Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9
 
Hugo2003DBZ
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: dg. 21 jul. 2019, 19:14
Ubicació: Galicia

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dc. 01 gen. 2020, 00:48

Me vendrá bien para mi versión, siempre me hago mis montajes con todos los audios autonómicos. Me van a pasar VHS con grabaciones en gallego, uno más que se suma a la lista
 
Avatar de l’usuari
JamesJack
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 37
Membre des de: dc. 24 maig 2017, 16:48

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dj. 02 gen. 2020, 22:45

terminator ha escrit:
Aqui dejo una prueba del audio que tengo para la release
https://www.sendspace.com/file/tcc6z8
espero opiniones.


L' àudio és magnífic. Impecable.

fabrebatalla18 ha escrit:
xagasa ha escrit:
Buena noticia aún que parece que hasta el otoño de 2020 no empezara.

La serie original la publicaran el 6 de enero de 2020.


¡Quina il·lusió!
¿Se sap si també es publicaran les OVA? (ho dic per la 1a OVA que era inèdita de Japó). Em refereixo a aquesta:

https://www.facebook.com/pg/Las-Aventuras-de-Fly-Fly-no-Daibouken-Dragon-Quest-105085976189887/photos/?tab=album&album_id=845092618855882

Tant de bo en algun moment es publiquin també les OVA perquè eren magnífiques i és una espina que tinc clavada el fet de no haver pogut gaudit mai de la primera OVA de Fly, que deu ser molt mítica...

Segons tinc entès és una OVA que només es va emetre a certs cines a Japó i que mai va sortir en format físic. Espero que també la rescatin. Seria el millor regal que ens podrien fer. Pel que fa a la nova sèrie el teaser és molt emocionant però no m'acaba de convèncer el nou estil d'animació (sobretot per l'escenari de fons que es nota que no està fet a mà...) espero que com a mínim es faci honor a la història del manga original i realment es prenguin les molèsties d'animar tota la sèrie completa de principi a fi aquesta vegada. Ja va sent hora xD

Aixó sí, com toquin la música d'en Koichi Sugiyama i la reemplacin per una d'altra li treuran tota la màgia.

Aquí deixo una comparativa de l'escena en qüestió. Jo em quedo amb l'original:

https://www.youtube.com/watch?v=904cOGrYXUI

Al que més ganes li tinc és a la release que pugueu fer per aquí i que al final tindrà una qualitat superior a la que mai hauríem pogut arribat a somniar.

Al joc també li tinc moltes ganes. Tant de bo que es tracti d'aquell videojoc enfocat a la next-gen pel qual van començar a reclutar gent fa cert temps enrere:

https://www.dualshockers.com/dragon-quest-xii-recruitment-reveal-square-enix/

Per allí van demanar per les següents categories: Battle System Planners, Facial Motion Designers, 2D Backgrounds Designers, Motion Designers, and Technical Artists. La veritat és que pinta molt bé si tot això es tracta del joc d'en Fly. Pot convertir-se en una meravella. Un Dragon Quest que no entengui de fronteres i que uneixi a la gent arreu del món. Espero que facin les coses bé.

P.D.: Quins records, el gran mestre Ivan:

Imatge
JamesJack l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 04 gen. 2020, 16:48, en total s’ha editat 2 vegades.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dv. 03 gen. 2020, 01:22

A mi la qualitat del dibuix em sembla guai però lo que fotra una mica segur es que eliminaran ferides i tot tipus de sang.
Seria guai veure un dragon aquest fly complet com bola de drac z sense tallarse un pel en censures.
Ho dic de cara a Japo això.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dg. 05 gen. 2020, 21:27

He fet l'opening amb les noves raw, aixo si, l'he reescalat a 720p per a que no perdi tant amb la compresio de youtube, originalment son en 480p
 
Avatar de l’usuari
heinki
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 123
Membre des de: dl. 05 nov. 2007, 17:44

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dl. 06 gen. 2020, 01:20

Impresionant la qualitat la veritat, de on has descargat les raws? Estan els 46 episodis disponibles ja?
 
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dl. 06 gen. 2020, 14:42

tened paciencia hombre, que nosotros ya los tenemos, no hace falta que los tengamos todos a la vez para hacer el montaje.
 
Avatar de l’usuari
JamesJack
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 37
Membre des de: dc. 24 maig 2017, 16:48

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dl. 06 gen. 2020, 16:18

Agradecer vuestra constante labor @terminator.
Estamos muy ilusionados con este proyecto y sabemos que os gusta hacer las cosas bien así que tomaros todo el tiempo que necesitéis. No me cabe duda que el resultado será maravilloso. Además, si hay algo que tenemos los fans de Las Aventuras de Fly es paciencia xD
 
Avatar de l’usuari
heinki
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 123
Membre des de: dl. 05 nov. 2007, 17:44

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dl. 06 gen. 2020, 17:49

Jo ja tinc els episodis i la qualitat es excelent tal i com esta ja no crec que fasi falta molt mes, audio Catala pasat a 23 fps pero sense perdre el to amb el japones i llestos.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dl. 06 gen. 2020, 19:22

heinki ha escrit:
Jo ja tinc els episodis i la qualitat es excelent tal i com esta ja no crec que fasi falta molt mes, audio Catala pasat a 23 fps pero sense perdre el to amb el japones i llestos.

Primer, les raw que hi ha a nyaa no son les millors, nosaltres ja tenim unes de millors (exemple, el primer de nyaa pesa 283 mb, el que tenim nosaltres 384 mb), i segon, no, no es tan senzill com ho pintes, els nosatres doblatges (catala, castella, valencia, etc) estan basats amb el master frances, que te petites diferencies, escenes una mica mes llargues, altres de mes curtes (no afecta als dialegs), i per tant, tot passar la raw japonesa a 25 fps no encaixa de cap forma i s'ha de sincronitzar escena a escena, et deixo un exemple que he provat amb el capitol 1:

Imatge
 
Avatar de l’usuari
heinki
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 123
Membre des de: dl. 05 nov. 2007, 17:44

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dl. 06 gen. 2020, 21:25

fabrebatalla18 ha escrit:
heinki ha escrit:
Jo ja tinc els episodis i la qualitat es excelent tal i com esta ja no crec que fasi falta molt mes, audio Catala pasat a 23 fps pero sense perdre el to amb el japones i llestos.

Primer, les raw que hi ha a nyaa no son les millors, nosaltres ja tenim unes de millors (exemple, el primer de nyaa pesa 283 mb, el que tenim nosaltres 384 mb), i segon, no, no es tan senzill com ho pintes, els nosatres doblatges (catala, castella, valencia, etc) estan basats amb el master frances, que te petites diferencies, escenes una mica mes llargues, altres de mes curtes (no afecta als dialegs), i per tant, tot passar la raw japonesa a 25 fps no encaixa de cap forma i s'ha de sincronitzar escena a escena, et deixo un exemple que he provat amb el capitol 1:

Imatge


Perdona la meva ignorancia pero com es que la versio digem PAL te escenes mes llarges o curtes? pensava que era mes sencill la veritat, lo que jo crec que per fer una release lo millor es no pasar el master japones a 25fps i deixarlo tal cual com es de base a 23.976fps, de totas maneras el to en Catala el pots respetar igual encara que te algo mes de feina aixo pero bueno..

I per curiositat, quin programa fas servir?
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dl. 06 gen. 2020, 21:31

Imaginat d'una peli la versio de cinema i la versio extesa, doncs el mateix per a una serie, hi ha escenes un poc exteses al video frances. I no, el millor es fer el montatge a 25 fps, aixi es mante el to i velocitats del doblatge catala, que es el que ens interessa aqui.

El programa es el Premiere Pro.
 
Avatar de l’usuari
JamesJack
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 37
Membre des de: dc. 24 maig 2017, 16:48

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dl. 06 gen. 2020, 23:09

fabrebatalla18 ha escrit:
He fet l'opening amb les noves raw, aixo si, l'he reescalat a 720p per a que no perdi tant amb la compresio de youtube, originalment son en 480p


En català és genial. Gràcies per compartir.

He estat buscant i aquí hi ha un montatge amb l'opening + ending versión latino utilitzant video d'aquesta versió remasteritzada del 2020 que també és molt mític i a diferència de l'opening/ending català es respecta la melodia original així que les imatges coincideixen, per si algú vol donar-hi un cop d'ull xD



La qualitat és força bona i això que es tracta d'un video de youtube.

Personalment, em quedo amb l'opening català, però lo millor del latino és que és fidel a l'original japonès i té un opening i un ending diferents. Un dels únics defectes del doblatge al català (el qual no distingeix entre op i ed pel que fa a la cançó de rerefons).
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dl. 06 gen. 2020, 23:46

S'ha de ser cutre per a deixar el video en 16:9, en fi... Sobre l'opening que vaig fer, sembla que em va quedar desincrontizat ja que no vaig tenir en compte que la sincronitzacio que tenia en les emissions per la TV era diferent, en tot cas, era nomes una proba, tampoc importa tant per al projecte en si.
 
Avatar de l’usuari
heinki
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 123
Membre des de: dl. 05 nov. 2007, 17:44

Re: [PROJECTE] Les aventures d'en fly versio terminator

dt. 07 gen. 2020, 01:02

A mi personalment, encara que sento nostalgia per la canço en Catala, se que el opening i ending en japones son bastant superiors i sempre o han sigut.

Segurament a futures releases es ficara la canço en catala al opening i ending per nostalgia tot i que o deixaria en japones i la van canço francesa de extres i llestos.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants