Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Musculman - La saga del trón (subtitulada)

dv. 21 maig 2021, 15:23

Himbersor ha escrit:
Raohken ha escrit:
Himbersor ha escrit:
No se dobló al catalán esta serie?


Desgraciadament no, supose que entre aixo del "nazi bó" i la violencia d'esta 2ª temporada, va ser el motiu de que no isquera del Japò, però per a mi açò es l'ultima joieta de Musculman, la resta... Puf, pa que parlar. :xiulant:


Hay mas aparte de esta? no lo sabia

esta de la que hablamos es esta? https://myanimelist.net/anime/3281/Kinn ... udatsu-hen


Sí, es eixa. (profite per comentar que estic acabant de pasar pel corrector els últim capitols que vaig fer sense conexio a internet, en acabar els penxare de colp... I que tinc moltes ganes de possar-me al dia amb la meua versiò Valenciana) :gelat:

Despres está la nova Generació de Musculman que es la dels fills del Musculman & Company, que si no sabies que existia, això esta doblat al Castellà i al Valencià, encara que jo personalment no recomane mai eixa temporada endavant.
 
Himbersor
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dl. 03 maig 2021, 06:47

Re: Musculman - La saga del trón (subtitulada)

dv. 21 maig 2021, 21:22

Raohken ha escrit:
Himbersor ha escrit:
Raohken ha escrit:

Desgraciadament no, supose que entre aixo del "nazi bó" i la violencia d'esta 2ª temporada, va ser el motiu de que no isquera del Japò, però per a mi açò es l'ultima joieta de Musculman, la resta... Puf, pa que parlar. :xiulant:


Hay mas aparte de esta? no lo sabia

esta de la que hablamos es esta? https://myanimelist.net/anime/3281/Kinn ... udatsu-hen


Sí, es eixa. (profite per comentar que estic acabant de pasar pel corrector els últim capitols que vaig fer sense conexio a internet, en acabar els penxare de colp... I que tinc moltes ganes de possar-me al dia amb la meua versiò Valenciana) :gelat:

Despres está la nova Generació de Musculman que es la dels fills del Musculman & Company, que si no sabies que existia, això esta doblat al Castellà i al Valencià, encara que jo personalment no recomane mai eixa temporada endavant.


Y tu en que idioma la estas terminando? en catalan?
tienes link de eso?
gracias!
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Musculman - La saga del trón (subtitulada)

dv. 21 maig 2021, 21:36

Himbersor ha escrit:
Raohken ha escrit:
Himbersor ha escrit:

Hay mas aparte de esta? no lo sabia

esta de la que hablamos es esta? https://myanimelist.net/anime/3281/Kinn ... udatsu-hen


Sí, es eixa. (profite per comentar que estic acabant de pasar pel corrector els últim capitols que vaig fer sense conexio a internet, en acabar els penxare de colp... I que tinc moltes ganes de possar-me al dia amb la meua versiò Valenciana) :gelat:

Despres está la nova Generació de Musculman que es la dels fills del Musculman & Company, que si no sabies que existia, això esta doblat al Castellà i al Valencià, encara que jo personalment no recomane mai eixa temporada endavant.


Y tu en que idioma la estas terminando? en catalan?
tienes link de eso?
gracias!


Yo hago los sub en Valenciano, en distribució/Torrent/ los estoy colgando, mañana seguramente terminaré de corregir el 9ª capitulo y los subiré desde el 6º de golpe, intento hacer mi versión al estilo del doblaje de Canal 9, a parte el colega Oliverdm la está subiendo en Catalan basandose en el Manga si no recuerdo mal.

En "animeenvalencia" tambien lo estoy subiendo, allí lo subo con multi subs en un mismo video (Val/Cat/Esp Latino/Eng), te recomendaria en animeenvalencia ya que el video no tiene ningun tipo de codificacion y puedes elegir idioma, pero si tu TV no reproduce bien los subs flotantes, mejor que los cojas de aqui ya que doy prioridad a la calidad y practicamente no se nota la diferencia de calidad con la otra versión.
 
pedroypablo
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dg. 07 març 2021, 14:34

Re: Musculman - La saga del trón (subtitulada)

dl. 06 des. 2021, 21:16

Ostras desconocia estos capitulos, otro que se apunta
 
Avatar de l’usuari
darkgaber
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 28
Membre des de: dv. 22 abr. 2022, 23:19

Re: Musculman - La saga del trón (subtitulada)

ds. 30 abr. 2022, 16:36

Ostres Raohken! M'he baixat tots els capítols que has penjat fins ara! També segueixo a Saiko no Fansub, que només li falten uns poquets! Quines ganes!!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Musculman - La saga del trón (subtitulada)

dt. 16 ago. 2022, 16:22

darkgaber ha escrit:
Ostres Raohken! M'he baixat tots els capítols que has penjat fins ara! També segueixo a Saiko no Fansub, que només li falten uns poquets! Quines ganes!!!


Wow! Graxies! Espere que t'agrade!

En acabar la temporada vull donar un repás (Versió definitiva a tot), conforme he anat avançant crec que he millorat molt la interpretació i les maneres alhora de subtitular i vull deixar un bon acabat final; ara mateix estic reprenent amb el capi 39 i em trobe un poc rovellat, entre treball, festis i que estic curant-me del covid...

Però res, que el projecte seguix endavant! Salut! :hells:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants