Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
mid-kid
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dl. 25 maig 2015, 09:04

Re: Recopilació dels Episodis de la Màgica Doremi

dl. 01 feb. 2021, 23:24

Hola! M'acabo d'adonar que estan reemetent la sèrie, així que he començat a baixar-la jo també. Estaria bé tenir una col·lecció de la sèrie que no fos aquesta https://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=11&t=20121, ja que té diversos problemes d'àudio i qualitat variant (i diversos enllaços han caigut). La versió de TV3 tampoc té una qualitat massa alta, però podem dir-hi que és més "pura".
Com que he començat a arxivar els capítols recentment, em falta el principi de la temporada, però ja m'esperaré a que la pugis tu :)
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Recopilació dels Episodis de la Màgica Doremi

dl. 01 feb. 2021, 23:27

L'audio del 3alacarta (des de fa un any o aixi) es força millor que l'audio d'aquest fil que poses, el del TDT es només un pel millor pero sincerament crec que ni mereix la pena gravarla del TDT tenint en compte que el 3alacarta del Super3 es gairebe igual en qualitat al TDT (parlo de l'audio). Sobre els enllaços, jo els tinc tots.
 
mid-kid
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dl. 25 maig 2015, 09:04

Re: Recopilació dels Episodis de la Màgica Doremi

dt. 02 feb. 2021, 00:18

Amb "problemes d'àudio" volia dir que alguns capítols estan dessincronitzats, com ara alguns de la 3a temporada, i altres capítols (no pas tots!) comencen amb una mica de japonès, amb el volum més alt que la resta del capítol. Crec que això és resultat d'haver estat recopilat de diferents fonts. No sabia que l'àudio del 3alacarta era millor, gràcies.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants