Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
FerPool
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dc. 27 gen. 2021, 19:37

Re: Projecte les fabuloses tortugues ninja!

dc. 27 gen. 2021, 19:40

Bones! Gràcies per la currada, hi ha alguna novetat del projecte? Merci!!!
 
Avatar de l’usuari
hattori
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: ds. 01 maig 2021, 18:31

Re: Projecte les fabuloses tortugues ninja!

ds. 01 maig 2021, 18:40

m'uniexo a la pregunta hi ha alguna novetat?
 
Avatar de l’usuari
Jem
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: ds. 17 abr. 2021, 11:57

Re: Projecte les fabuloses tortugues ninja!

dg. 02 maig 2021, 11:13

A mi també m'agradaria saber si se'n sap alguna cosa d'aquest projecte, si més no alguna update de si s'està avançant o si es necessita ajuda en alguna cosa. Si no fa l'efecte que el post ha quedat mort...
 
Avatar de l’usuari
Rantaro98
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 39
Membre des de: ds. 07 nov. 2020, 19:57

Re: Projecte les fabuloses tortugues ninja!

dl. 02 ago. 2021, 09:34

Jem ha escrit:
A mi també m'agradaria saber si se'n sap alguna cosa d'aquest projecte, si més no alguna update de si s'està avançant o si es necessita ajuda en alguna cosa. Si no fa l'efecte que el post ha quedat mort...

Tens raó, crec que una mica de visibilitat aniria bé.
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Projecte les fabuloses tortugues ninja!

dt. 03 ago. 2021, 00:51

terminator ha escrit:
Avís, si comenceu a posar respostes del tipus exigencies per tenir la release, llavors m'enfadare i no la pujare, el que vull dir es que és igual trigar un any, que dos o que 5, ningu em paga res, ho faig en els meus temps lliures
 
al6ert
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 28 ago. 2021, 20:54

Re: Projecte les fabuloses tortugues ninja!

dc. 01 set. 2021, 22:56

m'encantaria poderli possar al meu fill les tortuges ninjes en catalá :)
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Projecte les fabuloses tortugues ninja!

dc. 22 set. 2021, 10:13

Ya dije que la release va para largo, ademas los audios de las primeras temporadas tienen muy muy mala calidad, practicamente me hacen vomitar, si alguien tiene grabaciones que me avise.
 
Avatar de l’usuari
Minazø
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dt. 10 abr. 2018, 20:41

Re: Projecte les fabuloses tortugues ninja!

dl. 06 des. 2021, 18:07

Moltes gracies Terminator , ets l'ostia , quan arribi será una experiencia unica com tots totes les teves releases :bleh:
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Projecte les fabuloses tortugues ninja!

dl. 06 des. 2021, 20:57

Minazø ha escrit:
Moltes gracies Terminator , ets l'ostia , quan arribi será una experiencia unica com tots totes les teves releases :bleh:


No tanto como me gustaria, por desgracia no existe buen material de esta serie, y los audios en vhs que existen son malos a reventar, salvo las temporadas de la 7 en adelante que emitieron hace pocos años y esos si los tenemos en tdt, el resto basurita.

una muestra del asco que dan esos vhs:

https://1fichier.com/?7fd7fbv1yznpra1udme8
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Projecte les fabuloses tortugues ninja!

dl. 03 gen. 2022, 02:14

Aprobecho para decir, nadie tiene grabaciones de esta serie? venga hombre que seguro que muchos teneis y no las soltais! y esto es para todos! Da igual que sea en vhs, dvd grabador o sintonizadora de pc, pero la cuestion es encontrar los capis que faltan y substituir los capitulos sidosos, venga! animaros! si conoceis a alguien que pueda tener tambien comentadselo.
 
Avatar de l’usuari
hattori
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: ds. 01 maig 2021, 18:31

Re: Projecte les fabuloses tortugues ninja!

ds. 19 març 2022, 11:46

terminator ha escrit:
Aprobecho para decir, nadie tiene grabaciones de esta serie? venga hombre que seguro que muchos teneis y no las soltais! y esto es para todos! Da igual que sea en vhs, dvd grabador o sintonizadora de pc, pero la cuestion es encontrar los capis que faltan y substituir los capitulos sidosos, venga! animaros! si conoceis a alguien que pueda tener tambien comentadselo.


yo lo que tengo entendido es que la TV3 tiene los audios de la serie en catalán pero piden 3000€ por los audios.
 
Avatar de l’usuari
javiclio
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dc. 02 jul. 2014, 11:08

Re: Projecte les fabuloses tortugues ninja!

dg. 11 set. 2022, 13:21

quina bona idea. Crec recordar que després de tv3 aquesta sèrie la van emetre també per 8 tv que abans era city tv. Els hi he escrit un correu però de moment ni cas...
la força de la veritat mai no morirà
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Projecte les fabuloses tortugues ninja!

dg. 11 set. 2022, 14:54

A ver olvidaos de tv3, no puedes comprar un capi a tv3 y luego ponerlo en un foro... Existen unos derechos y nadie se la va a jugar para hacer eso, ni yo ni nadie, osea que o salen grabaciones de gente o nada.
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Projecte les fabuloses tortugues ninja!

dg. 11 set. 2022, 15:01

hattori ha escrit:
terminator ha escrit:
Aprobecho para decir, nadie tiene grabaciones de esta serie? venga hombre que seguro que muchos teneis y no las soltais! y esto es para todos! Da igual que sea en vhs, dvd grabador o sintonizadora de pc, pero la cuestion es encontrar los capis que faltan y substituir los capitulos sidosos, venga! animaros! si conoceis a alguien que pueda tener tambien comentadselo.


yo lo que tengo entendido es que la TV3 tiene los audios de la serie en catalán pero piden 3000€ por los audios.



Si pagas por ellos, ¿me los podrias pasar?

Gracias
 
Avatar de l’usuari
hattori
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: ds. 01 maig 2021, 18:31

Re: Projecte les fabuloses tortugues ninja!

dc. 28 set. 2022, 16:55

tebas_king ha escrit:
hattori ha escrit:
terminator ha escrit:
Aprobecho para decir, nadie tiene grabaciones de esta serie? venga hombre que seguro que muchos teneis y no las soltais! y esto es para todos! Da igual que sea en vhs, dvd grabador o sintonizadora de pc, pero la cuestion es encontrar los capis que faltan y substituir los capitulos sidosos, venga! animaros! si conoceis a alguien que pueda tener tambien comentadselo.


yo lo que tengo entendido es que la TV3 tiene los audios de la serie en catalán pero piden 3000€ por los audios.



Si pagas por ellos, ¿me los podrias pasar?

Gracias


ojala tuviera yo el dinero para permitirme comprarlo , yo lo unico que comento es justamente la información que tu me diste cuando hablamos una vez por discord que me explicaste muchas cosas que desconocia.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants