Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
raver
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dc. 11 nov. 2020, 18:38

el meu projecte personal

dc. 11 nov. 2020, 19:04

Hola, soc nou al fòrum [bé no del tot, tenia un usuari del 2005 , potser abans? que ni el recordo ^^u ].
Potser per omplir el comptador de missatges, o potser perquè estic de bon humor, us volia compartir el meu projecte personal que tinc desde fa un temps.

Fa temps que estic empipat i decebut amb la falta d'anime en català i contingut per a petits, joves i ja més grans (^^u) a tv3. El tema és tant greu que no només les editorials no publiquen ni manga ni anime en català (al no ser que tinguin una subvenció de la generalitat i que amb diners públics els hi paguin el doblatge) , sinó que tota una generació de canalla els hi estem dient que si volen ser herois cal ser-ho en una altre llengua que no en català. Els meus cosins i amics meus tenen canalla petita , nens i nenes que si els hi pregunto quins dibuixos miren em responen amb algun youtuber infantil en castellà o en dibuixos animats en castellà. L'animació del super 3 s'ha reduït a series infantils franceses d'escassa qualitat.

Així que vaig pensar que per mi, però també per la canalla dels meus cosins i amics, estaria bé muntar un servidor replet d'anime en català , tant infantil com juvenil , des de que el poguessin mirar per streaming, fent servir serveis com Plex, Jellyfin o similars. Així podria tenir el meu "crunchyroll" personal amb totes les series i films d'anime que s'hagin fet en català.

Actualment estic trastejant, d'un temps ençà que faig servir com a servidor un portàtil antic que actualment em dona certs problemes per transcodificar per hardware. Ara puc emetre vídeo per xarxa a un sol usuari en mpeg4, el mkv li costa. Més endavant a la que pugui intentaré anar més fort i obtenir hardware una mica més professional. Mentrestant, vull anar coleccionant tot l'anime que trobi en català i així anar mirant series que casi no me'n recorod, tot començant per Fly :)
 
Avatar de l’usuari
oSkY
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1858
Membre des de: dv. 20 nov. 2009, 16:42

Re: el meu projecte personal

dc. 11 nov. 2020, 21:08

 
Avatar de l’usuari
raver
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dc. 11 nov. 2020, 18:38

Re: el meu projecte personal

dc. 11 nov. 2020, 21:53

oSkY ha escrit:
http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=11&t=22889

ostres moltíssimes gràcies !! això em serà super útil !
amor infinit :yeah:
 
Avatar de l’usuari
dani98
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 338
Membre des de: dc. 03 juny 2015, 21:41
Ubicació: Vic

Re: el meu projecte personal

dv. 13 nov. 2020, 01:15

Molt interessant el projecte. Una pena que els nens i nenes, i adolescents no puguin veure tot l'anime i sèries que donaven fa uns anys.
 
Avatar de l’usuari
genis.soler11
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: ds. 05 des. 2020, 22:28

Re: el meu projecte personal

ds. 26 des. 2020, 17:49

Seria algo com miquelets.tv al Twitch, no?

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants