Degut als últims 'shows' que s'han muntat als fòrums de distribució al voltant de l'usuari theflyingdove i els informes enviats pels usuaris, obro aquest tema per calma una mica l'ambient.
Voldria demanar a tothom que no doni corda al tema responent i per tant fent gira la roda. D'altre banda, ens estem mirant els informes i tots els temes i estem estudiant una solució adequada tot seguin les normes del fòrum i la filosofia d'Animelliure.
Farem un anunci en breus informant de tot.
Salutacions.
PD: si algú vol dir alguna cosa al respecte, pot obrir un tem a Preguntes i Suggeriments.
theflyingdove deia que havia fet un fil, però no l'he trobat, i m'agradaria donar la meva opinió al respecte.
El primer de tot és que si la release està en marxa s'ha de notificar l'intenció de distribuir la release per un altre mètode. Si la release està acabada no crec que sigui necessari, però no costa res mirar si l'usuari està actiu al fòrum i enviar un privat.
Si l'autor de la release diu que en algun moment relativament pròxim farà un altre tipus de distribució, crec que s'hauria de respectar, sempre que sigui una cosa raonable ( <6 mesos com a moltíssim), ja que hi ha usuaris que no poden tenir mètodes "lents" com l'emule funcionant pel tema de tenir el pc engegat tot el dia.
Òbviament, si l'autor "no compleix" (recordem que aquí ningú té obligació de res), no veig cap raó per a que un altre usuari no ho faci prèvia notificació de l'autor de la release.
Tot i així poden sortir casos en que l'autor faci ultimàtums com "si es penja per DD no acabo la release" o coses així, tot i que no ho veig necessari, personalment prefereixo que s'acabi la release i s'esborri qualsevol fil de DD que pugui fer algun usuari.
Suposo que no tothom estarà d'acord amb mi, però després d'haver llegit molt sense dir res ara que el tema s'està mirant per part dels moderadors volia dir la meva.