Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
paulas1235
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 18:44

Re: [PROJECTE] Keroro en català

dc. 08 des. 2021, 12:59

D'acord, moltes gràcies! Quan dius més missatges a qué et refereixes ben bé (al ser nova realment estic una mica perduda).

Merci de nou per tot!
 
Avatar de l’usuari
dani98
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 338
Membre des de: dc. 03 juny 2015, 21:41
Ubicació: Vic

Re: [PROJECTE] Keroro en català

dj. 09 des. 2021, 00:42

paulas1235 ha escrit:
D'acord, moltes gràcies! Quan dius més missatges a qué et refereixes ben bé (al ser nova realment estic una mica perduda).

Merci de nou per tot!


Hola de nou. Et deixaré l'enllaç on s'explica, però si vols t'ho copio aquí i així ho pots llegir directament.

"Guiru, Administrador
Hola a tothom,
Per motius varis s'ha decidit que per accedir al contingut compartit pels nostres usuaris, els visitants s'hauran de registrar i fer un mínim de post per la part d'accés de no distribució.

El número de post per veure la par de compartició és ocult, ja que pot variar segons el que creguem els administradors.

Des de l'administració ens dol haver de posar aquestes mesures. Però esperem que sigui per millorar globalment tot el fòrum."



Enllaç del post: viewtopic.php?f=7&t=23185

El mínim de post es refereix a respondre als temes que pots accedir actualment o crear-ne de nous.Espero haver-te ajudat. Qualsevol dubte me'l pots preguntar per aquí o per missatge privat, salutacions.
 
paulas1235
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 18:44

Re: [PROJECTE] Keroro en català

dj. 09 des. 2021, 12:39

Moltes gràcies per haver-te pres la molèstia! Ja hi puc accedir, així que perfecte!

Moltes gràcies de nou per tot i sobretot per la feinada de penjar els capítols. Keroro és un dels animes amb els que més he rigut a la meva vida i li tinc un apreci especial. M'alegra veure que no sóc l'única.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants