Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
xeviff
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dv. 05 març 2021, 03:43

Tracker privat contingut català

dj. 12 gen. 2023, 00:05

Hola companys. Estic bastant posat al mont dels torrents i estava pensant que a dia d'avui no hi ha cap tracker privat amb contingut exclusivament català (estariem parlant de pelis, series i música, potser també llibres i audiollibres, etc).
Algú s'engrescaria a començar un projecte així? Jo tinc bastant coneixement tècnic.
Saluts!
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1966
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Tracker privat contingut català

dj. 12 gen. 2023, 04:38

Es perdre el temps, si limites accés a un material que no té gaire demanda, al final desapareixerà per falta de seeds. Per material amb poca demanda, el millor és fer-lo públic y accessible de la manera més fàcil possible.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Tracker privat contingut català

dj. 12 gen. 2023, 08:17

xeviff ha escrit:
Hola companys. Estic bastant posat al mont dels torrents i estava pensant que a dia d'avui no hi ha cap tracker privat amb contingut exclusivament català (estariem parlant de pelis, series i música, potser també llibres i audiollibres, etc).
Algú s'engrescaria a començar un projecte així? Jo tinc bastant coneixement tècnic.
Saluts!


A mi sempre m'ha agradat aquesta idea, pero crec que nomes en catala es limitarse molt, a mes tenir un tracker privat comporta una despesa de diners molt elevats pagant servidors i tal, no es tan facil.
 
xeviff
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dv. 05 març 2021, 03:43

Re: Tracker privat contingut català

dj. 12 gen. 2023, 08:54

terminator ha escrit:
xeviff ha escrit:
Hola companys. Estic bastant posat al mont dels torrents i estava pensant que a dia d'avui no hi ha cap tracker privat amb contingut exclusivament català (estariem parlant de pelis, series i música, potser també llibres i audiollibres, etc).
Algú s'engrescaria a començar un projecte així? Jo tinc bastant coneixement tècnic.
Saluts!


A mi sempre m'ha agradat aquesta idea, pero crec que nomes en catala es limitarse molt, a mes tenir un tracker privat comporta una despesa de diners molt elevats pagant servidors i tal, no es tan facil.


Hola bones! moltes gràcies per la ràpida responsta! :D
referent als vostres comentaris, actualment ja hi ha molts trackers que cobreixen molt tipus de contingut, només espanyols ja n'hi ha com 10 (privats!) i per mi no tindria sentit fer-ne un més del mateix. La idea de "només amb català" el faria únic i original. Potser pot fallir el projecte (com tots), per exemple sense anar més lluny en aquesta web jo he intentar baixar-me coses sense èxit ja que són enllaços Emule/Edonkey que ja no tenen seeds (però avui en dia, quanta gent continua amb Emule?), però per intentar algo únic i original crec que pot valer la pena.
I respecte el tema dels servidors, jo actualment tinc un NAS a casa i un contractat un servidor a Alemanya (que em costa 7€ al mes), per això no patiu ;-)
 
xeviff
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dv. 05 març 2021, 03:43

Re: Tracker privat contingut català

dj. 12 gen. 2023, 08:57

PD: No descarto fer-lo públic
 
Avatar de l’usuari
Makhiscal
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dj. 12 nov. 2020, 01:30

Re: Tracker privat contingut català

ds. 11 feb. 2023, 02:09

Crec que és millor afavorir (i mantenir el seed) releases que incloguin tots els idioma peninsulars en contraposició de les quals només porten original i castellà. Però això depèn de nosaltres. A part pot fer-se un tracker privat.
Parlant en català amb l'ajuda del traductor :)
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: Tracker privat contingut català

dc. 29 març 2023, 16:52

No cal que sigui privat. El 99.99% de material a qualsevol tracker té copyright, per tant no veig cap motiu pel que sigui millor que publicar les sèries a un tracker públic i conegut.

Al començament, fa vint anys, teniem un tracker "oficial" d'animelliure que gestionava un dels antics admins (mad93). Anava força bé per compartir entre nosaltres però igualment al cap de setmanes desapareixien els seeds i s'anaven obrint fils de peticions per tornar a seedejar. Va estar actiu molts anys i era molt útil per fer una primera distribució ràpida i conseguir les primeres fonts completes per l'eMule, que era el mitjà principal per distribuir a llarg termini.

També s'han publicat releases a trackers especialitzats com frozen-layer.net o nyaa.se, hi tenim un subfòrum de distribució per això. I en la meva opinió és molt millor que la dd.

Una altra cosa és que plantejis un seedbox, que no sé ben bé com va però costarà diners i entenc que té espai limitat.

Jo continuo pensant que amb els problemes de sempre de la DD, inclós el drive, i les línies que tenim avui dia l'eMule hauria de renèixer.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Tracker privat contingut català

dj. 13 abr. 2023, 05:03

bitERROR ha escrit:
No cal que sigui privat. El 99.99% de material a qualsevol tracker té copyright, per tant no veig cap motiu pel que sigui millor que publicar les sèries a un tracker públic i conegut.

Al començament, fa vint anys, teniem un tracker "oficial" d'animelliure que gestionava un dels antics admins (mad93). Anava força bé per compartir entre nosaltres però igualment al cap de setmanes desapareixien els seeds i s'anaven obrint fils de peticions per tornar a seedejar. Va estar actiu molts anys i era molt útil per fer una primera distribució ràpida i conseguir les primeres fonts completes per l'eMule, que era el mitjà principal per distribuir a llarg termini.

També s'han publicat releases a trackers especialitzats com frozen-layer.net o nyaa.se, hi tenim un subfòrum de distribució per això. I en la meva opinió és molt millor que la dd.

Una altra cosa és que plantejis un seedbox, que no sé ben bé com va però costarà diners i entenc que té espai limitat.

Jo continuo pensant que amb els problemes de sempre de la DD, inclós el drive, i les línies que tenim avui dia l'eMule hauria de renèixer.


La gente deja de compartir precisamente porque el contenido es publico, en un tracker privado con unas normas para que no te baneen realmente seria diferente, mira lo bien que funcionan los trackers en españa, hd-spain si no lo hubiesen quitado iba de maravilla, o hd-olimpo
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: Tracker privat contingut català

dj. 13 abr. 2023, 10:55

terminator ha escrit:
La gente deja de compartir precisamente porque el contenido es publico, en un tracker privado con unas normas para que no te baneen realmente seria diferente

Normes com compartir cert temps abans de completar una descàrrega o bloquejar la descàrrega si no s'está seedejant un torrent com a mínim (com unionfansub).
Aquest tipus de normes són configurades al tracker?

terminator ha escrit:
mira lo bien que funcionan los trackers en españa, hd-spain si no lo hubiesen quitado iba de maravilla, o hd-olimpo

Bé, que funcionin bé els trackers en espanyol és obvi, el volum de leechers és 10000x del català. Tot i així imagin que hi ha seeds fixos.

En català crec que el primer punt és aquest, el compromís dels seeds. Jo puc cedir un mega de pujada de la meva línia i una raspberrypi 24/7 amb un disc de X terabytes. Però no n'és prou.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Tracker privat contingut català

dv. 14 abr. 2023, 03:04

bitERROR ha escrit:
terminator ha escrit:
La gente deja de compartir precisamente porque el contenido es publico, en un tracker privado con unas normas para que no te baneen realmente seria diferente

Normes com compartir cert temps abans de completar una descàrrega o bloquejar la descàrrega si no s'está seedejant un torrent com a mínim (com unionfansub).
Aquest tipus de normes són configurades al tracker?

terminator ha escrit:
mira lo bien que funcionan los trackers en españa, hd-spain si no lo hubiesen quitado iba de maravilla, o hd-olimpo

Bé, que funcionin bé els trackers en espanyol és obvi, el volum de leechers és 10000x del català. Tot i així imagin que hi ha seeds fixos.

En català crec que el primer punt és aquest, el compromís dels seeds. Jo puc cedir un mega de pujada de la meva línia i una raspberrypi 24/7 amb un disc de X terabytes. Però no n'és prou.


Es que quien usa trackers privados, la mayoria usa seedboxs, por eso comparten 24/7, pero vamos, que en los trackers privados hay unas normas de x tiempo compartiendo, y que ganas cosas cuanto mas compartas, en plan ratio, etc, basicamente tendrias que decidir si quieres seguir bajando sin compartir hasta que te baneen, o si quedarte alli para siempre (por huevos tendrias que compartir) cuando vas a nyaa a descargar algo, como sea algo qeu lleva un par de meses o 3, ya ni tiene fuentes, y es lo que pasa con los trackers publicos, que al no tener "una obligacion" la gente pasa de compartir.
 
CristianCG
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: ds. 14 nov. 2020, 17:38

Re: Tracker privat contingut català

dl. 01 maig 2023, 23:01

Un tracker privado estaría bien, de hecho soy el primero que los prefiere (aunque últimamente tiro más de emule). Lo único que no me gusta de este tipo de trackers es que muchos no son compatibles con cacharros como los Synology. De hecho tengo series que me gustaría compartir.
 
Avatar de l’usuari
digital524
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dc. 17 maig 2023, 12:07

Re: Tracker privat contingut català

dc. 17 maig 2023, 19:19

Jo crec que és bona idea, amb un tracker privat assegures que la gent cumpleixi les normes de seed i ratio. El "problema" és que s'ha de posar en marxa, administrar, etc
 
Antiparticula
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dj. 27 jul. 2023, 22:05

Re: Tracker privat contingut català

dt. 08 ago. 2023, 21:28

En la meva experiència als trackers privats és més fàcil trobar material i amb varis seeds.
Però a vegades he buscat alguna raresa que només he trobat a trackers públics, ja que als trackers privats no compensa compartir rareses que no descarrega ningú.
Suposo que com tot hi ha pros i contres.
 
Perm6142
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 15 ago. 2023, 09:40

Re: Tracker privat contingut català

dt. 15 ago. 2023, 23:25

Els trackers privats molen, com diuen per aquí adalt permeten assegurar que la gent "participa" (fent de seeder), a més sempre són més resilients els torrents que els serveis de DD. Potser el fet de poder controlar que la gent fa de seed, solucionaria parcialment el "problema" que un altre usuari comentava de la descàrrega directa, que la gent només baixava i ni comentava ni res. El tracker privat podria ser un bon punt intermig.
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Tracker privat contingut català

dj. 17 ago. 2023, 12:41

Perm6142 ha escrit:
Els trackers privats molen, com diuen per aquí adalt permeten assegurar que la gent "participa" (fent de seeder), a més sempre són més resilients els torrents que els serveis de DD. Potser el fet de poder controlar que la gent fa de seed, solucionaria parcialment el "problema" que un altre usuari comentava de la descàrrega directa, que la gent només baixava i ni comentava ni res. El tracker privat podria ser un bon punt intermig.



El tema de que nadie comenta es facil, en AnimeMania lo hemos solucionado. Hay que comentar para acceder a los links, así se da un feedback de la gente que realmente la descarga y si algo interesa o no. Todo se está alojando em Mega.nz, para asi asegurarnos de que nadie se lucra con los enlaces.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants