Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

dj. 13 ago. 2009, 21:37

Estic dacord amb en Kero, un emule ben configurat funciona molt bé, avegades va lent però a megaupload, rapidshare etc si comença a baixar tot el món encara que tinguis compte premium va lent per saturació. Jo hi ha dies (sobretot quan el deixo per la nit) que descarrego una mitja de 1,5 - 2GB, normalment son raws d'algun anime.

Ara que si algu vol pagar un compte premium vitalicio o varis perque no caduquins els animes que es van fent llavors ja seria una altre cosa, però tot i així l'emule va v molt be.

Una altre cosa es la paciencia que cadascu tingui per baixarse algu, si tarda un dia no et moriras.
 
Avatar de l’usuari
Hawkins
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1335
Membre des de: ds. 24 feb. 2007, 03:16
Ubicació: Entre dues clàusules que col·lideixen
Contacta:

dv. 14 ago. 2009, 00:55

marcos91 ha escrit:
Una altre cosa es la paciencia que cadascu tingui per baixarse algu, si tarda un dia no et moriras.

Jo no em posaré en el sistema de baixada que feu servir, que cadascú faci el que vulgui, però remarco aquest comentari perquè he vist més d'un cop aquesta idea expressada en el decurs del tema.

Morir-nos, no ens morirem, però tots hauríem de tenir la llibertat per accedir a un contingut instantàniament. El visionat d'alguna cosa sorgeix molts cops sobre la marxa. No estem parlant de planificar unes vacances i, com ha comentat el números, amb algunes connexions pot trigar molt a baixar-se't, una pel·li. Entenc els motius dels partidaris de l'Emule pensant en el tipus de mercaderia de què disposa aquesta comunitat (l'anime en català és poc freqüent de trobar), però per fortuna són molts els fòrums també petits que no prenen les precaucions d'aquí i ens permeten gaudir de tot el material en DD.

És només una opinió, no una voluntat de fer canviar ningú de sistema.
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2877
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

dv. 14 ago. 2009, 13:27

"tots hauríem de tenir la llibertat per accedir a un contingut instantàniament"
"em veig pujant 100 capitols de YuYu Hakusho xk els admins no ho van fer en el seu dia"
"et descarregues el que veuras inmediatament, i llestos, es el que sha fet sempre"


Vaja merda a la q hem arribat. :b

Fa temps, un usuari del q no recordo el nick, a un fil parescut va dir q Animelliure era una 'web de descarga'. Que suposo que significa, una web cuya utilitat és entrar, descarregar y sortir.

Si en aquesta merda s'ha convertit Animelliure, si aquests són els pensaments generalitzats, jo me baixo. Ja tornaré quan vulgui descarregar alguna cosa. Pq no me ve de gust ser part dels vostres esclaus q han de montar 100 capítols de YuYu Hakusho i pujar-los a un lloc on en tingueu sa llibertat d'accedir-hi instantàniament quan vos vingui de gust, pq és el q s'ha fet sempre i llestos.

Va, sisplau, abans q vinguessiu això era una comunitat.

Descarregar i veure inmediatament.. és un "fenòmen" q se produeix des de fa molt poc d temps.

Has de pujar 100 capítols de YuYu a DD pq el q ha montat la sèrie i els admins no ho han fet? No saps quant de greu q me sap. Te demanem disculpes.

Q coi d llibertat per accedir-hi instantàniament. Per visionar gratuïtament còpies ilegals de continguts amb copyright, tots hem d tenir llibertat per accedir-hi instantàniament? Esteim super bé acostumats eh. Jo complementaria sa teva frase amb 'i tots hauriem de tenir dret a beure un mojito servit per una al.lota de grans melons mentre visualitzo instantàniament i de franc es darrer estreno en Blue Ray', posats a demanar.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

dv. 14 ago. 2009, 13:56

Estic dacord amb el bitERROR, de la mateixa manera que això hi ha usuaris que es registren només per demanar series en DD.
 
Pyzzy
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3376
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 22:34
Ubicació: Can'-Ka No Rey

dg. 16 ago. 2009, 23:01

bitERROR, amén.

:adeu:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant