Bona tarda, he començat un projecte de millora de la qualitat de Yuyu Hakusho.
He reescalat la imatge, he millorat el colors i he intentat arreglar alguns efectes visuals.
També he provat a ficar-ho a una IA per millorar més la qualitat, però d'això encara no estic del tot segur.
La meva intenció, a part de la millora de qualitat, és ajuntar diversos episodis per blocs d'1-2 hores (encara no he decidit) i sense els openings i endings al mig.
Tot això perquè sigui més còmode de reproduir a TVs antigues, que és on tinc intenció de reveure la sèrie.
Sé que a molts no us agraden els animes antics amb una millora de qualitat, però és un projecte d'ús personal i que he pensat que podria interessar a algú més.
(La TV ja s'encarrega d'afegir el toc retro ).
Tinc la majoria del capítols en una qualitat decent i els estic reescalan a 1440x1080 (estic pensant de fer-ho a una resolució inferior també)
Em falten quasi la meitat dels capítols. El compte que utilitzava fa anys l'he perdut i he hagut de crear aquest i encara no tinc accés als posts i links.
Si surt bé i m'agrada el resultat, m'agradaria fer-ho amb més animes que tinc pensat veure de 0 com One piece, Inuyasha, Slum Dunk...
Què us sembla? S'accepten critiques i suggeriments.