Anime i manga en català

Moderadors: Kero, Bilkoff

 
Silverback
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 18 juny 2022, 10:50

[PROJECTE] Urusei Yatsura 2022 Subtitulat al català

dt. 16 maig 2023, 16:00

Bones! Soc un gran fan de Lamu.

El cas es que m'he hagut de veure la nova temporada subtitulada en castellà latino.
Tinc els fitxers a 1080p mkv amb els subtitols, tinc les ganes i el temps, pero no el coneixement.

He vist que amb les utilitats mkv puc extreure un mks pero no se que fer amb aixo ni com editar-lo.

Si algu em fa 5 centims, o em diu quin programa necesito (windows o linux) la meva idea es utilitzar les marques de temps que ja hi han, i traduir el text al català.

Moltes gracies!
 
Senku13
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dv. 22 jul. 2022, 20:04

Re: [PROJECTE] Urusei Yatsura 2022 Subtitulat al català

dc. 07 feb. 2024, 19:00

Els mks no es poden toquetejar amb el bloc de notes? Jo el que normalment he vist als mkv son els tipics SRT que si que es poden editar sense esforç, i imagino que la mateixa eina per extreure els subtitols els hauria de importar
 
Avatar de l’usuari
capy18
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 102
Membre des de: dt. 10 març 2009, 22:08

Re: [PROJECTE] Urusei Yatsura 2022 Subtitulat al català

dc. 07 feb. 2024, 22:17

Silverback ha escrit:
Bones! Soc un gran fan de Lamu.

El cas es que m'he hagut de veure la nova temporada subtitulada en castellà latino.
Tinc els fitxers a 1080p mkv amb els subtitols, tinc les ganes i el temps, pero no el coneixement.

He vist que amb les utilitats mkv puc extreure un mks pero no se que fer amb aixo ni com editar-lo.

Si algu em fa 5 centims, o em diu quin programa necesito (windows o linux) la meva idea es utilitzar les marques de temps que ja hi han, i traduir el text al català.

Moltes gracies!


Hola, un cop extreu l'arxiu en mks, et diria de renombrar-lo i ficar-ho en .srt o .ass (crec que és) i després utilitzar el programa subtitle edit per exemple que justament pots canviar els subs de l'idioma a un altre tot sabent que ja estan sincronitzats per l'arxiu original.

També pots fer servir el mateix programa que t'he dit abans i obrir l'arxiu original del video mkv i t'analitzarà els subs directament. D'aquesta manera no has d'extreure l'arxiu en .mks. Mirad algun tutorial al respecte. Està molt bé aquesta eina :adeu:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 28 visitants