Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
oliverdm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dt. 01 maig 2007, 17:23

Musculman - La saga del trón (subtitulada)

dt. 17 nov. 2020, 19:25

Bones!! Aquest seria el meu 1r projecte i la idea que tinc es la seguent:

He descobert que algú està pujant aquesta saga pero subtitulada en castellà/anglés , de moment porten 9 capitols. (acabo d´escriure per informar-me i sembla ser que la pujaràn, de moment van pujant 2 capitols/mes)
Jo he trobat també les raws i la meva idea seria pujarla pero amb el subtitols en català.
Que opineu?
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Musculman - La saga del trón (subtitulada)

dj. 19 nov. 2020, 08:04

De puta mare ! en un altre fil ja u vaig comentà, jo m'estic vaixant d'alli els capitos, mire casi cada dia a vore cuan arriba el 10º que ja va sent hora, pero el sub es Latino i em sona una mica raro llejirlo, jo soc d'alacant i llejir català em pot costà una mica pero al final em sona millor que el latino jaja, a mès, ja estic acostumat a musculman en valencià i català.

Per cert, si busques tambè n'hi ha altre fansub que s'está treballant les pelicules al latino, porten ja traduit el Especial i 4 pelicules.

Anim amb aquest proyecte amic !
 
oliverdm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dt. 01 maig 2007, 17:23

Re: Musculman - La saga del trón (subtitulada)

dj. 19 nov. 2020, 23:28

Moltes gràcies.
De moment en porto 2 capítols ja subtitulats. Els hi aniré pujant de 5 en 5.

La part bona es que tinc el manga, així intento ser fidel als noms en català que van sortir traduits dels personatges o atacs que fan.

Tema películes... ja miraré si pogués fer-ho quan acabem amb aquesta saga.
 
Trigun19
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 50
Membre des de: dt. 27 gen. 2004, 12:31
Contacta:

Re: Musculman - La saga del trón (subtitulada)

dt. 02 feb. 2021, 00:21

tinc moltes ganes de veurela!
 
Xen21
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dt. 02 feb. 2021, 23:08

Re: Musculman - La saga del trón (subtitulada)

dg. 21 feb. 2021, 01:26

Genial, on puc veurela mentres tant en castella?
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Musculman - La saga del trón (subtitulada)

dg. 21 feb. 2021, 08:43

Busca "Saiko no fansub" pero es Latino & English, jo agraixc molt que la traduixquen del Japones, pero tampoc t'esperes una bonissima traducció...

Per cert, jo m'e animat a fer la versió Valenciana, no tinc ni he llegit el manga pero intente ser fidel al doblatje Valenciá de la 1º temporada, de moment porte 4 capitols fets pero com vaig molt embolicat en asuntes personals no els estic pujant a ningun lloc, nomes els compartisc per torrent desdel meu ordinador, per si algu esta interesat per donar-lis un ulll que m'ho diga.
 
Xen21
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dt. 02 feb. 2021, 23:08

Re: Musculman - La saga del trón (subtitulada)

dl. 22 feb. 2021, 00:05

Moltes gracies per la info, dirte que en Valencia tambe minteresa. Feu un Treball magnific.
 
segoman
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dc. 14 abr. 2021, 20:08

Re: Musculman - La saga del trón (subtitulada)

dc. 14 abr. 2021, 22:26

Hola bones,
jo també sóc valencià, però de terra endins. Vaig trobar ja fa un temps una versió de la sèrie completa (137 caps?) amb l'àudio original en català, sense mosca de Tv3 o Canal 9 ni cap altre canal. Desconec la font original però la qualitat és bastant bona (DVDRip), l'àudio es sent molt bé. No incorpora subs.
També hi ha la versió en japonès sense subs de Musculman "Lluita pel tron", que diria només són 46 cap.
A partir d'aquest estiu (juliol) podria col·laborar amb els subs en català/valencià (standard neutre) si algú s'anima o ja ha iniciat la tasca. Com ho veieu?

*Per si us pot ser d'utilitat.
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Musculman - La saga del trón (subtitulada)

dc. 14 abr. 2021, 23:40

segoman ha escrit:
Hola bones,
jo també sóc valencià, però de terra endins. Vaig trobar ja fa un temps una versió de la sèrie completa (137 caps?) amb l'àudio original en català, sense mosca de Tv3 o Canal 9 ni cap altre canal. Desconec la font original però la qualitat és bastant bona (DVDRip), l'àudio es sent molt bé. No incorpora subs.
També hi ha la versió en japonès sense subs de Musculman "Lluita pel tron", que diria només són 46 cap.
A partir d'aquest estiu (juliol) podria col·laborar amb els subs en català/valencià (standard neutre) si algú s'anima o ja ha iniciat la tasca. Com ho veieu?

*Per si us pot ser d'utilitat.


El autor original es Fuchikoma, se gasto un pastón en comprar los DVDs por que por la red no existian.
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Musculman - La saga del trón (subtitulada)

dj. 15 abr. 2021, 22:57

segoman ha escrit:
Hola bones,
jo també sóc valencià, però de terra endins.
A partir d'aquest estiu (juliol) podria col·laborar amb els subs en català/valencià (standard neutre) si algú s'anima o ja ha iniciat la tasca. Com ho veieu?

*Per si us pot ser d'utilitat.

Sona interesant, vorem com estem en l'estiu xD. ¿Que serà aixo de terra endins? Em preocuparia que fores de mar endins :snorkle: Pot ser siguem veins i tot :telefon:
 
Avatar de l’usuari
Chenkaiser
Usuari
Usuari
Entrades: 24
Membre des de: ds. 27 març 2021, 13:07

Re: Musculman - La saga del trón (subtitulada)

ds. 24 abr. 2021, 16:20

Però aquesta saga en quin moment es situa de la història?
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Musculman - La saga del trón (subtitulada)

dj. 06 maig 2021, 12:17

Chenkaiser ha escrit:
Però aquesta saga en quin moment es situa de la història?


Bon dia!
Exactament despres del capitol Nº 119 de la 1 temporada, ahi comença la Saga de La Lluita per el Tron. Del 120* al 137 es relleno pur. (Encara que no estiga mal del tot, no es Cannon)
 
Himbersor
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dl. 03 maig 2021, 06:47

Re: Musculman - La saga del trón (subtitulada)

dt. 18 maig 2021, 23:03

No se dobló al catalán esta serie?
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Musculman - La saga del trón (subtitulada)

dc. 19 maig 2021, 09:54

Himbersor ha escrit:
No se dobló al catalán esta serie?


Desgraciadament no, supose que entre aixo del "nazi bó" i la violencia d'esta 2ª temporada, va ser el motiu de que no isquera del Japò, però per a mi açò es l'ultima joieta de Musculman, la resta... Puf, pa que parlar. :xiulant:
 
Himbersor
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dl. 03 maig 2021, 06:47

Re: Musculman - La saga del trón (subtitulada)

dv. 21 maig 2021, 13:14

Raohken ha escrit:
Himbersor ha escrit:
No se dobló al catalán esta serie?


Desgraciadament no, supose que entre aixo del "nazi bó" i la violencia d'esta 2ª temporada, va ser el motiu de que no isquera del Japò, però per a mi açò es l'ultima joieta de Musculman, la resta... Puf, pa que parlar. :xiulant:


Hay mas aparte de esta? no lo sabia

esta de la que hablamos es esta? https://myanimelist.net/anime/3281/Kinn ... udatsu-hen

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants