Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Projecte les fabuloses tortugues ninja!

dj. 08 feb. 2018, 22:07

Aprofitant que fa poc la serie fa 30 anys os presento una futura release completa! a tots els que us feia rabia no tenir aquesta serie ja la podreu tenir!


Abans de començar a dir res, encara estic rebent part del material vhs per poder fer la release, fins que no tingui tot el material no començare. Ningu em paga ni un euro per fer aixo, de fet al contrari, he de ficar el meu esforç en el meu temps lliure perque els audios estan destrossats i la restauracio requereix molt de temps, moltissim. Aviso, si comenceu a posar respostes del tipus exigencies per tenir la release, llavors m'enfadare i no la pujare, el que vull dir esque es igual trigar un any, que dos o que 5, ningu em paga res, ho faig en els meus temps lliures

Be, ara donare informacio sobre la serie, els audios no son la gran cosa, pero no existeix material millor, tinc 3 versions, la serie sencera en tvrip, amb uns audios dolentisims, i altres amb l'audio mega amplificat, pero que sona be, aquest es pot arreglar una mica, després tenim uns vhs dolentissims amb tota la serie completa, després tenim uns altres vhs de la mateixa persona que va gravar un altre cop la serie amb una qualitat semblant, aquests audios sonan be pero tenen un soroll molt alt, i si volem que no perdin qualitat o la mínima es dificil treure tot el so molest, ja que hi ha moments que es mes fort o molt mes que la propia veu, per aixo requereix moltíssima dedicacio tenir els audios decents.

Aquest material no es meu evidentment, hem de donar les gracies a David80scat per tot el material i lupin i a osky per anar donan-me el material de david, i turbopork per els dvds americans.



Per fer la release tinc tots els dvds americans (gracies a turbopork) per tant el que es la part de video no sera tant desastrosa com la de audio per sort, perque en aquest cas es te el material dvd original.

Un altra tema, nose que han fet amb els dvds pero sembla que son una versio remasteritzada de el que va ser la serie en el seu moment, a mes de les censures, vaig provar a fer el primer capitol, i cada minut o aixi hi havia una desincronitzacio, i no era per els fps ni res, ni per la velocitat del video, per tant per fer be la release fa falta moltissim temps i paciencia


Anire actualitzant amb nova informacio i alguna mostra d'audio si esteu interesats.

PD: hi ha una especie de peli que en america son capis de la serie tambe, que aixo no ho tenim perque no es va emetre gaire vegades. la resta si
terminator l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 09 feb. 2018, 00:12, en total s’ha editat 8 vegades.
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Projecte les fabuloses tortugues ninja!

dj. 08 feb. 2018, 22:10

Ya sabes, lo que quieras
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Projecte les fabuloses tortugues ninja!

dj. 08 feb. 2018, 22:12

tebas_king ha escrit:
Ya sabes, lo que quieras


Lo mismo digo, lo que necesites tu tambien.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Projecte les fabuloses tortugues ninja!

dj. 08 feb. 2018, 23:04

Caram seria genial tenir la serie. Al teu ritme. Osigui que benvinguda sigui la release. :yeah:
xagasa l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 09 feb. 2018, 00:29, en total s’ha editat 1 vegada.
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 336
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: Projecte les fabuloses tortugues ninja!

dv. 09 feb. 2018, 00:16

Ara va de debo!!!!
 
lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: Projecte les fabuloses tortugues ninja!

dv. 09 feb. 2018, 11:03

Ostres que bé! molts ànims amb aquest projecte i moltes gràcies a tots 5!

No sé si us interessa la 3a peli: Les fabuloses Tortugues Ninja 3? (no és animació)
a la xarxa de bilbioteques la podeu trobar: http://sinera.diba.cat/search~S171*cat/?searchtype=X&searcharg=fabuloses+tortugues&searchscope=171&sortdropdown=-&SORT=DZ&extended=0&SUBMIT=Cerca&searchlimits=&searchorigarg=Xtortugues+ninja
(es poden fer préstecs interbibliotecaris)
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3009
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Projecte les fabuloses tortugues ninja!

ds. 10 feb. 2018, 12:32

lizgon ha escrit:
Ostres que bé! molts ànims amb aquest projecte i moltes gràcies a tots 5!

No sé si us interessa la 3a peli: Les fabuloses Tortugues Ninja 3? (no és animació)
a la xarxa de bilbioteques la podeu trobar: http://sinera.diba.cat/search~S171*cat/?searchtype=X&searcharg=fabuloses+tortugues&searchscope=171&sortdropdown=-&SORT=DZ&extended=0&SUBMIT=Cerca&searchlimits=&searchorigarg=Xtortugues+ninja
(es poden fer préstecs interbibliotecaris)


Gracias pero de momento prefiero preocuparme de la serie de animacion, luego ya veremos si metemos extras y tal, pero se agradece.
 
lupinsansei
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 336
Membre des de: dl. 24 maig 2010, 00:20

Re: Projecte les fabuloses tortugues ninja!

ds. 10 feb. 2018, 14:22

No caldrà. Aquesta 3a película es va penjar a la web amiga de Totsrucs gràcies a la inestimable ajuda d'un bon ripejador i muntador, en PIZARRIN. Diria que no hi haurà cap problema per poder-la passar aquí ja que vaig col·laborar amb el material i es podria dir el mateix amb la 1a, que en certa manera també hi vaig col·laborar.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Projecte les fabuloses tortugues ninja!

ds. 10 feb. 2018, 14:56

Si es va doblar la 1a la 3a i la 4a aquesta ultima era com de animació. La 2a se la van fumar.
 
david80scat
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

Re: Projecte les fabuloses tortugues ninja!

ds. 10 feb. 2018, 16:35

Ara és defintiu, va de debò. Ja ha sortit a la llum el secret. Molts ànims I paciència, no és una tasca fàcil.
 
XenoVageta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 88
Membre des de: ds. 15 abr. 2017, 19:28

Re: Projecte les fabuloses tortugues ninja!

dt. 11 juny 2019, 15:39

Doncs molta sort amb el projecte. Jo tinc uns 72 episodis de diversa calitat, péro en catala tots. Si fan falta digueum-ho. La serie son 193 episodis, + 5 especials moderns que imagino mai han sigut traduïts al catalá, potser al castellà.
 
Guillemdaqui
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dt. 28 abr. 2020, 13:51

Re: Projecte les fabuloses tortugues ninja!

dt. 28 abr. 2020, 13:54

Hi ha alguna novetat al respecte? Estic molt interessat en aquesta sèrie.
 
Avatar de l’usuari
624715380
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1754
Membre des de: dt. 02 gen. 2007, 21:50
Ubicació: Hospitals & WC's

Re: Projecte les fabuloses tortugues ninja!

ds. 02 maig 2020, 17:20

XenoVageta ha escrit:
Doncs molta sort amb el projecte. Jo tinc uns 72 episodis de diversa calitat, péro en catala tots. Si fan falta digueum-ho. La serie son 193 episodis, + 5 especials moderns que imagino mai han sigut traduïts al catalá, potser al castellà.


Ostres tens un bon material doncs, a veure si el autor del post pot aprofitar el material/audio per donar la millor release possible.
Imatge
 
Steevy
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dc. 11 nov. 2020, 15:20

Re: Projecte les fabuloses tortugues ninja!

dc. 11 nov. 2020, 16:05

Bon dia, tinc unes ganes bojes de tornar a veure la serie.
Moltes gràcies per fer aquest somni realitat!!!

Hi ha alguna novetat de com va el projecte?
Sou uns cracks!!!
 
djuan87
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dt. 19 gen. 2021, 15:20

Re: Projecte les fabuloses tortugues ninja!

ds. 23 gen. 2021, 16:01

Bones! espero que estigui anant bé el projecte! Moltes gràcies per fer-ho possible!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants