Marc R. ha escrit:Jo no he criticat res, simplement he donat la meva opinió.
Jo també vaig aplicar filtres al meu llançament de Dragon Quest (i segurament les RAW que tenia ja tenien filtres). Tot i que tampoc sóc cap expert!
I no, no m'estic queixant de que es perdi el gra original, de fet estic a favor de que s'intenti fer el màxim possible per a aconseguir la imatge més neta (sempre dintre d'un marge, és clar). Jo vaig dir que no sóc amic dels filtres, pero s'entenia que parlava dels filtres ultrasaturats de les captures que han posat. Una cosa és el·liminar el gra (o intentar eliminar-lo de la millor forma possible) i l'altra es destruir el dibuix original (perdua de nitidesa a les zones fosques) perque "es veu millor" (cosa que no hi estic d'acord).
Però en cap moment ha sigut una crítica, només una opinió personal. Aquest llançament me'l descarregaré igualment i segur que estaré content i el gaudiré com tothom per aquí, perquè al cap i a la fi el que vull és tenir la sèrie. Però això no treu que continui pensant que aquest tipus de filtres són massa.
crec que te equivoques en una cosa, ja es va probar fa temps que per quitar tot el gra de dr slump es perdia molts detalls si o si, de fet es va dir va uns anys en aquest mateix forum, i vam comentar que era una chapuza per part de toei, els dibuixos son planos, amb els fondos iguals.