Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 336
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

[OFERIMENT] Papir, DVDs Temporada 1

ds. 19 maig 2012, 18:57

Benvolguts ripejadors, muntadors i demés

Fa poc, un usuari de la web, en pikachu240, m'ha recordat que tenia els audios de la serie Papir (Papyrus) i més que els audios, els DVDs. Tot i que possiblement m'agradaria fer el projecte, no tinc el temps necessari per fer-ho, així doncs si hi ha cap ripejador que es vulgui fer càrrec del projecte de la serie, ofereixo els meus DVDs perquè ho pugui fer. Els DVDs inclouen audio català, castellà, francès i anglès. Comento que ja hi ha una web on tenen aquests mateixos capítols penjats amb els darrers 3 idiomes. Dono la informació perquè després no hi hagi mals entesos amb l'altre web o amb el seu ripejador. També he d'afegir que només es va editar la primera temporada en DVD, amb un total de 26 capítols dels 52 que hi ha en realitat.

Com a darrer detall dono dues condicions:

La primera no cal que la digui doncs sé que molts ripejadors i muntadors de la web sou molt competents però igualment: feu un bon projecte, una qualitat perfecte com la que heu pogut fer amb els projectes que ja teniu fets B) .

La segona és que aquest projecte es pengi conjuntament a 3 webs: Animelliure, Totsrucs i Filibusteros. A cap més.

El mode de distribució el podeu posar vosaltres tot i que, tal i com estan les coses, crec que el P2P és el més adequat.

Un darrer detall als ripejadors: prefereixo que us ocupeu del projecte si no teniu d'altres oberts o molt pocs, doncs després se us acumula la feina i no voldria que us passes això de tenir massa coses i agafar-ne més per qualsevol motiu. Bé doncs, espero que em digueu alguna cosa quan pugueu fer-vos càrrec del projecte.

I us dono les gracies per poder fer possible aquest i tots els projectes que gràcies a vosaltres tornen a veure la llum o que simplement es fan possible gràcies al temps que hi dediqueu. :yeah: ;) :D ^^
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1964
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: [OFERIMENT] Papir, DVDs Temporada 1

ds. 19 maig 2012, 19:09

Si no trobes ningu i vols conservar els dvds, prova el handbrake, per ripejar dvds es de lo mes sencill i millor que trobaras.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 336
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: [OFERIMENT] Papir, DVDs Temporada 1

dl. 21 maig 2012, 00:27

Gràcies pel consell :yeah: Jo de moment ho deixo a l'aire. Si veig que passa el temps i ningú ho vol fer ho deixaré a la meva llista de "projectes pendents".

PD: Ah per cert, una tercera i darrera condició puc deixar els DVDs a gent que visqui a Barcelona ciutat, més lluny no podrà ser ^^u
 
Avatar de l’usuari
Sangus103
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 46
Membre des de: dj. 17 juny 2010, 10:44

Re: [OFERIMENT] Papir, DVDs Temporada 1

dc. 19 set. 2012, 15:40

Com va el tema?
Jo si sapigues Ripejar ho faría encantat... el problema es que encara no en sé (probaré de fer-ho amb el programa que diu en wachimiru) i bueno, que no soc de Barcelona :no: pero faría el possible per poder-lo ripejar.
Tinc moltes ganes de poder tenir la série ripejada.
Ánims, sort i moltes grácies!! n.n
 
lolibcn66
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dt. 02 oct. 2012, 12:20

Re: [OFERIMENT] Papir, DVDs Temporada 1

dj. 04 oct. 2012, 14:49

HOLA

ALGUNA PERSONA EM PODRIA PASSAR ELS ARXIUS AVIS (O A ON ACONSEGUIR-LOS) DEL TOTS ELS CAPITOLS DELS DIBUIXOS DE PAPYRUS.

JO TAMBE ESTIC A BCN.

ELS MEUS BESSONS DE 6 ANYS ELS AGRADA MOLT AQUESTA SERIE, I PER LA BIBLIOTECA A VEGADES TENEN ELS CAPITOLS SALTATS. PER UNA ALTRA BIBLIOTECA (ON SEMPRE HO DEMANAVEN AMB PRESTEC, CADA MES) QUE TENIEN TOT EL PACK AMB ELS 4 DVD I TOTS ELS CAPITOLS VA TANCAR LES PORTES

HELP ALGUN EM POT AJUDAR.

JA NI ES POT COMPRAR, DONCS LA PRODUCTORA DIVISA JA LI VA CADUCAR EL CONSTRACTE DE DISTRIBUCIÓ I NO TE CAP COPIA, NI PEL MERCAT DE SNAT ANTONI ES POT ACONSEGUIR TOTS ELS CAPITOLS, NOMES TENEN UN DVD AMB 4 CAPITOLS.

MOLTES GRACIES AVANÇADES.
 
Avatar de l’usuari
Sangus103
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 46
Membre des de: dj. 17 juny 2010, 10:44

Re: [OFERIMENT] Papir, DVDs Temporada 1

ds. 19 gen. 2013, 15:48

 
Lolens
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: ds. 27 març 2021, 23:46

Re: [OFERIMENT] Papir, DVDs Temporada 1

ds. 27 març 2021, 23:49

Hi ha alguna possibilitat de poder descarregarlos? No puc entrar a aquest enllaç

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants