Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1968
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Charlie Brown en català

dc. 13 set. 2023, 05:32

brtaan ha escrit:
Hola a tots,

Primer de tot, agrair a PeppermintPatty per penjar els capítols de Charlie Brown i Snoopy el 2015. Moltes gràcies per tota la feinada.

Ara, sé que ja fa bastants anys d'aquest projecte però la setmana passada vaig trobar dos VHS de capítols de Charlie Brown i els vaig portar a digitalitzar.
Tinc alguns capítols que faltaven però he de confessar que, pel que sembla, tenia la pèssima costum de tallar-los o pel començament o pel final, em sap greu... però crec que encara hi ha alguna cosa aprofitable.

Em penso que dels que no va poder pujar PeppermintPatty tinc aquests audios en català:

- És la Gran Carabassa, Charlie Brown --> Li falta algun segon al final, li tallo la paraula al Linus a l'última frase...
- Estàs enamorat, Charlie Brown -- > Crec que OK o que li falta algun segon pel final
- Quin malson, Charlie Brown --> OK
- Ets el millor, Charlie Brown --> OK
- Algun dia la trobaràs, Charlie Brown --> OK
- Ja torna a ser Nadal, Charlie Brown --> OK
- "Snoopy: Man's Best Friend": "Kiss", "Peppermint Patty", "Charlie Brown Lost!", "Snoopy" - "Kiss" està començat
- Això és Amèrica, Charlie Brown: L'estació NASA --> Falta algun segon pel començament
- Això és Amèrica, Charlie Brown: Els grans inventors --> Falta algun segon pel començament
- Linus and Lucy: "Sally and Snoopy", "Football", 'Beads", "Love", "Snowballs", "Kite Flying", "Linus and Lucy", "Baseball" --> OK
- "Snoopy: Team Manager": "Shoveling", "Rerun", "Lost Blanket", "The Manager" --> OK

Si en algun moment de la vida algú vol que li passi el que tinc, que m'avisi i ho faré. No cal que sigui ara. Si arriba el moment que algú pot continuar el projecte, estaré disponible per enviar-li.

Salutacions,


Gracies per l'oferiment. Si ja els has digitalitzat, pots pujar-los aquí: https://file.anidd.space aquí els arxius no s'esborraran, eixís si algú vol utilitzar els àudios, no cal esperar a que et reconnectis, simplement els pot descarregar sense esperar.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
Django
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: dl. 18 juny 2012, 06:32

Re: Charlie Brown en català

dc. 13 set. 2023, 23:49

siiiiiiiiiiiiiii

si us plau!!!!
 
brtaan
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dv. 20 maig 2022, 22:38

Re: Charlie Brown en català

dv. 15 set. 2023, 10:54

Fet! :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Django
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: dl. 18 juny 2012, 06:32

Re: Charlie Brown en català

dv. 15 set. 2023, 22:58

Gracies!!!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants