Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
Ryuichi
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 258
Membre des de: dl. 24 juny 2013, 15:13
Contacta:

Re: Projecte: Recuperar el material de tots els fansubs en català

dj. 08 abr. 2021, 13:55

Bones, jo sóc el traductor de KuroSen! de Shingeki no Kyojin. Tinc la primera temporada, dels eps 1-4 en BDMV i del 5 al 25 en qualitat TVrip a més d'una OVA. Si voleu que la pugi, aviseu-me i digueu-me quin gestor de pujada us va millor.

De One Piece tinc també els 30 primers episodis en versió Special Edition i un muntatge amb tots els idiomes de la península. Si us interessa també m'ho dieu.
 
Avatar de l’usuari
Ereza
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 365
Membre des de: dt. 03 feb. 2015, 21:59

Re: Projecte: Recuperar el material de tots els fansubs en català

dj. 08 abr. 2021, 14:06

Ryuichi ha escrit:
Bones, jo sóc el traductor de KuroSen! de Shingeki no Kyojin. Tinc la primera temporada, dels eps 1-4 en BDMV i del 5 al 25 en qualitat TVrip a més d'una OVA. Si voleu que la pugi, aviseu-me i digueu-me quin gestor de pujada us va millor.

De One Piece tinc també els 30 primers episodis en versió Special Edition i un muntatge amb tots els idiomes de la península. Si us interessa també m'ho dieu.

Ep! Sí que ens interessa Shingeki no Kyojin! One Piece no, perquè ja està doblada en català i no seria un fansub. Qualsevol sistema de pujada ens va bé, ens adaptem :) Pots penjar-ho a Mega, per exemple, o on et sembli millor!

Moltes gràcies!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Ryuichi
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 258
Membre des de: dl. 24 juny 2013, 15:13
Contacta:

Re: Projecte: Recuperar el material de tots els fansubs en català

dj. 08 abr. 2021, 14:27

Ereza ha escrit:
Ryuichi ha escrit:
Bones, jo sóc el traductor de KuroSen! de Shingeki no Kyojin. Tinc la primera temporada, dels eps 1-4 en BDMV i del 5 al 25 en qualitat TVrip a més d'una OVA. Si voleu que la pugi, aviseu-me i digueu-me quin gestor de pujada us va millor.

De One Piece tinc també els 30 primers episodis en versió Special Edition i un muntatge amb tots els idiomes de la península. Si us interessa també m'ho dieu.

Ep! Sí que ens interessa Shingeki no Kyojin! One Piece no, perquè ja està doblada en català i no seria un fansub. Qualsevol sistema de pujada ens va bé, ens adaptem :) Pots penjar-ho a Mega, per exemple, o on et sembli millor!

Moltes gràcies!!


Ok, ja l'estic pujant. De Unbreakable Doll Machine vam fer uns quants caps en català tb, però no està acabada, així que potser millor ho deixem córrer.

Pel que fa a One Piece, sí és un projecte de fansub perquè ho vam fer nosaltres com a fansub abans que "tanquéssim". Té totes les edicions d'àudio de la península, les millors raws que hi ha i a més traducció a l'espanyol i català fetes per mi. Us deixo un cap i si us interessa us pujo els altres 29.

Tan aviat com estigui us deixo l'enllaç.
 
Avatar de l’usuari
Ereza
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 365
Membre des de: dt. 03 feb. 2015, 21:59

Re: Projecte: Recuperar el material de tots els fansubs en català

dj. 08 abr. 2021, 15:07

Moltes gràcies! De Unbreakable Machine-Doll sí que vam poder recuperar el material, el pots veure (i baixar) aquí: https://anime.fansubs.cat/series/unbrea ... chine-doll

De KuroSen també vam poder recuperar en català "El bosc de les cuques de llum" i "L'àngel punidor Dokuro".

La idea seria pujar també a anime.fansubs.cat tot el que puguis recuperar de Shingeki. Moltíssimes gràcies!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Ryuichi
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 258
Membre des de: dl. 24 juny 2013, 15:13
Contacta:

Re: Projecte: Recuperar el material de tots els fansubs en català

dj. 08 abr. 2021, 16:53

Hola, aquí ho teniu: https://mega.nz/folder/yYdjmIAT#0yHWU-2ojrEMgSAhMDoBeA

He deixat un de One Piece perquè us el mireu i digueu si qualifica com a projecte de fansub, com té subs en castellà i català i tal. Ja em direu si voleu els altres 29. Salut!
 
Avatar de l’usuari
Ereza
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 365
Membre des de: dt. 03 feb. 2015, 21:59

Re: Projecte: Recuperar el material de tots els fansubs en català

dl. 12 abr. 2021, 04:24

Moltíssimes gràcies, Ryuichi! Hem pujat tot el material aquí perquè la gent el pugui veure: https://anime.fansubs.cat/series/l-avan ... tans?v=559

Una cosa: he vist que no hi ha cap capítol que coincideixi amb el CRC32 indicat al fitxer. No és greu perquè imagino que és algun canvi menor, però el capítol 17 està corrupte del minut 1:47 al 4:06. Podries verificar que no sigui un error de la pujada a MEGA? Si no, el deixarem amb el comentari avisant que hi ha aquesta franja de temps sense imatge (millor això que res!)

No t'havia entès bé amb el tema de One Piece. En qualsevol cas, es tracta de capítols ja llicenciats i emesos de manera oficial, per tant, no ens interessaria de cara al material que conservem i pengem al portal, ja que tenim la política de retirar i deixar de compartir tot el material llicenciat o emès de manera oficial. Si entre el material de One Piece hi hagués capítols que no hagin estat doblats en català, sí que ens interessaria recuperar-los, però. De tota manera, si la conserves, t'animo a pujar-la igualment a Animelliure, segur que a algú li farà servei!

Un cop més, infinites gràcies per ajudar-nos a recuperar aquest material!! :adorar1:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Ereza
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 365
Membre des de: dt. 03 feb. 2015, 21:59

Re: Projecte: Recuperar el material de tots els fansubs en català

dl. 08 nov. 2021, 11:39

Ahir vam poder recuperar "Pale Cocoon" d'Animelliure Fansub! La podeu baixar aquí: https://mega.nz/file/ehZwnTDT#cMJxHVVOu ... ISjhnC7wy8

També està disponible a anime.fansubs.cat: https://anime.fansubs.cat/films/pale-cocoon

Si teniu qualsevol cosa que no sigui al portal (i no editada oficialment en català), sempre estarem encantats d'incorporar-la i ajudar a preservar-la!
Imatge
 
borihiv2041212
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 26
Membre des de: dg. 09 jul. 2023, 14:58

Re: Projecte: Recuperar el material de tots els fansubs en català

dg. 30 jul. 2023, 16:11

M'interessa I"s Pure. S'ha pogut recuperar?
 
Avatar de l’usuari
Ereza
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 365
Membre des de: dt. 03 feb. 2015, 21:59

Re: Projecte: Recuperar el material de tots els fansubs en català

dl. 31 jul. 2023, 01:14

borihiv2041212 ha escrit:
M'interessa I"s Pure. S'ha pogut recuperar?

Malauradament, no. I a hores d'ara, crec que ja és força probable que la majoria de coses de la llista estiguin perdudes per sempre, llevat que hi hagi algun miracle, però he aprofitat que has revifat el fil per a actualitzar la llista del primer post.

A banda del que ja havíem comentat en aquest fil, vam aconseguir recuperar com a mínim un capítol d'aquests projectes, però no pas tots els capítols que s'havien subtitulat:
  • Barretina de Palla no Fansub - D.Gray-man
  • Shinabi Subs - Ghost in the Shell: Standalone Complex (no s'ha recuperat, però el fansub n'ha fet una versió nova)
  • XOP Fansub - Detroit Metal City
  • XOP Fansub - K-On!
  • XOP Fansub - Kamen no Maid Guy
  • XOP Fansub - Mugen no Juunin
  • XOP Fansub - Soul Eater

I d'aquests projectes sí que vam poder recuperar tot el que s'havia fet:
  • Barretina de Palla no Fansub - Nodame Cantabile
  • Shinabi Subs - Hanamaru Youchien (no s'ha recuperat, però el fansub n'ha fet una versió nova)

Tot el que hem pogut recuperar ho teniu a anime.fansubs.cat, però per als projectes incomplets i en què falta algun capítol, caldrà que modifiqueu el filtre d'usuari per defecte i activeu que es mostrin.

Si teniu qualsevol material d'aquesta llista, feu-nos-ho saber! I moltes gràcies a tothom qui hi ha col·laborat fins ara!
Imatge
 
borihiv2041212
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 26
Membre des de: dg. 09 jul. 2023, 14:58

Re: Projecte: Recuperar el material de tots els fansubs en català

dl. 31 jul. 2023, 09:59

Què curiós tot. La gent del fansub no conserva tampoc cap còpia?
 
Avatar de l’usuari
Ereza
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 365
Membre des de: dt. 03 feb. 2015, 21:59

Re: Projecte: Recuperar el material de tots els fansubs en català

dl. 31 jul. 2023, 11:09

La gent dels fansubs originals és incontactable. Fa molts anys que aquestes coses es van subtitular i segurament bona part dels autors ja no són part de la comunitat.
Imatge
 
borihiv2041212
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 26
Membre des de: dg. 09 jul. 2023, 14:58

Re: Projecte: Recuperar el material de tots els fansubs en català

dl. 31 jul. 2023, 13:33

Aquest estiu miraré de cercar a DVDs antics, doncs crec que encara puc tenir Appleseed. Recordo que va ser una de les primeres coses subtitulades en català, junt a Green Green.

Segur que la gent del primer Animelliure no es pot contactar? Encara que no formin part de la comunitat (jo hi porto desconnectat dècades) s'hi podran contactar.
 
Avatar de l’usuari
Ereza
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 365
Membre des de: dt. 03 feb. 2015, 21:59

Re: Projecte: Recuperar el material de tots els fansubs en català

dt. 01 ago. 2023, 12:14

borihiv2041212 ha escrit:
Segur que la gent del primer Animelliure no es pot contactar? Encara que no formin part de la comunitat (jo hi porto desconnectat dècades) s'hi podran contactar.

Quan vam muntar Fansubs.cat vam poder contactar amb l'Elwe, que tenia part del material que ens faltava, però la resta de coses que hi ha a la llista no les tenia. No conec cap membre de l'antic Animelliure Fansub que sigui contactable a hores d'ara (amb alguns ho hem intentat, però no hi ha hagut resposta), per això vam obrir aquest fil, per si algú que no fos del fansub ho havia baixat i ho conservava.

En resum, que si aconsegueixes trobar alguna cosa en DVDs antics, seria fantàstic!
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants