Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
RaymonChek
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 148
Membre des de: dl. 22 set. 2014, 01:23
Ubicació: El planeta dels somnis
Contacta:

[PROJECTE WEB] Anime per veure Online

dl. 20 ago. 2018, 13:03

HOLA A TOTHOM!
Bon día, bona tarda, bona nit. El meu Nick per ser anónim és Raymon i desde fa gairebé 2 o 3 anys porto baixant material del forum i desde fa mes o menys una setmana, estic pujant tot a internet, per poder compartir amb cualsevol tot el materia ja que tinc mes de 20 series i mes de 25 pel·lícules ; i el meu objectiu es pujar tot el que tinc i molt més!
La web está feta amb blogger i en cuant sigui posible per el traffic de visites, intentaré comprar un domini adecuat.
https://elmilloranime.blogspot.com/

La web esta operativa! cada dia s'intenta publicar una nova entrada d'anime!

update 2.0 06/09/2019 -21:09
Rework visual ✅
Reproductor personalitzat ✅ (estem parlant amb el hosting dels videos, per veure si ens poden treure els anuncis del reproductor)
Informació legal en cada publicació ✅
Históric TV3 fins l'any 2012/2013 (fonts tretes d'aquest forum i de la web)✅
Sistema de compartir i difondre les publicacions ✅
Si vols contribuir, podeu repuja el teu contingut a cualsevol website i envia un email amb el títol: #ElMillorAnime - [NOM ANIME] - [ANY PUBLICACIÓ AL JAPÓ] i per acabar adjunta els links en cós del email amb una petita sinopsis si en tens una propia. (estaras citat en la publicació com a col·laborador).

LLISTAT DE PUBLICACIONS (la web té un sistema de cronología de les publicacions, segons l'any de les publicacions al japó) 01/08/2019
Ancien i el món màgic - PEL·LÍCULES
Your Name - PEL·LÍCULES
One Piece Film: Gold - PEL·LÍCULES
Un relat d'Orient - PEL·LÍCULES
El nen i la bèstia - PEL·LÍCULES
Buda 2 - PEL·LÍCULES
Arrietty i el Mon dels Remenuts - PEL·LÍCULES
La Ponyo al Penya-segat - PEL·LÍCULES
Ghost in the Shell 2.0 - PEL·LÍCULES
Astro Boy - PEL·LÍCULES
Amor a Tokyo - PEL·LÍCULES
Evangelion Rebuild - PEL·LÍCULES
La noia que saltava a través del temps - PEL·LÍCULES
Death Note - SERIES
Nana - SERIES
Gisaku - PEL·LÍCULES
Tsubasa, les cròniques perdudes - SERIES
Samurai Champloo - SERIES
Viewtiful Joe - SERIES
Ghost in the Shell 2 Innocència - PEL·LÍCULES
bo-bobo - SERIES
La Haru al regne dels gats - PEL·LÍCULES
El viatge de Chihiro - PEL·LÍCULES
I me my! Strawberry eggs - SERIES
Niea Under 7 - SERIES
Blood, L'últim vampir - PEL·LÍCULES
Inuyasha (inclou KANKETSU-HEN)- SERIES
Love Hina - SERIES
Arc The Lad - SERIES
Corrector Yui - SERIES
Trigun - SERIES
Blau (Ai Yori Aoshi) - SERIES
Neo Ranga - SERIES
Serial Experiments Lain - SERIES
New Dr. Slump - SERIES
Shōjo Kakumei Utena - SERIES
Escola de Bruixes - OVAS, SERIES
Neon Genesis Evangelion Renewal - OVAS
Neon Genesis Evangelion Renewal - SERIES
Fushigi Yugi, el joc misterios - SERIES
Murmuris del Cor - PEL·LÍCULES
Plastic Little: L'aventura de la capitana tita - OVAS
RANMA ½ - OVAS
Shin Chan Totes les Pel·lícules
The Cockpit - OVAS
Alita: Angel de Combat - OVAS
Slam Dunk - SERIES
Porco Rosso - PEL·LÍCULES
3x3 Ulls - OVAS
Cyber City Oedo - OVAS
Record of Lodoss War - OVAS
Venus Wars - PEL·LÍCULES
Ranma ½ - SERIES
Ultimate Teacher - PEL·LÍCULES
Appleseed - OVAS
El meu veí Totoro - PEL·LÍCULES
Dominion Tank Police - OVAS
Akira - PEL·LÍCULES
La Llegenda dels Herois de la Galàxia - OVAS
Wicked City - PEL·LÍCULES
BUBBLEGUM CRISIS 2032 - OVAS
El castell del cel - PEL·LÍCULES
Arió - PEL·LÍCULES
Projecte A-Ko. - OVAS
Dr.Slump - OVAS
Doraemon Totes les Pel·lícules
Hiroshima - OVAS
Harmagedon - PEL·LÍCULES
Dr. Slump - SERIES
Capità Harlock - PEL·LÍCULES
Conan el noi del futur - SERIES


update 1.0 16/11/2018 -20:07
Aniré actualitzant aquest fil, per anar comentant totes les novetats i funcionaments visibles de la web. Tot dit aixó, comencem els punts.
Webservice de videos dedicat estil youtube ( https://bit.tube/ElMillorAnime )
Les persones que visualitzin les series/pelis/oves de https://elmilloranime.blogspot.com/, poden guanyar la criptodivisa si estan registrades en https://bit.tube/
La criptodivisa d'aquesta web es diu TUBE i podeu consultar el valor economic en https://coinmarketcap.com/currencies/bit-tube/
Botons de donacions en fase de desenvolupament.




La web encara lo visual s'está treballant per adaptar i fer-lo més intuitiu i sense la necesitat de crear cap usuari, per tal de conservar lo màxim el anonimat.
Tinc que recalcar, que l'estil web (programació en html+css) estic fent tot el que puc, ja que aquest projecte ho esta fent només una persona (jo, Raymon)

Si voleu contactar amb mi, per consells o per lo que sigui, podeu contactar al email: [ elmilloranime@gmail.com ]
amb el asumpte del email : [ { motiu del email } ]
On hi ha { motiu del email } cal ficar:
Agraïr
Reportar un Bug
Vull Ajudar
Vull Donar
Vull un Anime!

Cal dir, que si rep un missatge amb un asumpte diferent, es possible que no hi pugi respondre amb tanta urgencia.


Les persones interesades a ajudar-me no dubteu a contactar amb mi!
Atentament : RaymonChek
[/quote]
RaymonChek l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 06 set. 2019, 21:18, en total s’ha editat 19 vegades.
 
Avatar de l’usuari
El Hespíritu
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dl. 14 ago. 2017, 00:43
Contacta:

Re: Website per veure totes les series i pel·lícules anime online en catalá!

dt. 11 set. 2018, 20:09

Em sembla un projecte interessant (i necessari).
L'abast dependrà de les donacions, es clar.
No puc dir que hi tingui gaire fe en elles per a sostenir una pàgina raonablement funcional.

Seria interessant que d'altres persones que hagin encetat projectes similars uneixin temps i esforços... però entenc que la logística fandom és prou random. Jo soc el primer que tindria problemes a comprometre'm-hi, ara mateix (la p*ta Real Life).

Addendus: No penso que l'anonimat sigui una cosa tan important, però sí es bona idea que s'hi pugui accedir sense registre: és menys escarafall per a l'usuari.

Molta sort.
Imatge
-Els dic: "Senyors, dessistiu, us prego. Les vostres diferències sòn cosa vostra. Hem de col.laborar a mantenir la pau i decòrum d'aquest Refugi".
-I si no us fan cas?
-Els mato i els llenço al mar.
 
Avatar de l’usuari
Cocoa Mousse
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dg. 07 oct. 2018, 18:20

Re: Website per veure totes les series i pel·lícules anime online en catalá!

dg. 07 oct. 2018, 18:44

Hola!

M'he registrat per preguntar si hi havia algún lloc a internet on es poguès veure anime en català i en streaming i, tot i que encara no tens massa material pujat, és una molt bona idea i penso utilitzar-ho!

Saluts!
 
Avatar de l’usuari
RaymonChek
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 148
Membre des de: dl. 22 set. 2014, 01:23
Ubicació: El planeta dels somnis
Contacta:

Re: Website per veure totes les series i pel·lícules anime online en catalá!

dv. 16 nov. 2018, 19:45

Cocoa Mousse ha escrit:
Hola!

M'he registrat per preguntar si hi havia algún lloc a internet on es poguès veure anime en català i en streaming i, tot i que encara no tens massa material pujat, és una molt bona idea i penso utilitzar-ho!

Saluts!


Gracies! Aquest projecte, es sense anims de lucre, encara, tot dit, si cualsevol vol ajudar, teniu dubtes, voleu aportar cualsevol cosa o demanar que es sigui alguna cosa mes prioritaria de publicar o fer en la web, poder fer-lo a : elmilloranime@gmail.com
 
Avatar de l’usuari
RaymonChek
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 148
Membre des de: dl. 22 set. 2014, 01:23
Ubicació: El planeta dels somnis
Contacta:

Re: Website per veure totes les series i pel·lícules anime online en catalá!

dv. 16 nov. 2018, 19:50

El Hespíritu ha escrit:
Em sembla un projecte interessant (i necessari).
L'abast dependrà de les donacions, es clar.
No puc dir que hi tingui gaire fe en elles per a sostenir una pàgina raonablement funcional.

Seria interessant que d'altres persones que hagin encetat projectes similars uneixin temps i esforços... però entenc que la logística fandom és prou random. Jo soc el primer que tindria problemes a comprometre'm-hi, ara mateix (la p*ta Real Life).

Addendus: No penso que l'anonimat sigui una cosa tan important, però sí es bona idea que s'hi pugui accedir sense registre: és menys escarafall per a l'usuari.

Molta sort.


Aquest projecte es sense anims de lucre i el que hi vull fer es que cualsevol persona, desde cualsevol dispositiu pugui gaudir d'animacions en català, i que la seva identitat no sigui aprofitada. Per aixó, he desidit, que no tinguis que registrar-te en cualsevol lloc, encara, si vols guanyar inclús diners a base de criptomonedes, pots registrar-ta en la web (bit.tube) on pujo tot el contingut, ja que per veure els contiguts audiovisuals de la plataforma, et donen una divisa seva, que en algunes pagines d'intercambis de criptodivises, l'acepten i la pots intercambiar per bitcoins o per altres criptodivises que vulguis.

Tot dit, si cualsevol, si vol ajudar, teniu dubtes, voleu aportar cualsevol cosa o demanar que es sigui alguna cosa mes prioritaria de publicar o fer en la web, poder fer-lo a : elmilloranime@gmail.com
 
Avatar de l’usuari
racer21
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dl. 29 gen. 2018, 22:10

Re: [PROJECTE WEB] Anime per veure Online

dv. 28 des. 2018, 10:45

Em sembla una pèssima execució de la idea, perquè a la mínima que tinguis una certa quantitat de visites et tiraran la web, i més fent servir blogger. Com no canviis de hosting aviat això durarà quatre telediaris, i com compendràs, no tothom anirà mirant per aquest fòrum el nou enllaç.
Per compartir això online, no val la pena, perquè aquests tipus de vídeos els tiren per copyright a la mínima i suposa una feinada increíble, per tant com no tinguis temps lliure per anar arreglant els enllaços caiguts, millor que no continuis amb el projecte.
 
Avatar de l’usuari
RaymonChek
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 148
Membre des de: dl. 22 set. 2014, 01:23
Ubicació: El planeta dels somnis
Contacta:

Re: [PROJECTE WEB] Anime per veure Online

dt. 01 gen. 2019, 19:54

racer21 ha escrit:
Em sembla una pèssima execució de la idea, perquè a la mínima que tinguis una certa quantitat de visites et tiraran la web, i més fent servir blogger. Com no canviis de hosting aviat això durarà quatre telediaris, i com compendràs, no tothom anirà mirant per aquest fòrum el nou enllaç.
Per compartir això online, no val la pena, perquè aquests tipus de vídeos els tiren per copyright a la mínima i suposa una feinada increíble, per tant com no tinguis temps lliure per anar arreglant els enllaços caiguts, millor que no continuis amb el projecte.

La plataforma on es puja els videos, es P2P, no hi ha metode de terirar els videos pujats a la plataforma on es puja, l'unica forma de perdre les publicacions, es que caigui la plataforma de pujada de videos.
Cuan es pugui, es fará un cambi de hosting, i en cambi de pujar els videos a la plataforma actual, es guardarà tot en el mateix servidor. No hi ha presupost per mes, es el que hi ha =)
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1964
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: [PROJECTE WEB] Anime per veure Online

dc. 02 gen. 2019, 16:32

El P2P per anime en streaming en català no ho veig possible per falta de fonts. Pots pujar els videos a Openload.co , una altre opció es pujar els vídeos a VK i utilitzar algun servei com https://lidplay.net/en/ per amagar l'enllaç original.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
RaymonChek
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 148
Membre des de: dl. 22 set. 2014, 01:23
Ubicació: El planeta dels somnis
Contacta:

Re: [PROJECTE WEB] Anime per veure Online

dj. 03 gen. 2019, 15:10

wachimiro ha escrit:
El P2P per anime en streaming en català no ho veig possible per falta de fonts. Pots pujar els videos a Openload.co , una altre opció es pujar els vídeos a VK i utilitzar algun servei com https://lidplay.net/en/ per amagar l'enllaç original.


La plataforma es "bit.tube", no es P2P Dedicat com podría ser un torrent o semblants, la web, te una xarxa de servidors on els archius es duplican vía P2P entre tots ells.
Aquesta plataforma está dedicada a fer-li la competencia directa a YouTube, i no te restriccions de copyright com openload.co o similars.
A diferencia entre bit.tube i openload.co es que no es van eliminant els vídeos per inactivitat i que en bit.tube es guanya vía Criptomonedes i en openload.co en dolars americans.
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1964
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: [PROJECTE WEB] Anime per veure Online

dv. 04 gen. 2019, 03:40

No sabía que a openload s'esborren per inactivitat. Em miro bit.tube a veure que tal. Gràcies per la info ;).
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
Laliga
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 26
Membre des de: dg. 10 març 2013, 12:17

Re: [PROJECTE WEB] Anime per veure Online

dv. 04 gen. 2019, 16:05

Hola companys i RaymonChek,

Ja fa tota una colla d'anys que em dedico a distribuir anime en català per internet sense cap mena d'intenció de lucre. Gràcies a aquesta web, amb la que he col·laborat en alguns projectes i a TotsRucs, disposo d'una Biblioteca molt extensa en gran qualitat d'imatge força completa. T'ofereixo incondicionalment la meva ajuda per al projecte.

Jo em vaig centrar a pujar animes a altres plataformes com Series.ly (ja morta i tota la feina a fer punyetes), Plex o Pordede, Plusdede i després Megadede (que ja comença també a fer figa) i crec que no ha valgut prou la pena.

Si t'interessa, ja saps, pots comptar amb mi al nivell que vulguis, així d'entrada també et puc dir que tinc algunes sèries de les quals tu tens pujades en una versió més hd.
 
Avatar de l’usuari
RaymonChek
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 148
Membre des de: dl. 22 set. 2014, 01:23
Ubicació: El planeta dels somnis
Contacta:

Re: [PROJECTE WEB] Anime per veure Online

dv. 04 gen. 2019, 16:43

Laliga ha escrit:
Hola companys i RaymonChek,

Ja fa tota una colla d'anys que em dedico a distribuir anime en català per internet sense cap mena d'intenció de lucre. Gràcies a aquesta web, amb la que he col·laborat en alguns projectes i a TotsRucs, disposo d'una Biblioteca molt extensa en gran qualitat d'imatge força completa. T'ofereixo incondicionalment la meva ajuda per al projecte.

Jo em vaig centrar a pujar animes a altres plataformes com Series.ly (ja morta i tota la feina a fer punyetes), Plex o Pordede, Plusdede i després Megadede (que ja comença també a fer figa) i crec que no ha valgut prou la pena.

Si t'interessa, ja saps, pots comptar amb mi al nivell que vulguis, així d'entrada també et puc dir que tinc algunes sèries de les quals tu tens pujades en una versió més hd.


Molt Bones a tu per la teva ajuda, només semanita, links a 720p i a la pujada de les series/oves/pelis, m'agradaria fer-les únicament, jo, per el tema legal, el meu projecte, i si té que passar alguna desgracia, no Vull involucrar a ningú. Pero aixó, l'unic que puc Fer, si vols ajudar, es que contactis amb mí via email, i et podría pasar el Excel de Google docs, on faig una petita base de dades, de les series/oves/pelis.

Cualsevol cosa, no dubtis en contactar amb mí via email o escribint al fil post.
 
Moisechu67
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: ds. 31 ago. 2019, 15:27

Re: [PROJECTE WEB] Anime per veure Online

ds. 31 ago. 2019, 15:30

Hola bona tarda, una pregunta saps si la pagina web encara esta activa, si es aixi com puc pasarte els links dels animes que falten per que pujis
 
Avatar de l’usuari
RaymonChek
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 148
Membre des de: dl. 22 set. 2014, 01:23
Ubicació: El planeta dels somnis
Contacta:

Re: [PROJECTE WEB] Anime per veure Online

dv. 06 set. 2019, 21:20

Moisechu67 ha escrit:
Hola bona tarda, una pregunta saps si la pagina web encara esta activa, si es aixi com puc pasarte els links dels animes que falten per que pujis

pots enviar-me un correu a elmilloranime@gmail.com amb el que hi vulguis.

Gracies, per voler ajudar!
 
Hakupaint09
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dg. 22 març 2020, 18:30

Re: [PROJECTE WEB] Anime per veure Online

dl. 23 març 2020, 17:33

Bona feina!!!

Tinc material de pokemon fins la temporada 7 si us interesa podriem us passo els videos o fiag un post estan en casstella pero es podria mirar de editarlos que us sebla?

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants