Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
dani98
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 338
Membre des de: dc. 03 juny 2015, 21:41
Ubicació: Vic

[PROJECTE] Blue Dragon Tenkai no Shichi Ryuu

dt. 08 des. 2020, 20:39

Hola a tots, la meva idea és millorar la segona temporada de Blue Dragon que tenim aquí a Animelliure. Aquests dies he estat buscant les raws japoneses en 720p, però no les he trobat enlloc. Les úniques que he trobat són en 480p (854x480), però tenen algunes millores:
-Format 16:9 sense logo (respecte a la ja feta que és en 4:3 i amb el logo del Super3)
-Opening, Ending i Avanç
-Japonès

Poso aquí l'episodi 1 per si creieu que val la pena o si veieu alguna cosa malament:

Si algú sap on puc aconseguir els episodis en 720p o els té que m'ho digui.
Spoiler: mostra
Imatge

Imatge
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: [PROJECTE] Blue Dragon Tenkai no Shichi Ryuu

dc. 09 des. 2020, 02:16

Ostres, justament em vaig mirar la primera temporada fa uns mesos i em vaig interessar per buscar material per una release de la segona.

En 720p ja et puc dir que no hi ha res. La veritat és que cap de les dues s'han editat mai de manera decent però almenys teniem unes RAWs per la primera sèrie que feien força el pes tot ii està plagada d'errors de vídeo. He estat buscant i no he vist tampoc cap RAW millor que aquesta (potser alguna no tant borrosa però estava retallada a 4:3). Crec que el més convenient seria fer la release amb les RAWs de VIZ que has muntat tu que té els filtres típics de les edicions americanes.

Sobre l'episodi que has muntat ho veig tot perfecte. M'ha sorprès que d'aquesta temporada sí que es van doblar les cançons. Seguiré buscant a veure si hi trobo res millor.
 
Avatar de l’usuari
dani98
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 338
Membre des de: dc. 03 juny 2015, 21:41
Ubicació: Vic

Re: [PROJECTE] Blue Dragon Tenkai no Shichi Ryuu

dc. 09 des. 2020, 10:45

D'acord, perfecte. :yeah:
 
Avatar de l’usuari
dani98
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 338
Membre des de: dc. 03 juny 2015, 21:41
Ubicació: Vic

Re: [PROJECTE] Blue Dragon Tenkai no Shichi Ryuu

dc. 21 des. 2022, 19:10

Cortexian05 ha escrit:
Ostres, justament em vaig mirar la primera temporada fa uns mesos i em vaig interessar per buscar material per una release de la segona.

En 720p ja et puc dir que no hi ha res. La veritat és que cap de les dues s'han editat mai de manera decent però almenys teniem unes RAWs per la primera sèrie que feien força el pes tot ii està plagada d'errors de vídeo. He estat buscant i no he vist tampoc cap RAW millor que aquesta (potser alguna no tant borrosa però estava retallada a 4:3). Crec que el més convenient seria fer la release amb les RAWs de VIZ que has muntat tu que té els filtres típics de les edicions americanes.

Sobre l'episodi que has muntat ho veig tot perfecte. M'ha sorprès que d'aquesta temporada sí que es van doblar les cançons. Seguiré buscant a veure si hi trobo res millor.


Responc uns anys tard xD... Sí que la van doblar, però era el opening de la versió internacional. La versió que tenim té el de la versió japonesa i per això està en japonès. Passa igual amb el ending.

Ara mateix estic fent els episodis, si algú troba una font de vídeo millor que ho digui i la canvio. Aquesta és la que estic fent servir: https://nyaa.si/view/1203412
 
 
Avatar de l’usuari
dani98
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 338
Membre des de: dc. 03 juny 2015, 21:41
Ubicació: Vic

Re: [PROJECTE] Blue Dragon Tenkai no Shichi Ryuu

dl. 10 jul. 2023, 14:22

Cortexian05 ha escrit:
Bon dia. Hi ha intencions de seguir amb aquesta release?

Hola Cortexian, sí, em queden 8 episodis per acabar-la. Quan la tingui la pujo.
 
 
Avatar de l’usuari
dani98
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 338
Membre des de: dc. 03 juny 2015, 21:41
Ubicació: Vic

Re: [PROJECTE] Blue Dragon Tenkai no Shichi Ryuu

dl. 17 jul. 2023, 14:59

 
bermudez
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dg. 23 jul. 2023, 11:13

Re: [PROJECTE] Blue Dragon Tenkai no Shichi Ryuu

dc. 26 jul. 2023, 11:49

espectacuar com t'ha quedat el capítol, esperant poder veure els següents
 

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants