Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [Proximament] Nova Release de Dr Slump

dv. 13 abr. 2012, 15:35

babidi442 ha escrit:
Pense que s'està parlant massa ja sobre el tema dels filtres, del gra... Aquesta és la release d'en terminator i matrix i la faran com més els agrade a ells. Qui vulga que la baixe i qui no que es quede amb el tvrip.
D'altra banda i per als més puristes (entre els quals m'incloc) hem de recordar que erickcrane disposa de tots els dvds originals. Igual que li'ls va passar a en terminator, no crec que tinga cap problema en passar-los a més usuaris. Es podria crear un post amb els dvds originals en japones i qui vulga descarregarlos i fer un rip més fidel a l'original (amb gra, sense filtres...) és lliure de fer-lo i distribuir-lo si així ho considera oportú.
No li s'ha de pegar més voltes al tema. Es disposa del material original i els audios es poden aconseguir més fàcilment.
A més, fixeu-se en Dragon Ball. Hi ha 1000 releases fetes a internet i a aquest forum en particular (box, selecta vision, dvd9...) i no veig que ningú critique una o l'altra. Simplement baixa la que més li agrada i ja està. Supose que amb els dvds complets amb el temps hi haurà més releases de Slump. Cadascú triarà la que més li convinga. :adeu:



exactament tiu, dragon ball te 10 mil versions i cap EN TOT INTERNET sense gra i ningu diu res, sembla que ara la gent sa tornat purista nomes amb dr slump...
 
erikcrane
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 112
Membre des de: dl. 13 feb. 2012, 12:46

Re: [Proximament] Nova Release de Dr Slump

dv. 13 abr. 2012, 16:46

Per el que han dit per aqui de que tinc els dvds originals, no m'importa si algu vol que li passi com he fet amb en terminator i en neotix10. Només m'ho heu de demanar :yeah:
 
babidi442
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 182
Membre des de: dt. 17 nov. 2009, 21:21

Re: [Proximament] Nova Release de Dr Slump

dv. 13 abr. 2012, 17:20

Gràcies erikcrane per la teva disposició.
És bo que la gent ho sàpiga per si algú s'anima a fer una release amb característiques diferents a la d'en terminator a partir del material de l'original. Al fi i al cap sempre està bé enriquir el fòrum amb posts i versions noves. Així hi ha més varietat d'on escollir. :adeu:
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [Proximament] Nova Release de Dr Slump

dv. 13 abr. 2012, 18:22

yo de verdad que no entiendo porque quereis una version calcada al dvd box en formato rip, osea puedo entender que os guste los dvds originales y los cojais y le metais el idioma catalan y tengais su menu y tal como los dvds de albuixech, pero un rip con granos? lo veo totalmente ilogico, ya que para eso estan los dvds originales, a mi no me importaria hacer una version dvd9 de los japoneses, pero se decidio hacer el rip porque los dvd9 ocupan muchisimo, con deciros que para grabarlos compre una tarrina de 100 dvds y los he gastado todos, es un gasto de dinero muy grande xd
 
Avatar de l’usuari
kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 273
Membre des de: dc. 26 gen. 2011, 20:27

Re: [Proximament] Nova Release de Dr Slump

dv. 13 abr. 2012, 19:13

Una pregunta: ¿Pondreis subtitulos para ver la version original japonesa? Lo digo por el tema de los 50 primeros capis que si sacais audios de los dvd editados, éstos tambien vienen con subs en castellano y catalan.
 
Neotix10
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 387
Membre des de: dc. 27 jul. 2011, 00:12

Re: [Proximament] Nova Release de Dr Slump

dv. 13 abr. 2012, 20:10

kanikazul ha escrit:
Una pregunta: ¿Pondreis subtitulos para ver la version original japonesa? Lo digo por el tema de los 50 primeros capis que si sacais audios de los dvd editados, éstos tambien vienen con subs en castellano y catalan.

En teoria no habiamos pensado... pero no es tan mala idea....

Pero de los otros restantes como no los pintemos xDDDDD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [Proximament] Nova Release de Dr Slump

dv. 13 abr. 2012, 23:12

kanikazul ha escrit:
Una pregunta: ¿Pondreis subtitulos para ver la version original japonesa? Lo digo por el tema de los 50 primeros capis que si sacais audios de los dvd editados, éstos tambien vienen con subs en castellano y catalan.


Yo ya lo habia pensado, pero yo hacer subs no se me da bien, si alguien quien sea quiere colaborar y hacer subs yo los pongo en el mkv encantado
 
albert wesker
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 685
Membre des de: dc. 03 maig 2006, 08:11
Ubicació: Elm Street

Re: [Proximament] Nova Release de Dr Slump

ds. 14 abr. 2012, 00:06

babidi442 ha escrit:
Pense que s'està parlant massa ja sobre el tema dels filtres, del gra... Aquesta és la release d'en terminator i matrix i la faran com més els agrade a ells. Qui vulga que la baixe i qui no que es quede amb el tvrip.
D'altra banda i per als més puristes (entre els quals m'incloc) hem de recordar que erickcrane disposa de tots els dvds originals. Igual que li'ls va passar a en terminator, no crec que tinga cap problema en passar-los a més usuaris. Es podria crear un post amb els dvds originals en japones i qui vulga descarregarlos i fer un rip més fidel a l'original (amb gra, sense filtres...) és lliure de fer-lo i distribuir-lo si així ho considera oportú.
No li s'ha de pegar més voltes al tema. Es disposa del material original i els audios es poden aconseguir més fàcilment.


No home, només donem opinions que es poden valorar o no. Esra un suggeriment no deixar-se emportar per l'afan de netejar la imatge perquè a vegades pot ser contraproduent. I repeteixo, eliminar el gra implica eliminar detall i informació de la imatge. Ara bé, sempre es pot trobar un equilibri perquè es netegi la imatge sense que doni la sensació de hiperfiltrat. Poso com exemple la remasterització que van fer a Dragon Ball Kai, que elimina el gra suaument sense destrossar la imatge. I a l'altra estrem tindríem la remasterització que van fer als EE.UU. en la seva edició "Remasteritzada" i "Panoràmica" de pacotilla...
Però evidentment, qüestió de gustos!

babidi442 ha escrit:
A més, fixeu-se en Dragon Ball. Hi ha 1000 releases fetes a internet i a aquest forum en particular (box, selecta vision, dvd9...) i no veig que ningú critique una o l'altra.


Buf! Jo no acabaria mai de posar pegues a totes i cadascuna de les releases, no dejaria títere con cabeza, però és que sóc massa tiquis-miquis! :bleh:
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [Proximament] Nova Release de Dr Slump

ds. 14 abr. 2012, 00:19

albert wesker ha escrit:
babidi442 ha escrit:
Pense que s'està parlant massa ja sobre el tema dels filtres, del gra... Aquesta és la release d'en terminator i matrix i la faran com més els agrade a ells. Qui vulga que la baixe i qui no que es quede amb el tvrip.
D'altra banda i per als més puristes (entre els quals m'incloc) hem de recordar que erickcrane disposa de tots els dvds originals. Igual que li'ls va passar a en terminator, no crec que tinga cap problema en passar-los a més usuaris. Es podria crear un post amb els dvds originals en japones i qui vulga descarregarlos i fer un rip més fidel a l'original (amb gra, sense filtres...) és lliure de fer-lo i distribuir-lo si així ho considera oportú.
No li s'ha de pegar més voltes al tema. Es disposa del material original i els audios es poden aconseguir més fàcilment.


No home, només donem opinions que es poden valorar o no. Esra un suggeriment no deixar-se emportar per l'afan de netejar la imatge perquè a vegades pot ser contraproduent. I repeteixo, eliminar el gra implica eliminar detall i informació de la imatge. Ara bé, sempre es pot trobar un equilibri perquè es netegi la imatge sense que doni la sensació de hiperfiltrat. Poso com exemple la remasterització que van fer a Dragon Ball Kai, que elimina el gra suaument sense destrossar la imatge. I a l'altra estrem tindríem la remasterització que van fer als EE.UU. en la seva edició "Remasteritzada" i "Panoràmica" de pacotilla...
Però evidentment, qüestió de gustos!

babidi442 ha escrit:
A més, fixeu-se en Dragon Ball. Hi ha 1000 releases fetes a internet i a aquest forum en particular (box, selecta vision, dvd9...) i no veig que ningú critique una o l'altra.


Buf! Jo no acabaria mai de posar pegues a totes i cadascuna de les releases, no dejaria títere con cabeza, però és que sóc massa tiquis-miquis! :bleh:


i es valora molt la teva opinio wesker :yeah: pero com he dit abans jo veig una ximpleria en la meva opinion fer un rip amb gra, es a dir per aixo estan els dvd9 originals per posarli el audio catalan amb el menu to chulu i tot, encara que es la meva opinio, ami no me importa gens fer dues versions per poder elegir, a mes la versio dels grans no sa de fer res, nomes comprimir i el audio es el mateix per les dues, si voleu aixo ho puc fer.
 
babidi442
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 182
Membre des de: dt. 17 nov. 2009, 21:21

Re: [Proximament] Nova Release de Dr Slump

ds. 14 abr. 2012, 11:53

Doncs si no és molta molestia i pots anar fent-ho poc a poc, estaria molt bé. I ja de passada eliminariem totes les futures "crítiques" que pogueren sortir. Cadascú content amb la seua versió i ja està. :adeu:
 
Avatar de l’usuari
kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 273
Membre des de: dc. 26 gen. 2011, 20:27

Re: [Proximament] Nova Release de Dr Slump

ds. 14 abr. 2012, 16:29

Neotix10 ha escrit:
kanikazul ha escrit:
Una pregunta: ¿Pondreis subtitulos para ver la version original japonesa? Lo digo por el tema de los 50 primeros capis que si sacais audios de los dvd editados, éstos tambien vienen con subs en castellano y catalan.

En teoria no habiamos pensado... pero no es tan mala idea....

Pero de los otros restantes como no los pintemos xDDDDD


Bueno, también ponéis el audio castellano sólo en los 50 primeros capis, y en el resto no está. Vosotros mismos decís que si salen más epis editados, que añadiríais los audios castellanos (en el caso que salgan). Pues lo mismo con los subs: podeis extraerlos y ponerlos aunque sean solo 50 capis. Si no hay despues, pues no hay y no pasa nada me parece a mi. Y no hace falta que sean con colorines ni nada...A mi las pijaillas esas son prescindibles. Subs srt, o mejor integrados en el mkv. Los sencillitos que vienen por defecto y ala. Estaria bien si poneis tanto castellano y catalan para el que quiera escoger el idioma de los subs para ver la VO.

En todo caso si decidis no ponerlos pues no pasa nada, pero yo creo que si ya que los teneis, seria una lastima no ponerlos aunque no tengais todos, no sep. Es mi opinión.

Saludos
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [Proximament] Nova Release de Dr Slump

ds. 14 abr. 2012, 22:54

kanikazul ha escrit:
Neotix10 ha escrit:
kanikazul ha escrit:
Una pregunta: ¿Pondreis subtitulos para ver la version original japonesa? Lo digo por el tema de los 50 primeros capis que si sacais audios de los dvd editados, éstos tambien vienen con subs en castellano y catalan.

En teoria no habiamos pensado... pero no es tan mala idea....

Pero de los otros restantes como no los pintemos xDDDDD


Bueno, también ponéis el audio castellano sólo en los 50 primeros capis, y en el resto no está. Vosotros mismos decís que si salen más epis editados, que añadiríais los audios castellanos (en el caso que salgan). Pues lo mismo con los subs: podeis extraerlos y ponerlos aunque sean solo 50 capis. Si no hay despues, pues no hay y no pasa nada me parece a mi. Y no hace falta que sean con colorines ni nada...A mi las pijaillas esas son prescindibles. Subs srt, o mejor integrados en el mkv. Los sencillitos que vienen por defecto y ala. Estaria bien si poneis tanto castellano y catalan para el que quiera escoger el idioma de los subs para ver la VO.

En todo caso si decidis no ponerlos pues no pasa nada, pero yo creo que si ya que los teneis, seria una lastima no ponerlos aunque no tengais todos, no sep. Es mi opinión.

Saludos



pero lo malo esque los subtitulos de los dvds esos son iguales que el doblaje, una mierda vamos, lo suyo seria tener una traduccion mas fiel
 
Avatar de l’usuari
kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 273
Membre des de: dc. 26 gen. 2011, 20:27

Re: [Proximament] Nova Release de Dr Slump

dg. 15 abr. 2012, 16:32

Bueno, yo prefiero tener unos subs, aunque no sean muy fieles, y poder ver la VO (aunque sean solo por el momento 50 epis) a no tenerlos. Porque ¿quien entiende el japonés para hacer unos buenos subs? Me parece una tarea bastante dificil...El que no quiera subs, los desactiva y ve el japones pelao y mondao.

Luego me viene a la cabeza el ejemplo del proyecto tambien titanico de Ranma de tato, tambien está poniendo subs, pero de los que ya venian en dvd, él no hace traduciiones...

En fin, yo dejo la sugerencia/peticion de que pongais tambien los subs. No se, seria cosa de que opinara tambien la gente si los quiere o no. Y vosotros quienes haceis el proyecto. Si no lo veis claro, pues nada. Pero creo que con subs quedaria más completo, ya que estais puestos a hacer el proyecto....

Saludos
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [Proximament] Nova Release de Dr Slump

dg. 15 abr. 2012, 22:38

kanikazul ha escrit:
Bueno, yo prefiero tener unos subs, aunque no sean muy fieles, y poder ver la VO (aunque sean solo por el momento 50 epis) a no tenerlos. Porque ¿quien entiende el japonés para hacer unos buenos subs? Me parece una tarea bastante dificil...El que no quiera subs, los desactiva y ve el japones pelao y mondao.

Luego me viene a la cabeza el ejemplo del proyecto tambien titanico de Ranma de tato, tambien está poniendo subs, pero de los que ya venian en dvd, él no hace traduciiones...

En fin, yo dejo la sugerencia/peticion de que pongais tambien los subs. No se, seria cosa de que opinara tambien la gente si los quiere o no. Y vosotros quienes haceis el proyecto. Si no lo veis claro, pues nada. Pero creo que con subs quedaria más completo, ya que estais puestos a hacer el proyecto....

Saludos


no si mala idea no es, seguramente los pondre.
 
Avatar de l’usuari
Marc R.
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 09 des. 2005, 10:10
Ubicació: Tarragona

Re: [Proximament] Nova Release de Dr Slump

dl. 16 abr. 2012, 22:49

Jo no he criticat res, simplement he donat la meva opinió.

Jo també vaig aplicar filtres al meu llançament de Dragon Quest (i segurament les RAW que tenia ja tenien filtres). Tot i que tampoc sóc cap expert! :)


I no, no m'estic queixant de que es perdi el gra original, de fet estic a favor de que s'intenti fer el màxim possible per a aconseguir la imatge més neta (sempre dintre d'un marge, és clar). Jo vaig dir que no sóc amic dels filtres, pero s'entenia que parlava dels filtres ultrasaturats de les captures que han posat. Una cosa és el·liminar el gra (o intentar eliminar-lo de la millor forma possible) i l'altra es destruir el dibuix original (perdua de nitidesa a les zones fosques) perque "es veu millor" (cosa que no hi estic d'acord).

Però en cap moment ha sigut una crítica, només una opinió personal. Aquest llançament me'l descarregaré igualment i segur que estaré content i el gaudiré com tothom per aquí, perquè al cap i a la fi el que vull és tenir la sèrie. Però això no treu que continui pensant que aquest tipus de filtres són massa.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants