Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: [PROJECTE] Yu Yu Hakusho [1440x1080p] [5 Audios]

dg. 16 feb. 2014, 22:14

terminator ha escrit:
Pero de devo voleu els audios castellans? jo no aguanto ni segons veient la serie en castella amb aquest doblatge tan penos, i aixo que la veu de yusuke es la mateixa que la de en son gohan en mystic en catala, pero les altres fan fastic.

Jo no dic que facis una versio de 5 audios ni molt menys ja que per a mi el latino i l'angles sobren... pero jo crec que estaria molt be afegir els audios en castella, no tothom enten el catala, i si, ja se que el forum es basicament catala, pero no per aixo has de menys tenir els altres idiomes fins al punt de dir que donen fastic les veus ^^u

Ara be, el projecte el faras tu.... :xiulant:
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [PROJECTE] Yu Yu Hakusho [1440x1080p] [5 Audios]

dg. 16 feb. 2014, 22:28

No em malinterpretis, no vull dir que em facin fastin les veus perque sigui castella, de fet jo parlo castella, ho dic per experiencia propia al sentir les veus en castella, hi han doblatges molt bons en castella, con kenshin, street fighter, fma etc pero en aquest cas a mes les veus son de bcn, pero no magradan gens, ara que si voleu que el posi no tinc cap problema, si algu em dona els audios dels dvds jo els posso encantat :yeah:
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: [PROJECTE] Yu Yu Hakusho [1440x1080p] [5 Audios]

dg. 16 feb. 2014, 22:42

terminator ha escrit:
No em malinterpretis, no vull dir que em facin fastin les veus perque sigui castella, de fet jo parlo castella, ho dic per experiencia propia al sentir les veus en castella, hi han doblatges molt bons en castella, con kenshin, street fighter, fma etc pero en aquest cas a mes les veus son de bcn, pero no magradan gens, ara que si voleu que el posi no tinc cap problema, si algu em dona els audios dels dvds jo els posso encantat :yeah:

En uns missatges mes a munt hi ha un usuari que te els DVD, i que li estaba passant els audios a assassinsboy, suposo que tambe te ho pot passar a tu, anims i ja t'entenc amb el que vols dir, pero per amb el meu cas, per exemple, la meva novia no enten el catala i a mi m'agradaria mirar aquest anime amb ella xD aixi que ja pots suposar que hi ha mes gent que la versio li fara mes bona pinta si inclou els dos idiomes ^^u

PD: Ara be, en "privat" la mirare en catala :profident:
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [PROJECTE] Yu Yu Hakusho [1440x1080p] [5 Audios]

dg. 16 feb. 2014, 23:18

fabrebatalla18 ha escrit:
terminator ha escrit:
No em malinterpretis, no vull dir que em facin fastin les veus perque sigui castella, de fet jo parlo castella, ho dic per experiencia propia al sentir les veus en castella, hi han doblatges molt bons en castella, con kenshin, street fighter, fma etc pero en aquest cas a mes les veus son de bcn, pero no magradan gens, ara que si voleu que el posi no tinc cap problema, si algu em dona els audios dels dvds jo els posso encantat :yeah:

En uns missatges mes a munt hi ha un usuari que te els DVD, i que li estaba passant els audios a assassinsboy, suposo que tambe te ho pot passar a tu, anims i ja t'entenc amb el que vols dir, pero per amb el meu cas, per exemple, la meva novia no enten el catala i a mi m'agradaria mirar aquest anime amb ella xD aixi que ja pots suposar que hi ha mes gent que la versio li fara mes bona pinta si inclou els dos idiomes ^^u

PD: Ara be, en "privat" la mirare en catala :profident:


Esclar que te entenc, faltaria mes, per el que no entengui el catala la veura en castella, llastima que cuant la van treure en dvd no van posar-li el catala tambe, i es estrany perque jonu media es una empresa de bcn.
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: [PROJECTE] Yu Yu Hakusho [1440x1080p] [5 Audios]

dl. 17 feb. 2014, 17:32

No si deixa molt que desitjar la veritat, jo amb català-japo em conformo, si s'afegeix el castellà per completisme i que es baixin la release més gent doncs d'acord però el principal es el català en bon estat
 
Vegettogod
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dv. 09 ago. 2013, 14:00

Re: [PROJECTE] Yu Yu Hakusho [1440x1080p] [5 Audios]

dv. 28 feb. 2014, 02:32

Hola a tothom!! :profident:. Jo soc molt mes de Bola de Drac Z pero he de dir que m´he alegrat moltíssim quan he vist que porteu l´intenció de fer la release de Yu Yu Hakusho en qüalitat d´alta definició 1080p. Això si, x el que he llegit, es una llàstima que falten audios decents en català ja que es de veres que les versions que hi han en català de Yu Yu Hakusho, no pega ni en cola xDD juntant-lo en videos HD.

Per l´altra part, he de dir que també estic en Terminator que no hi ha res millor que el doblatje al català (no es per desperdiciar al doblatje castellà i altres idiomes pero per al meu gust, no em convenç i deixa prou que desitjar). Ara be, em pareix perfecte que vullgeu afegir el castellà també perque d´aquesta manera, ho tindríem a gustos de tots i no hi hauríen queixes XD :lol: pero primer s´ha de conseguir com sigui en català i "com Deu mana" :xiulant: :profident: :profident:, es fonamental i primordial! :bleh:

Anava a baixar-me la versió de Kaku o Spriggan90 que no se quina de les dues es millor pero ara be, veient que porteu l´intenció de fer aquesta release que sería la mes excel·lent, qüasi que m´espero no? jejejej :D.

Agraeixo molt a Asassinboy per el seu interés i esforç tenint ja els videos en HD i a Terminator, per les seves molesties per conseguir tots els audios en català de la millor manera possible, per poder fer possible per tant, conseguir aquest bon anime amb una versió de 10! :yeah:.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [PROJECTE] Yu Yu Hakusho [1440x1080p] [5 Audios]

dv. 28 feb. 2014, 02:43

Asasinsboy no tiene los videos en hd buenos, queria hacerlos con videos de 50 mb el, ademas sinceramente si esperas que asasinsboy haga la release vas mal, yo tengo el proyecto de hacerla pero me hacen falta audios en catalan en buena calidad (el tio que me los tiene que pasar esta muy liado y esto va a tardar bastante) ademas tampoco sera lo mejor en audios, ya que son audios dvd pero grabados en low, es decir que aun se podria encontrar algo mejor, si conoceis de alguien que la grabase en tdt en estos ultimos años decidmelo.
 
Avatar de l’usuari
Javi Ciffer
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 252
Membre des de: dc. 17 oct. 2012, 17:07
Contacta:

Re: [PROJECTE] Yu Yu Hakusho [1440x1080p] [5 Audios]

dl. 17 març 2014, 23:59

Algú disposa de bones raws? Vaig trobar un post a mcanime on compartien per torrent raws extretes directament dels blurays.
No he pogut comprovar si encara es comparteixen, de totes maneres deixo l'enllaç al post AQUÍ
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [PROJECTE] Yu Yu Hakusho [1440x1080p] [5 Audios]

dt. 18 març 2014, 00:03

Hola, yo tenia las raws, pero por un problema ahora mismo no dispongo de ellas, te mando un mp y te cuento.
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: [PROJECTE] Yu Yu Hakusho [1440x1080p] [5 Audios]

dg. 09 nov. 2014, 13:36

Al final es farà yuyuhakusho en bluray en bona qualitat? algú te intenció de fer el projecte? gràcies!
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [PROJECTE] Yu Yu Hakusho [1440x1080p] [5 Audios]

dg. 09 nov. 2014, 14:56

conan_1989 ha escrit:
Al final es farà yuyuhakusho en bluray en bona qualitat? algú te intenció de fer el projecte? gràcies!


Si yo, pero estoy a esperas de varias cosas:

1 los audios en buena calidad, un tio se comprometio a pasarmelos desde hace un año, segun el en breves me lo pasara.

2 cuando tenga los audios entonces podre descargar los blurays para hacerlo, ya que tenerlos ocupando sitio para nada es tonteria.
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: [PROJECTE] Yu Yu Hakusho [1440x1080p] [5 Audios]

dg. 09 nov. 2014, 19:08

Ya me acordaba que se dijo algo de los audios pero quería reconfirmarlo, gracias. No creo ya que la vuelvan a emitir en el super 3, a ver que tal esos audios si deciden pasartelos al final.
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: [PROJECTE] Yu Yu Hakusho [1440x1080p] [5 Audios]

dl. 10 nov. 2014, 22:13

¿De verdad llamas release de 1080p a algo cuyas raw pesan 100MB?

Enviado desde mi GT-I9060
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: [PROJECTE] Yu Yu Hakusho [1440x1080p] [5 Audios]

dl. 10 nov. 2014, 22:17

intervención ha escrit:
¿De verdad llamas release de 1080p a algo cuyas raw pesan 100MB?

Enviado desde mi GT-I9060

Lee todo el hilo y veras que le dijimos eso mismo, igualmente este usuario esta baneado porque era un troll... de hecho el proyecto creo que lo tendrian que borrar porque solo hace que liar a la gente e ilusionarla. ^^u
 
Avatar de l’usuari
intervención
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 796
Membre des de: dc. 19 juny 2013, 21:30
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: [PROJECTE] Yu Yu Hakusho [1440x1080p] [5 Audios]

dl. 10 nov. 2014, 22:44

fabrebatalla18 ha escrit:
intervención ha escrit:
¿De verdad llamas release de 1080p a algo cuyas raw pesan 100MB?

Enviado desde mi GT-I9060

Lee todo el hilo y veras que le dijimos eso mismo, igualmente este usuario esta baneado porque era un troll... de hecho el proyecto creo que lo tendrian que borrar porque solo hace que liar a la gente e ilusionarla. ^^u


Es que de hecho Yu Yu Hakusho no tiene Bluray (si lo tuviera ya estaría en mi disco duro). Por eso me ha encuriecido el título.

Yo tengo la release de creo que Kaku y encantado.

Imatge
Imatge
Lluna Plena no Fansub: Manga i Anime en Català!
Estem reclutant! Uneix-te clicant aquí!!
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants