2 ya los tengo echos y subidos a rapidshare, luego are un post entonces.

P.D: aunque no publicaria los capitulos hasta tener los subs para las escenas censuradas, asi que si no me equivoco hoy ya hay censura.

Emule o rapidshare?

Yo cero que con emule estaria bien para que se quedara en la base de datos de la pagina web, y kai la e compartido sin problemas.
 
babidi442
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 182
Membre des de: dt. 17 nov. 2009, 21:21

Re: [PROJECTE] Dragon Ball

dv. 03 feb. 2012, 19:58

Jo se és de la box japonesa i a més a més la fas tu també m'apunte.
 
Avatar de l’usuari
inuyasha000
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 320
Membre des de: dj. 28 oct. 2010, 01:16

Re: [PROJECTE] Dragon Ball

dv. 03 feb. 2012, 23:01

a mi tambe m'interesa tenir la teva versio.
 
chuscentro92
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dt. 16 ago. 2011, 12:03

Re: [PROJECTE] Dragon Ball

ds. 04 feb. 2012, 11:04

Yo tambien estoy interesado, creo que puede estar bastante bien otra release y más si la hace oSkY que se pega un buen curro con las series.
 
Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 387
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

Re: [PROJECTE] Dragon Ball

ds. 04 feb. 2012, 14:44

Osky subelo!!!
Imatge
 
babidi442
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 182
Membre des de: dt. 17 nov. 2009, 21:21

Re: [PROJECTE] Dragon Ball

ds. 04 feb. 2012, 15:19

Per cert, quin tamany tindrien els capitols aproximadament? :adeu:
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: [PROJECTE] Dragon Ball

ds. 04 feb. 2012, 17:35

A mi també m'interessa :excl: :excl: :excl: Quines ganes :excl: :excl: :excl:
 
Sonia
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dv. 03 feb. 2012, 03:23

Re: [PROJECTE] Dragon Ball

ds. 04 feb. 2012, 20:33

oSKY yo si quieres una vez descargado puedo intentar meter el subtitulo para las partes censuradas. Lo que sin saber en que minutos están las partes censuradas no puedo hacer nada. Yo lo intentare si me salgo con ello ya me dirás como poner los capítulos en el emule a compartir porque no se como va eso se descargar pero no empezar a compartir.
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: [PROJECTE] Dragon Ball

dg. 05 feb. 2012, 00:03

Ostres, si hi haguessin subtítols per les parts censurades seria genial :excl: :excl: :excl: T'animo a fer-ho, Sonia :excl: :excl: :excl:
 
Sonia
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dv. 03 feb. 2012, 03:23

Re: [PROJECTE] Dragon Ball

dg. 05 feb. 2012, 00:27

dcop ha escrit:
Ostres, si hi haguessin subtítols per les parts censurades seria genial :excl: :excl: :excl: T'animo a fer-ho, Sonia :excl: :excl: :excl:



Hasta que no los tenga descargados los capítulos no sabre donde van los subtítulos e intentare ponerlos pero no aseguro nada.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants