Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Avatar de l’usuari
ackman
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 401
Membre des de: dt. 02 maig 2006, 15:17

Especial: 25 Anys de MANGA! Òscar Valiente Canal 33

dg. 17 gen. 2021, 21:56

Imatge
Hola!
Estava pensant que en 5 dies es cumpleixen 25 anys d'aquest programa "Manga!" que tant ens va oferir i tanta repercusió ha acabant tenint en l'anime en català.
Donat que fa relativament poc vaig comprovar que amb les meves últimes releases i d'alguns més hem acabat conseguint totes les pelis en català, la idea es fer un post recopilatori i anar penjant cada setmana a la data corresponent a l'emissió original que tenim llistada la release amb més qualitat que tinguem. El plus, serà posar les entradetes de l'Òscar Valiente (tb bastantes controlades, i tinc alguna més no penjada però que es veu fatal XD).
Si algú em fot una mà amb això, crec que podria molar molt :) la majoria de pelis les tinc controlades, però sempre va bé tenir algú més que colabori!!

Què us sembla la idea? Ideas i voluntaris benvinguts!! :D
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1964
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Especial: 25 Anys de MANGA! Òscar Valiente Canal 33

dl. 18 gen. 2021, 01:36

Em sembla molt bona iniciativa, serà com tornar a veure la TV. Amb espera setmanal per nou contingut
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: Especial: 25 Anys de MANGA! Òscar Valiente Canal 33

dl. 18 gen. 2021, 06:10

M'encanta la idea, jo per desgràcia era massa petit fa 25 anys i sincerament no recordo a que et refereixes però sona molt interessant.
 
Avatar de l’usuari
ackman
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 401
Membre des de: dt. 02 maig 2006, 15:17

Re: Especial: 25 Anys de MANGA! Òscar Valiente Canal 33

dl. 18 gen. 2021, 18:36

fabrebatalla18 ha escrit:
M'encanta la idea, jo per desgràcia era massa petit fa 25 anys i sincerament no recordo a que et refereixes però sona molt interessant.


si sona interessant, em dono per satisfet! jajajaj
supos que igual lo que et genera dubtes és lo de les entradetes que feia el Òscar Valiente, són com aquesta:
https://www.youtube.com/watch?v=SBYf2yBt4g8

I de fet no ho he posat al primer post, però la idea ès de cada peli explicar tb alguna curiositat interessant si n'hi ha, com qui famós ha treballat en la peli, etc.
Coses que no siguin evidents :D
 
petersmith
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 19 gen. 2021, 20:09

Re: Especial: 25 Anys de MANGA! Òscar Valiente Canal 33

dt. 19 gen. 2021, 20:29

Quina bona idea, pura nostàlgia. Recordo quan era un nen i vaig descobrir el programa manga!, amb Òscar Valiente. Pel·lícules com la llegenda dels 4 dracs, el vent d'amnèsia, alguna pel·lícula de Ranma,...
 
Avatar de l’usuari
misao84
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dv. 08 gen. 2021, 13:21

Re: Especial: 25 Anys de MANGA! Òscar Valiente Canal 33

dj. 21 gen. 2021, 22:27

Em sembla molt bona idea!!
Jo en aquell temps també era petita i no em deixaven veure-ho gaire sobint. Tot i així gràcies a aquet programa vaig descubrir les OVAs de Ranma i també vaig veure alguna cosa de Tenchi muyo
Seria genial poder tornar a veure tot el material que es va emetre
 
Avatar de l’usuari
josan
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 55
Membre des de: dc. 11 feb. 2009, 02:20

Re: Especial: 25 Anys de MANGA! Òscar Valiente Canal 33

dv. 22 gen. 2021, 15:18

Molt bona idea!!!
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2053
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Especial: 25 Anys de MANGA! Òscar Valiente Canal 33

ds. 23 gen. 2021, 15:51

Una iniciativa original.Un programa mític, que va proporcionar molt material en menys de 2 anys i va impulsar encara més l'anime a Catalunya.
Amés, va ser la plataforma de fogatge de molts dels actors de doblatge que coneixem actualment (germans Trifol, Josep Maria Mas, Claudi Domingo, Oriol Rafel...) així com el mateix Oscar Valiente entrant en un món del que ara és un del capos.

Fa no gaire recordo que les entrades estaven penjades a youtube. Es conserva absolutament tot el que es va emetre?
Estaria bé. per donar-i més el unt nostàlgic afegir, si hi ha, la ressenya emessa de les pelicules a la programació dels diaris de l'epoca(la vanguardia y mundo deportivo que són els que tenen millor hemeroteca).
Per cert, algun dels anuncis del programa(Arión, Golgo 13...) també circula per youtube i pot ser un bon afegit
 
Avatar de l’usuari
ackman
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 401
Membre des de: dt. 02 maig 2006, 15:17

Re: Especial: 25 Anys de MANGA! Òscar Valiente Canal 33

dg. 24 gen. 2021, 01:24

Doncs ahir ja vem començar! ;)
viewtopic.php?f=11&t=23291

Noín, es conserven tots els audios de les pelis que es van emetre. Durant l'últim any ho hem completat :) De les intros no estan totes, però tenim moltes

Gràcies a tots pel suport i seguim al fil!! :D
 
kamui412
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dj. 23 feb. 2017, 23:42

Re: Especial: 25 Anys de MANGA! Òscar Valiente Canal 33

dg. 24 gen. 2021, 09:51

Jo vaig conèixer el manga de veritat amb aquest programa i em vaig fer fan total, no faltaba a la cita cada dilluns a la nit, després els dissabtes al matí, despres als dimarts a la nit i finalment crec que als Dijous a la nit. Grans títuls d' anime es van emetre. Compta amb mi per ajudar- te a tirar endavant aquest projecte.
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Especial: 25 Anys de MANGA! Òscar Valiente Canal 33

dg. 24 gen. 2021, 15:19

ackman ha escrit:
Doncs ahir ja vem començar! ;)
viewtopic.php?f=11&t=23291

Noín, es conserven tots els audios de les pelis que es van emetre. Durant l'últim any ho hem completat :) De les intros no estan totes, però tenim moltes

Gràcies a tots pel suport i seguim al fil!! :D


quina alegria que tingueu tots el audios, ja que jo donava per perduts els seguents

COBRA
KISHIN HEIDAN
ODIN
ARSLAN

Anims amb el projecte, jo tinc apuntat que varen ser 96 programes amb diferents oves i pelis (alguns en doble sessio amb les oves de RANMA) i despres 8 programes mes on emetien 3 capitols de STREET FIGHTER II V deixant-la incompleta al capitulo 24, pero per sort la varen finalitzar en alguna altra emissio als migdies. Tambe recordo que l'oscar valiente ho va deixar abans de que el programa acabes i que en un dels programes va anunciar l'estrena d'evangelion per al dissabte seguent al migdia, i al final no es produir fins uns mesos mes tard el dimecres a les 21.30, emetent fins al capitol 24
 
Avatar de l’usuari
ackman
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 401
Membre des de: dt. 02 maig 2006, 15:17

Re: Especial: 25 Anys de MANGA! Òscar Valiente Canal 33

dg. 24 gen. 2021, 19:13

taketokun ha escrit:
ackman ha escrit:
Doncs ahir ja vem començar! ;)
viewtopic.php?f=11&t=23291

Noín, es conserven tots els audios de les pelis que es van emetre. Durant l'últim any ho hem completat :) De les intros no estan totes, però tenim moltes

Gràcies a tots pel suport i seguim al fil!! :D


quina alegria que tingueu tots el audios, ja que jo donava per perduts els seguents

COBRA
KISHIN HEIDAN
ODIN
ARSLAN

Anims amb el projecte, jo tinc apuntat que varen ser 96 programes amb diferents oves i pelis (alguns en doble sessio amb les oves de RANMA) i despres 8 programes mes on emetien 3 capitols de STREET FIGHTER II V deixant-la incompleta al capitulo 24, pero per sort la varen finalitzar en alguna altra emissio als migdies. Tambe recordo que l'oscar valiente ho va deixar abans de que el programa acabes i que en un dels programes va anunciar l'estrena d'evangelion per al dissabte seguent al migdia, i al final no es produir fins uns mesos mes tard el dimecres a les 21.30, emetent fins al capitol 24


Doncs sí, totes aquestes pelis ja estan pujades en català :D si et corre presa, amb una cerca al buscador crec k les trobaràs ;)
sinó m'escrius i et passo links
 
Avatar de l’usuari
gontzila
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dl. 25 gen. 2021, 11:49

Re: Especial: 25 Anys de MANGA! Òscar Valiente Canal 33

dl. 25 gen. 2021, 12:10

Ostres, molaria molt! 25 anys!?! Que dius, si va ser ahir mateix
Em fa sentir supervell!
Ho recordo perfectament, i trobo que vàrem ser força afortunats a Catalunya de tenir aquest programa, que va obrir la porta al manga a tantíssima gent.
Hi ha pelis que avui dia no he tornat a veure en DVD, i eres pelis brutals pel seu moment, Arió (de mitologia grega), El vent d'amnèsia, Grey infern....
Aix... com passen els anys.
 
Avatar de l’usuari
ackman
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 401
Membre des de: dt. 02 maig 2006, 15:17

Re: Especial: 25 Anys de MANGA! Òscar Valiente Canal 33

dl. 25 gen. 2021, 21:28

gontzila ha escrit:
Ostres, molaria molt! 25 anys!?! Que dius, si va ser ahir mateix
Em fa sentir supervell!
Ho recordo perfectament, i trobo que vàrem ser força afortunats a Catalunya de tenir aquest programa, que va obrir la porta al manga a tantíssima gent.
Hi ha pelis que avui dia no he tornat a veure en DVD, i eres pelis brutals pel seu moment, Arió (de mitologia grega), El vent d'amnèsia, Grey infern....
Aix... com passen els anys.


tota la raó, 100% d'acord!! :)
doncs aquí està el fil -> https://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=11&t=23291
 
Avatar de l’usuari
gontzila
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dl. 25 gen. 2021, 11:49

Re: Especial: 25 Anys de MANGA! Òscar Valiente Canal 33

dl. 25 gen. 2021, 22:30

Moltissimes gracies! :yeah:

Molarà!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants